/spanien/atletico/forum/1247.aspx/spanien/atletico/forum/1247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Erik_
2010-08-17 00:10
@Monokel
Har letat en del, AOB Travel är de som är billigast till barca matchen, tror jag. 2100 typ för hotell + biljett, dock inte flyg.
Atlético Optimo_Kun
2010-08-16 22:01
Underbart med Tiago! Känns som vi har en riktigt riktigt stark trupp nu, länge sen vi har så pass brett lag som vi har nu. Är det någon som vet en bra sida för att köpa t.ex. en Atletico tröja ( altså ingen matchtröja utan en vanlig som man kan ha till vardags)
Atlético Antonio Lopez
2010-08-16 21:06
Monokel@
Det finns flera sidor faktiskt och du hittar dem genom att helt enkelt söka på något i form med La Liga biljetter på google. Men ha i åtanke att när du köper "paketresor" så går priset upp kraftigt än om du skulle beställa själv, detsamma gäller för biljetterna om dem är köpte på svensk sida då alla tar "sin del av kakan".

Jag var på samma match säsong 2008/2009 4-3 matchen och kan garantera dig ett minne som varar en livstid minst sagt. Betalade rejält överpris på biljetten men ville ha det så enkelt som möjligt, när vi kom fram till hotellet vi meddelat biljettsäljarna att vi skulle bo på så låg dem där och väntade på oss.

Kan även rekommendera vårt hotell vi bodde i. Praga hotell som ligger omkring 10 minuters promenad från självaste Calderon och 5 minuter till närmaste tunnelbana som tar dig vart du vill i staden.

Har du andra frågor kan du antingen skriva här eller skicka iväg ett PM.
Atlético addeh
2010-08-16 20:38
Jaha, officiellt att ni får Tiago även nästa säsong. Det ser onekligen bra ut för eran del kommande säsong.

Försvarsmässigt tycker jag ni är de enda som kan dra jämt med Barcelona, i alla fall sett på pappret. Frågan är om eran nya försvarslinje hinner spela ihop sig ordentligt innan säsongen drar igång, men Quique om någon brukar vara mäster på sådant.

Diggar för övrigt eran värvning av Fran "Mini-Cesc" Mérida. Otroligt spännande spelare, som förhoppningsvis får sitt genombrott i Atléti.

Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen. Jag tror ni kommer tampas med både oss & Real kommande säsong. Ja, vi snackar om liga-titeln alltså. Eran mix utav unga spelare, blandat med rutinerade gamla rävar är fenomenal. Får ni bara ut maximalt utav era stjärnor så tror jag det kommer bli ett bra år för er.
Atlético rawkus
2010-08-16 20:36
Klockrent beslut att ta Tiago pa lan annu en sasong :)

Skeppa ivag Raul Garcia samt kop in Fanni sa ar jag helnojd, hoho ;O
Atlético Monokel
2010-08-16 17:43
Tack alla för hjälpen med resan! :) men finns det inget annat sätt att få tag på plåt än genom servicaixa? ja menar kan man köpa genom något svenskt företag som tex. säljer packet resor? Ja och min polare har bestämt oss för att försöka få tag i plåt till barca mötet den 19de.
Atlético rawkus
2010-08-16 14:39
Edit: Garcia har fatt flera sasonger pa sig, men har enligt mig INTE imponerat alls med tanke pa forvantningarna.
Atlético rawkus
2010-08-16 14:39
Tycker man def skall ha kvar Mario.

Hur hag an vrider och vander pa det sa ar det Raul Garcia som far packa och dra.

Man kan fortf fa in en hyffsad summa(mer an for exempelvis Mario...) plus att han fortf "ar ett namn" for manga coacher sa att saga.

Skulle man mot alla odds slappa Camacho, sa aker jag personligen ner och lynchar Humle och Dumle.

Raul Garcia ut (han varderas till 9 milj EU pa "transfermarkt") och in med Tiago pa lan - perfekt affar om ni fragar mig.
Atlético Luff
2010-08-16 12:30
Montevideo Wanderers från Uruguay, ja.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-16 11:36
Är det Montevideo från Uruguay som är på besök och ska delta i nästa turnering i försäsongen med oss Sporting och Recreativo?
Atlético Bobban (red)
2010-08-16 09:46
Om Tiago blir klar borde det vara någon av Mario och Raúl som får se sig om efter en ny klubb. Assuncao och Camacho är de båda defensiva mittfältarna i truppen på det centrala mittfältet. Medan Mario och Raúl är det två lite mera offensiva lirarna. Tiago är klassen bättre än båda två och han behövs, det var hur tydligt som helst i vintras. Det är framförallt i passningsspelet och styrningen av spelet där han överglänser sina medspelare på positionen.
Atlético Luff
2010-08-16 09:19
Tiago är en spelare med massiv rutin och har precis rätt spelstil för att spela brevid Assuncao. Minns inte vem det var, men någon spelare i laget sa något i stil med "han har varit här i 5 dagar nu, men det verkar som han varit här hela sin karriär".

Det är som rawkus säger; Raul Garcia borde släppas, han har inte visat mycket under sina år här.
Atlético Razor
2010-08-16 07:46
Är det bara jag som tycker att Tiago är helt onödig att ta hit på lån? Vi har ju bra täckning där plus att en spelare som camacho behöver få tid nu! Det är väl bättre att spela in egna spelare än att ta in en ok ersättare med hög lön utifrån. Det känns som att vi tar Tiago bara för att han är ledig, inte för att han behövs! Hoppas att det bara är rykten...
atletico gurra
2010-08-16 01:42
nån som har höjdpunkter från mallis matchen ?
Atlético rawkus
2010-08-15 21:28
Mycket dumt om man sumpar Fanni for detta priset, fy fan :/

Bobban: Sag Drogbas frispark dar muren(tva av dom) "oppnar" muren och later skottet ga igenom... Tror dock ej det var den gode Pablo i just den situationen ;O

Roligare debut hade han dock kunnat haft, haha :)
Atlético Bobban (red)
2010-08-15 20:13
Hyfsad tung debut för Pablo, långskonken som alltid har tungan hängandes utanför käften! 6-0 i baken mot Chelsea på Stamford Bridge var inte direkt vad nykomlingarna WBA ville ha...
Atlético Antonio Lopez
2010-08-15 17:02
Hört det med bankgaranti innan men vad innebär det?

Edit: Nevermind, Google har svar på allt..
Atlético DeBe
2010-08-15 16:27
Nantes vill ha en bankgaranti, vilket vi inte kan ge.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-15 16:17
Vart väldigt tyst omkring honom efter värvningen av Godin, skulle inte tro att det blir något. Väldigt synd då han helt klar kan/kommer behövas.
Real Madrid Steven
2010-08-15 15:45
blev de ingen Fanni?
Atlético rawkus
2010-08-15 14:40
Raul Garcia ar den pa centrala mitten man borde saja, helt klart.

Garna nu medans man fortf kan fa en slant.
Atlético Luff
2010-08-15 12:30
Ämne: I nuläget har vi näs....
Jurado var en av de som spelade flest minuter av alla i ligan förra säsongen.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-15 12:20
Tvekar på att Real kommer vara så "gudomliga" som profeterna förespråkar. Låter som deras vardagliga sagor om du frågar mig, ny tränare nytt skitsnack. Inget ont om Mourinho men Real har inte direkt haft dåliga tränare innan, har svårt att tro att det var just dem som var problemet.
Atlético Kakan_Atletico
2010-08-15 11:49
I nuläget har vi nästan för många spelare på inner mittfältet, Tycker Jurado borde få en ärlig chans, han har väldigt mycket talang i sig. Om han får spela s¨kan han bli riktigt bra, han har det mesta. Vi har för många helt enkelt, Raul Garcia borde vi göra oss av med för att han har stannat i utvecklingen.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-08-15 10:44
--Kun Aguero-- //

sant! men tror att vi kan bara utmana barca, inte real, de kmr vara för bra med mourinho...
Sevilla bateni
2010-08-15 10:08
Ämne: De tog upp det med a....
Nu ska du inte generalisera, men det var EN sevillasupporter som bemötte dig på samma sätt som du skrev, samt att du "inte skulle ta illa upp" - vilket du bevisligen ändå gjorde.
Atlético --Kun Aguero--
2010-08-15 01:35
WOW vilket lag vi har i år, vi kommer lätt komma 3a hoppas bara vi kan utmana real o barca.
Valencia o Sevilla har ingen chans mot oss vi har bättre tränare o bättre trupp.

----------De Gea------------

UFo---Domingez--Godin--Filipe = jag får rysningar

Merida--Tiago--Assuncao--Reyes = Starkt

---------Aguero--Forlan------- = Världensbäste par

Bänk: Jurado,Salvio,Simao,Lopez,Perea,Asenjo,ibra

Vår ända problem har varit vinna titlar o vi vann EL sen vi har alltid haft problem med Backlinjen o nu e den fixa.
jag säger bara grabbar vi har en ljus framtid framför oss njut.
Atlético rawkus
2010-08-15 00:55
Salvio ar klenare an min grannes 4-aring och bor ALDRIG lira ensam anfallare :/

Dumt av QSF, dock forsasong... Om man nu skall ha overseende. Anser dock att Salvio skall vara pa kanterna som ytter snarare an ren anfallare.

Skont med Kun - har trottnat pa att han haller haller i bollen pa tok for lange... Kanske en aavhyvling fran QSF? ;O
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-08-15 00:46
De tog upp det med att Navas filmar, sen jag skrev "Sevillas-dykningsskola" (ta inte illa upp), reyes gillar oxå att filma IBLAND!" Jag personligen ser det inte som provocering..
Atlético Antonio Lopez
2010-08-15 00:10
Är du där och provocerar får du allt ta och skylla dig själv.
Annons: