/spanien/atletico/forum/123.aspx/spanien/atletico/forum/123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2015-09-30 21:32
Är glad så länge Jimenez är inne för Benfica han är direkt dålig

Håll koll på Gaitan för fan karln är för fan magisk
Atlético Cholo es un dios
2015-09-30 21:32
Prova byt webbläsare (Firefox eller Internet Explorer), funkade för mig.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Conserva el Calderón!
2015-09-30 21:30
Den är sen 10 sek men men, överkomlig bild.
2015-09-30 21:27
Jag länkar i halvlek till er
Atlético Chewie
2015-09-30 21:24
Viaplay krånglar och ingen annan sopcast stream funkar.. vad är det för skit!!!!
2015-09-30 21:13
Ja men det är kul och betala 35 mille för det här..
2015-09-30 21:08
Jackson herregud..
Atlético gurra1993
2015-09-30 21:06
Correa !!!!
2015-09-30 20:58
Gillar hur Correa tar för sig!
Atlético gurra1993
2015-09-30 20:54
Solkar straff
Atlético gurra1993
2015-09-30 20:41
Älskar elva Idag Tycker detta ska vara våran ordenarie
Atlético bel0
2015-09-30 20:39
Kan någon länka en sopcast länk? hittar ingen
2015-09-30 20:35
Streams?
2015-09-30 17:57
@Antonio López:

Var aldrig något fan av Tiago innan han kom till oss, nu är han en liten favorit och Portugal blev bättre när han kom tillbaka
Atlético Antonio López
2015-09-30 15:19
Barcelonismo, Framstår som bra är ett mycket korkat uttryck när han definitivt presterat väldigt bra. Det krävs ett otroligt psyke för att komma in och prestera på den nivå som Correa gjort i slutskedet av matcherna och inpräntat är Cholos mantra om att varje minut är viktig, det visar verkligen Correa. Det var inte för han byttes in som han var u-21's bästa spelare. Jackson har levererat en gång när han hoppade in och har annars inte bidragit tillräckligt ännu. Med den retoriken skulle alla inhoppare göra succe. Tyvärr, det håller inte.
Barcelonismo
2015-09-30 12:05
@zoran
@ADCS (red)

Man kan också säga att Ángel framstår som bra p.g.a. argentinaren ställs mot ett tröttkört försvar. Jag menar, det finns en anledning varför både Jackson och Torres presterar bra när de blir inbytta jämfört med när de spelar från start. Det är helt enkelt mycket enklare att imponera när man ställs mot motståndare som har spelat 75 minuter eller mer..
Atlético Antonio López
2015-09-30 08:41
Tycker inte jag, det är en ståndpunkt han tar och säger att Tiago har gjort precis allt som förväntats av honom och därtill sedan "återkomsten" men även innan. Man kan vara upprörd över att han ville testa en ny utmaning men man kan aldrig påstå att han inte alltid gjort sitt yttersta när han dragit på sig den rödvita tröjan.
2015-09-30 06:47
Lite konstigt att Simeone väljer att tala ut öppet om hans "kärlek" med Tiago.
Atlético La God Zilla
2015-09-30 06:39
Missar matchen då familjen trycker ner mig i frågan. Självklart är det MFF alla vill följa. Har förstås inget emot det, men tur är väl att man kan spola tillbaka 4 timmar. Tråkigare är PLING-mekaniken som troligtvis blir något jag helt enkelt inte orkar att ens tänka på just nu. Brukar ha svårt att se matcher i efterhand om jag vet att det blir en förlust, men då missar man så många intryck från säsongen man kan ta med sig. Vill följa Atlético som alla ni andra, men det här blir en tuff kväll.
2015-09-29 23:46
Jimenez från start ? Måste vara för att han känner oss då, för i ligan har har bara varit inhoppare
2015-09-29 23:12
Benfica är ett ganska nytt lag i år (igen) bakåt är man riktigt sårbara medans man har en ganska bra offensiv
Atlético El Amigo
2015-09-29 16:28
Madrid-tidningarna spekulerar i Griezmann-Jackson-Correa i ett tremannaanfall i morgon. Det hade varit intressant att se Ángelito från start för första gången i Atleti.

Därtill med Óliver bakom som mediapunta framför Gabi och Tiago.

På pappret ser det bra ut. I realiteten är det en helt annan sak. Men lyckas Simeone med planen kan det bli åka av.
2015-09-29 15:19
Vill Simeone ha en ny Tiago är det dax att köpa in William, visst jag vill ha kvar han i mitt Sporting men inser att han kommer försvinna ändå
2015-09-29 15:01
tur man har Portugisisk tv så man får höra lite om matchen imorgon
2015-09-28 19:57
@paniagua:

Fast njaa.. "y se trabaja" saknades i lördags.
Atlético paniagua
2015-09-28 16:39
Efter alla negativa kommentarer på sistone, måste jag citera några ord som för alltid kommer att vara inristade i min hjärna:
"No es solamente una liga, muchachos. No es solamente una liga, mujeres. Es algo mucho mas importante lo que estos chicos les transmiten a todos ustedes- que si se cree y se trabaja, SE PUEDE. Asi que arriba todos!"
Cholo Simeone under firandet av ligaguldet 2014.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2015-09-28 15:09
Hur ligger det till med Tielmans(stavn?) egentligen? Hade vi nagot pa g eller var det enbart rylten?
Atlético zoran
2015-09-27 18:21
Han kommer dessutom in i situationer när motståndarna börjar tröttna och är då perfekt för att göra skillnaden, men också bryta mönstret vilket är en av hans största styrkor med tanke på spelstilen. Den stora anledningen till att Correa slussas in långsamt är enkel: han är inte beredd att göra 90 minuter efter hjärtoperationen och det är väl 1-2 månader bort tills han är på topp fysiskt. Man måste vara försiktig med den typen av grejer, livet är trots allt viktigare än att vinna en fotbollsmatch. I nuläget klarar han kanske 70-75 minuter, men då måste han antagligen vilas i nästa match eftersom återhämtningen inte är densamma.

Däremot skulle Simeone ha plockat av Óliver Torres mot Correa mycket tidigare igår. Han tappade boll konstant i andra halvlek.
Atlético ADCS (red)
2015-09-27 17:31
Jag misstänker att det handlar om Corrras fysiska status. Han är nog inte redo för 90 min i La Liga än. Samtidigt tycker jag det är en bra strategi att slussa in honom sakta. Denna har vi mer tryck på oss att prestera då vi etablerat oss som en spansk toppklubb på allvar. Tror inte Correa är redo för 90 min av den mentala pressen som innebär att spela för Atleti. Som innhoppare kommer han inte hängas ut lika mycket av media.
Atlético Kakan_Atletico
2015-09-27 12:50
Att Vietto får komma in istället för Correa är mycket märkligt. Tycker inte att Vietto visar något överhuvudtaget. Hade dock varit intressant att få se Torres - Jacksson ihop längst fram. Tror det hade gett välbehövlig tyngd framåt. En riktigt tam insats. Absolut inte godkänt men det vet nog samtliga i truppen om.
Annons: