/spanien/atletico/forum/1232.aspx/spanien/atletico/forum/1232.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético tallepojken 78
2010-08-31 16:54
Ja fy fan vad surt att dom säljer jurado! klass spelare. Höger back har vi ufo klass där, ska man värva en ytter ska han vara för jävla bra typ navas eller affelay
Atlético henry garvis carlsson
2010-08-31 16:49
Inte världens mest trovärda tidning, men det verkar som om det löser sig med Fanni!
Atlético mecus
2010-08-31 16:22
Ämne: 2 timmar och 50 minu....
cheeses!!! det ser inte lovande ut =(
Atlético Monokel
2010-08-31 16:07
2 timmar och 50 minuter kvar!
Atlético A.K.
2010-08-31 15:51
Inga rykten om eventuella spelarköp? Snart stänger väl fönstret..Dem kan ju inte göra samma misstag som förra året?
Atlético Luff
2010-08-31 15:21
Ufo verkar tackat nej till Schalke, älskar den mannen!
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-08-31 15:10
Hollands s.k Joker, Elia skulle vara perfekt värvning!
Atlético Monokel
2010-08-31 14:56
De vi behöver är en högerback och en teknisk, snabb och målfarlig kantspringare med EU pass. Vem skulle de vara om man fick drömma? Jesus Navas?!
Atlético Monokel
2010-08-31 14:52
Ämne: Ämne: Jag vil....
Juste de tänkte ja inte på :S men han är i alla fall riktigt duktig och gjorde ett ruggit VM!
Atlético linus (red)
2010-08-31 14:48
Elia ifrån Hamburg skulle kanske vara något?

Hoppas annars Ardan Turan, riktigt spännande spelare.

Nog dock för sent att komma på något nytt, ledningen borde haft klart med en ersättare innan man sålde Jurado, en plan över spelarna man vill ha alltså.
Atlético Deion (red)
2010-08-31 14:11
Gaboro//

Angående Van der Vaart. Centrala mittfältare är det sista vi behöver, vi vet inte ens va vi ska göra av dem vi har. Tiago, Mario, Assuncao, Garcia, Camacho, Merída räcker. Ska vi ha in någon så är det en sånt där X2000 tåg på kanten, en riktigt vass kantspringare.

Ett alternativ kan vara att Quique kanske kör 4-2-3-1 och slänger ut Kun eller Forlán på vänsterkanten för att rotera med Simão.

Då kan vi spela med Van der Vaart i mitten av dem 3 bakom anfallaren. Samtidigt vill jag ändå se Merída där om den formation dyker upp, då det är hans naturliga position.

Ingen foredetta Real spelare ska komma in och förstöra Merídas utveckling, fan heller.
Atlético Gaboro
2010-08-31 14:03
Mycket ledsen att jurado drog, visst välbehövliga pengar men han kändes såå grym iår.. precis som nån skrev, förra året drog heitinga o de blev kaos visst har vi bättre backup på mittfältet, tycker att suarez gjorde ett mkt mkt bra jobb, tycker att han borde starta istället för raul garcia i nästa match.. Någon skrev ju i forumet att Van der Vaart redan var klar för bayern, men man vet aldrig kolla snejider en holländre som blomstra i inter, tänk om vi får Van der Vaart och han börjar blomstra i atletico hahahah
Atlético Deion (red)
2010-08-31 13:49
Är det någon som har mobilnummret till Pitarch? Tänkte skicka honom ett sms med några förslag :)

Kan du trolla fram det Daniel....
Atlético mecus
2010-08-31 13:14
Ämne: Jag vill f**n ha Ale....
Jag tror inte Alexis Sánchez är eu-medlem dock..
Atlético Luff
2010-08-31 12:44
~€14m är inte dåliga pengar, man får tänka på att vi inte sålt någon etablerad spelare alls på länge och visst vänjer man sig vid detta.

Det kunde mycket väl varit Forlan eller Kun som åkt istället.
Atlético Erik_
2010-08-31 12:43
Vi fick 11 miljoner va? Skulle det inte vara 13-15?

Är inte jättesugen på VdV heller. Ser hellre Cazorla eller någon annan.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-31 12:36
Så drygt med denna försäljning, tycker vår pengakåta ledning borde hållt i honom och förlängt hans kontrakt istället. Har Schalke erbjudit honom 4x lönen kan han inte ha tjänat mycket hos oss.

Jag har en känsla av att man inte kommer värva någon alls och att pengarna kommer användas för Cerezos årliga konsumtion av tapas.
Atlético Deion (red)
2010-08-31 12:16
Van der Vaart... nej tack! Segare kantspelare får man leta efter.

daniel77//

Han åkte dit för att vinna något. Ironin går nästan att peta på med en grillpinne..

Atlético daniel77
2010-08-31 11:58
Ja, vad f-n gör Torres i Liverpool? Hämta hem grabben i dag!! :D
Atlético Jonneboi
2010-08-31 11:58
Förra året tappade vi Heitinga precis före fönstret skulle stänga och iår Jurado. Tur att mittfältet är lite bättre säkrat än vad försvaret var förra året. Tror vi kommer klara oss bättre men skulle inte tacka nej till en klassvärvning i sista minuten!
Atlético Luff
2010-08-31 11:50
#9 ledigt nu alltså?

HÄMTA TORRES SÅ ÄR ALLT FÖRLÅTET PITARCH! :)
Atlético skogstorparen
2010-08-31 11:28
Otroligt bra spel igår, mkt nöjd/Skogstorparen
Atlético linus (red)
2010-08-31 10:56
"Tre år efter Peirós flytt vann Atlético ligan. Det är bara att hoppas att dagens Atlético med sina nyförvärv också lyckas knipa ett ligaguld inom en snar framtid." Tre år sedan Torres lämnade, dags för nytt guld nu då! :)
Atlético Monokel
2010-08-31 10:53
Jag vill f**n ha Alexis Sánchez från Udinese!! All in :D
Atlético Nilseman
2010-08-31 10:49
Jag vill verkligen inte ha hit VdV. Nej tack.
Atlético Cacha (fd. JFH)
2010-08-31 10:28
Det snackas tydligen en del om Arda Turan från Galatasaray, som ersättare för Jurado. Vad jag har förstått det ska det vara ett fullgott alternativ. Hade Santi Cazorla inte varit så skadebenägen skulle jag helst av allt se honom. Liknande spelartyp som Jurado, men trivs ännu bättre på kanten. Samt att han i dagsläget är en bättre fotbollsspelare överlag. Det är dock inte acceptabelt att inte hitta en likvärdig ersättare, så ledningen har ett par tuffa timmar framför sig.
Atlético Monokel
2010-08-31 09:54
Ämne: Tråkigt med Jurado, ....
mm det känns segt! men man får tänka så att de var hyfsat mycket pengar och om man kan köpa Van Der Vaart och Fanni för dom stålarna så kanske de var värt de. Om vi ska ha en chans att utmana om liga titeln måste vi ha bra back-up på varje position, med spelare som man kan lita på levererar direkt. Ja syftar på Valera vilket inte håller!
Atlético linus (red)
2010-08-31 09:25
Tråkigt med Jurado, oerhört tråkigt! Truppen var komplett enligt min mening och jag tar Jurado före Van der Vaart 24/7.

Rod Fanni tycker inte jag behövs, vi har Ufo som spelar underbart för tillfället och jag har förtroendet för Valera som back-up.
2010-08-31 07:59
Förhandlingar pågår tydligen mellan Atleti och real om Rafael v. d. Vaart. Hade varit en mycket bra värvning om han kan prestera som han gjorde i HSV.
2010-08-31 06:51
Riktigt mystiskt varför man gör sig av med Jurado, kan knappast tänka mig att man frivilligt väljer att byta ner sig så.. eller??
(Läste precis att han kommer att tjäna 4ggr mer i S04...kanske svårt att motstå även om man går till ett avsevärt mycket sämre lag)

Sett till försvaret vill jag ha in Dominguez istället för Perea. Det var lite väl mycket hönsgård för min smak, men det är väl tufft att begära att Godin ska vara inspelad med dom andra redan.

Kun.....vilken säsong han kommer att ha...mmmmmm
Annons: