/spanien/atletico/forum/1230.aspx/spanien/atletico/forum/1230.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
9/26/2010 21:03
Det var den konstigaste blåsningen av en domare jag sett, vad gjorde Reyes för fel? Han kanske var för bra...
Atlético Antonio Lopez
9/26/2010 20:59
Nu kör vi! Costa spräcker sin nolla idag.
Atlético Rasmus (red)
9/26/2010 20:54
Riktigt intressant med Filipe i startelvan!

Till er som inte sitter på canal+, vilken stream blir det för er ikväll?
Atlético Bobban (red)
9/26/2010 20:38
Atletis bänk: Joel, Valera, López, Mario, García, Mérida och Kun
Atlético Bobban (red)
9/26/2010 20:36
Filipe i startelvan!

De Gea en portería; Perea, Godín, Domínguez, Filipe Luis atrás; Assunçao, Tiago, Reyes, Simao en el centro del campo; con Diego Costa y Forlán
Real Madrid RealMadrid_jkpg
9/26/2010 13:19
Visst, han är 17. Men ändock roligt att en svensk förknippas med en sån storklubb som AM!
MaraMessidona
9/26/2010 00:51
Hallå där.
Någon som känner igen Zizzzzz som är A-madrid fan...

Varje gång jag loggar in med min inloggnings namn så kommer jag in på hans konto, fattar inte hur det kan hända men skulle vara tacksam om nån viste vem killen är ?
zoran (red)
9/25/2010 18:29
Tack.

Keko vann just bollen mot en försvarare, jagade ikapp densamma och fick honom att slå en galen passning till en Cartagena-spelare som i sin tur spelade Keko på högerkanten, sedan gjorde han inlägg och inne i straffområdet nickades 1-1 in av förre Atlético-spelaren Toché. Fin arbetskapacitet han visar upp där Keko.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
9/25/2010 18:11
Kan inte mer än hålla med Antonio Lopez om Zoran, mycket bra gjort!
Atlético Antonio Lopez
9/25/2010 15:01
Ufo tillgänglig mot Sevilla?

Grym införsrapport Zoran!
Atlético henkebarn
9/25/2010 02:13
Tänkte precis fråga när tusan man får se Filipe, men förhoppningsvis på söndag då. Längtar!
Atlético Riyoko
9/24/2010 22:54
Satt och tänkte under matchen mot Valencia... borde vi verkligen inte försökt knyta till oss någon hyfsad anfallare som kan täcka upp/bytas in om Forlán eller Kun är skadade?
Costa har ju rent ut sagt sett ut som en sopa i de framträdanden han gjort, dessutom visade han upp en horribel attityd mot Valencia och står verkligen i kontrast mot fullblodsproffset Forlán på topp.
Atlético Antonio Lopez
9/24/2010 16:30
Är det samma saga det var med Kun mot Barcelona ser jag hellre att han tar ledigt ännu en match istället för att pressa hans knä och riskera en långtidsskada i en match mot ett Zaragoza i nära "kris". En match vi inte borde ha så stora problem med eller utan Agüero.

Men visst är det bra att det börjar röra sig åt rätt håll :)
Atlético Kun Kun Kun
9/24/2010 14:08
Gött som fan! Precis vad vi behöver!
Atlético Sportuga
9/24/2010 13:20
har inget emot förändringar om saker blir bättre-....detta är ju sämre

lika dåligt är att Tiago inte spelade igår....har jag missat att han är skadad eller ?

sen går det ett rykte i portugal att Reyes till tbx till Benfica....har någon annan hört det oxå ?
Atlético Sundbyberg
9/24/2010 11:37
Dessutom blir jag utloggad titt som tätt men det har väl med barnsjukdomar att göra kanske...
Atlético rawkus
9/24/2010 00:19
Japp.

Det gar aven ej att besvara nagons inlagg direkt, redigera eget samt ingen tippning pa nasta match.
Atlético Bobban (red)
9/23/2010 23:29
Spalterna är numera betydligt bredare också som framgår, 500px och 336px...
Atlético Bobban (red)
9/23/2010 23:28
Ja bland annat saknas en hel del funktioner, däribland möjligheterna att länka ett antal artiklar som gäller samma match, rapport, betyg, inför eller kommentarer för att ta ett exempel...
Atlético rawkus
9/23/2010 22:41
Bobban: tackar for infot!

Ganska clean design, men aven stora falt som ar helt tomma, vilket val beror pa att det ej ar helt fardigt antar jag.
Atlético Bobban (red)
9/23/2010 22:34
@ rawkus

Följande är saxat från admin:
"Ny teknik och ny form
Som du säkert märker har SvenskaFans genomgått en fullständig renovering. All gammal teknik är utbytt och den nya plattformen kommer ge oss möjlighet att växa och samtidigt få ta del av nya funktioner. Vi hoppas också att vi på sikt ska få en stabilare drift.

Fler och fler funktioner kommer att komma efter hand. Vi hoppas att ni kan ha överseende med vissa buggar och problem under den närmsta framtiden."
Atlético rawkus
9/23/2010 21:19
Vad har hant med layouten...?
AoF
9/23/2010 20:53
Luff
Tack för tipset. Då frågar jag på hotellet hur man bäst tar sig dit sen.

Vart köper man biljett? Tror ni det blir mycket folk på en europa league match?
Atlético zoran
9/23/2010 19:12
Gällande de här ryktena om att Manchester United skulle vara intresserade av att köpa loss De Gea; deras målvaktstränare reste till Valencia för att titta närmare på spelaren, men vi visste ju att United alltid haft en önskan om att värva spelaren. Dagens utköpsklausul ligger på €20 miljoner, kanske dags att höja den snart med tanke på piraterna.
Atlético Kun Kun Kun
9/23/2010 17:35
Bobban (red)

Ojsan, det visste jag inte. Då finns det väl inte så mycket till alternativ. Turen är väl att Kun inte är borta allt för länge.
Atlético Luff
9/23/2010 17:21
@AoF

Skulle nog säga taxi till hotellet sen tuben till arenan, brukar spärras av hejvilt på matchdagar.

Sen kan jag citera en spärrvakt på VC en gång när jag var tidsoptimist: "Vi stänger inte här förrän alla rödvita hjärtan är inne".
AoF
9/23/2010 16:57
Hej!
Vi kommer åka ner till Madrid på torsdag nästa vecka. Planet landar vid 19-tiden. Vad tror ni om möjligheterna att hinna förbi hotellet (ligger centralt) och sen till matchstart (Leverkusen)t 21.05. Jag har aldrig varit i Madrid tidigare. Är taxi bästa alternativet eller kan det vara mycket trafik fortfarande och därför åka t-bana?

Hur skaffar jag biljetter på bästa sätt? Vill helst inte handla innan då jag inte litar på att planet är i tid.
Tacksam för svar, ideer och annat.
/A
Atlético Bobban (red)
9/23/2010 16:25
Borja är mitt uppe i sin rehabilitering efter sin korsbandsskada från i maj. Han förväntas inte vara i speldugligt skick förrän efter nyår...
Atlético Kun Kun Kun
9/23/2010 16:07
1-1 borta mot Valencia kan inte ses som en större besvikelse. Inför matchen var jag nöjd med en poäng. Valencia har öppnat strålande så vi ska vara nöjda.

Jag hoppas sen att Kun är redo för nästa match mot Zaragoza. Costa är allt annat än bra. Jag tyckte dock att Juardo var en utfyllnadspelare också ett bra tag, sen när jag äntligen ändrar uppfattning så säljs han. Vi hade behövt honom igår. Kanske kan Costa göra något liknande. Det vill säga blomma ut.

Annars tycker jag Borja borde få chansen en match(Om Costa fortsätter på detta vis), hur nära är han A-laget?
Atlético Monokel
9/23/2010 01:45
Summan av kardemumman får man ändå vara nöjd! tittat bara hur bra Valencia öppnat serien och det vart först idag som det höll på att ta stopp. På hemmaplan dessutom!

Quiques är grym som har fått oss till den här nivån igen :)
Annons: