/spanien/atletico/forum/1229.aspx/spanien/atletico/forum/1229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kun Kun Kun
2010-09-24 14:08
Gött som fan! Precis vad vi behöver!
Atlético Sportuga
2010-09-24 13:20
har inget emot förändringar om saker blir bättre-....detta är ju sämre

lika dåligt är att Tiago inte spelade igår....har jag missat att han är skadad eller ?

sen går det ett rykte i portugal att Reyes till tbx till Benfica....har någon annan hört det oxå ?
Atlético Sundbyberg
2010-09-24 11:37
Dessutom blir jag utloggad titt som tätt men det har väl med barnsjukdomar att göra kanske...
Atlético rawkus
2010-09-24 00:19
Japp.

Det gar aven ej att besvara nagons inlagg direkt, redigera eget samt ingen tippning pa nasta match.
Atlético Bobban (red)
2010-09-23 23:29
Spalterna är numera betydligt bredare också som framgår, 500px och 336px...
Atlético Bobban (red)
2010-09-23 23:28
Ja bland annat saknas en hel del funktioner, däribland möjligheterna att länka ett antal artiklar som gäller samma match, rapport, betyg, inför eller kommentarer för att ta ett exempel...
Atlético rawkus
2010-09-23 22:41
Bobban: tackar for infot!

Ganska clean design, men aven stora falt som ar helt tomma, vilket val beror pa att det ej ar helt fardigt antar jag.
Atlético Bobban (red)
2010-09-23 22:34
@ rawkus

Följande är saxat från admin:
"Ny teknik och ny form
Som du säkert märker har SvenskaFans genomgått en fullständig renovering. All gammal teknik är utbytt och den nya plattformen kommer ge oss möjlighet att växa och samtidigt få ta del av nya funktioner. Vi hoppas också att vi på sikt ska få en stabilare drift.

Fler och fler funktioner kommer att komma efter hand. Vi hoppas att ni kan ha överseende med vissa buggar och problem under den närmsta framtiden."
Atlético rawkus
2010-09-23 21:19
Vad har hant med layouten...?
Atlético AoF
2010-09-23 20:53
Luff
Tack för tipset. Då frågar jag på hotellet hur man bäst tar sig dit sen.

Vart köper man biljett? Tror ni det blir mycket folk på en europa league match?
Atlético zoran
2010-09-23 19:12
Gällande de här ryktena om att Manchester United skulle vara intresserade av att köpa loss De Gea; deras målvaktstränare reste till Valencia för att titta närmare på spelaren, men vi visste ju att United alltid haft en önskan om att värva spelaren. Dagens utköpsklausul ligger på €20 miljoner, kanske dags att höja den snart med tanke på piraterna.
Atlético Kun Kun Kun
2010-09-23 17:35
Bobban (red)

Ojsan, det visste jag inte. Då finns det väl inte så mycket till alternativ. Turen är väl att Kun inte är borta allt för länge.
Atlético Luff
2010-09-23 17:21
@AoF

Skulle nog säga taxi till hotellet sen tuben till arenan, brukar spärras av hejvilt på matchdagar.

Sen kan jag citera en spärrvakt på VC en gång när jag var tidsoptimist: "Vi stänger inte här förrän alla rödvita hjärtan är inne".
Atlético AoF
2010-09-23 16:57
Hej!
Vi kommer åka ner till Madrid på torsdag nästa vecka. Planet landar vid 19-tiden. Vad tror ni om möjligheterna att hinna förbi hotellet (ligger centralt) och sen till matchstart (Leverkusen)t 21.05. Jag har aldrig varit i Madrid tidigare. Är taxi bästa alternativet eller kan det vara mycket trafik fortfarande och därför åka t-bana?

Hur skaffar jag biljetter på bästa sätt? Vill helst inte handla innan då jag inte litar på att planet är i tid.
Tacksam för svar, ideer och annat.
/A
Atlético Bobban (red)
2010-09-23 16:25
Borja är mitt uppe i sin rehabilitering efter sin korsbandsskada från i maj. Han förväntas inte vara i speldugligt skick förrän efter nyår...
Atlético Kun Kun Kun
2010-09-23 16:07
1-1 borta mot Valencia kan inte ses som en större besvikelse. Inför matchen var jag nöjd med en poäng. Valencia har öppnat strålande så vi ska vara nöjda.

Jag hoppas sen att Kun är redo för nästa match mot Zaragoza. Costa är allt annat än bra. Jag tyckte dock att Juardo var en utfyllnadspelare också ett bra tag, sen när jag äntligen ändrar uppfattning så säljs han. Vi hade behövt honom igår. Kanske kan Costa göra något liknande. Det vill säga blomma ut.

Annars tycker jag Borja borde få chansen en match(Om Costa fortsätter på detta vis), hur nära är han A-laget?
Atlético Monokel
2010-09-23 01:45
Summan av kardemumman får man ändå vara nöjd! tittat bara hur bra Valencia öppnat serien och det vart först idag som det höll på att ta stopp. På hemmaplan dessutom!

Quiques är grym som har fått oss till den här nivån igen :)
Atlético Deion (red)
2010-09-23 00:40
Jag tycker Reyes bytet var skumt just vid dent iden ifall inte José var riktigt trött. Han var den enda som kunde transportera bollen, fixa fram frisparkar och hacka ner matchtempot.

Tycker snarare en av Forlán eller Costa skulle ha bytts ut och sen slängt in Fran i mitten framför Assuncao och RG. Jag tycker bytena gjorde så vi tappade balansen.

Istället för att förstärka mittfältet och spela ut resultatet so gjorde han byten rakt av.

Är inte heller så nöjd med Quiques agerande på slutet, mycket skumt.
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2010-09-23 00:29
Ämne: Quiques coachning si....
Tycker faktiskt att han gjorde det bra i dag, Quique. Han vågar med två anfallare och även om de inte orkade jobba hem mot slutet hade man ändå i princip åtta man och med två forwards kan inte heller Valencia anfalla med lika mycket folk vilket också är en bra med tanke på deras kantspel. Det finns både för och nackdelar...
Atlético zoran
2010-09-23 00:24
Quiques coachning sista halvtimmen var ingen höjdare direkt..sätt in Mario och ta ut någon av anfallarna, de orkade knappt jobba hem så det blev världens ytor mellan försvar+mittfält (som höll ihop bra) och anfallarna. Förstår inte att han inte kan se det..
Atlético Nilseman
2010-09-23 00:06
Mjo var en helt ok match. Skulle dock vilja se mer djupledsbollar. I matchen mot sporting var ju simao i mitten och kunde styra spelet mycket mer känns det som. Nu utgick allt från kanterna eller långbollar. Inget bollinnehav i mitten på motståndarnas planhalva.
Kryss känns ok, men Forlan borde verkligen bara petat in bollen med vänstern direkt.
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2010-09-23 00:04
Ämne: Kan noen forklare hv....
Filipe och Tiago anslöt till klubben så pass sent så att Quique och hans stab har en plan vad gäller de båda och det är att få duon i spelklart skick så snart som möjligt. I Filipes fall rapporteras det om att han kommer göra sin officiella debut mot Zaragoza nästa helg samtidigt som Tiago är snäppet längre fram i sina förberedelserna och redan har genomfört ett antal minuter även om han i dag är är skadad i form av en sträckning i låret.

Angående matchen känns det givetvis lite bittert med tanke på att vi hade ledningen så länge, men jag är helt klart nöjd med en poäng på Mestalla utan Ufa, Tiago och Kun med på plan.

Vill också ge beröm till Quique som vågar spela med två anfallare i en sådan här match samt till Raúl García och Costa - två bespottade spelare som i dag visade sitt värde.
Atlético Syd.Barrett
2010-09-22 23:58
Jag saknar Jurado..
Atlético Piloten85
2010-09-22 23:58
Kan noen forklare hvorfor Luis Filipe ikke starter? Sliter han fortsatt med beinbruddet?

1-1 er ganske bra på Mestalla,men Atleti må bli bedre på å holde ballen i laget mot slutten av kampene,hvis planen er å holde 0-1...possession fotball.
Atlético Deion (red)
2010-09-22 23:57
Tycker försvarsspelet såg bra ut. Godín är en klippa! Valencia fick kanske 2-3 halvlägen på hela matchen, annars så skapade de ingenting, fick bara pass runt bollen. Dock borde både Forlán och Costa satt sina lägen. Slarvigt. Forlán ser helt sliten ut. Med tankt på att detta var vår tredje match på 6 dagar så är kryss fullt godtjänt.
Atlético Antonio Lopez
2010-09-22 23:55
Fan skulle De Gea hålla lika länge som Cesar så skulle inte vi behöva tänka på en ny målvakt på 20 år haha, rolig tanke :)
Atlético Cacha (fd. JFH)
2010-09-22 23:52
Skulle inte säga att han går bort sig. Aduritz är både en bit längre och något vassare på huvudet, samtidigt som han kommer in med fart. Mer med det är det inte. Däremot är det ett jävla haveri innan inlägget slås, när 2 spelar snubblar på en liggande Pablo.

Allt som allt känns det som 2 förlorade poäng, men en pinne hem från Mestalla är inte illa. Det enda jag oroar mig för är bristen på offensiva alternativ att slänga.
Atlético Antonio Lopez
2010-09-22 23:50
Perea var helt okej defensivt, saknades dock för mycket offensivt och passningarna höll samma klass som vanligt. Vet ej om jag skulle hålla med om grymt dock.

Tråkigt att man inte fick åka hem med 3 poäng men kryss mot serieledarna är inte mycket att gråta om.
Atlético Luff
2010-09-22 23:50
Assuncaos passningar för dåliga? Tycker han har grymt bra passningsspel för att vara en "städgumma". Dessutom vågar och kan han slå lite svårare, djupa bollar ibland.
Atlético Gaboro
2010-09-22 23:49
Perea va grym faktiskt han döda mateiu och domingez
Annons: