/spanien/atletico/forum/1208.aspx/spanien/atletico/forum/1208.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Rasmus (red)
2010-10-03 17:30
filmare.............
Sevilla Xerox
2010-10-03 17:29
Kika gärna in!
Atlético Antonio Lopez
2010-10-03 17:29
Rasmus sitter och tänker likadant haha han är verkligen bedrövlig, inte första gången heller.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-10-03 17:26
Forlan- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA så kasst
Atlético mecus
2010-10-03 17:24
Återigen verkar domaren göra en förtjusande insats... not
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-10-03 17:23
varför gult till A-Lopez? :O
Atlético Nilseman
2010-10-03 17:22
Men vafan inte igen????
Atlético Nilseman
2010-10-03 17:22
Men vafan inte igen????
Atlético Antonio Lopez
2010-10-03 17:14
KUNG LOPEZ!!
Atlético Rasmus (red)
2010-10-03 17:14
Haha, Bet365 kommentatorn är så dålig, inte påläst för fem öre.
Atlético Nilseman
2010-10-03 17:08
Urusel bildproduktion. Under all kritik. Typ filmas från rad 5. Ser ju ingetning av högerkanten.
Atlético Nilseman
2010-10-03 17:08
Urusel bildproduktion. Under all kritik. Typ filmas från rad 5. Ser ju ingetning av högerkanten.
Atlético manzanares
2010-10-03 17:04
Är det inte ovanligt dålig kvalité på bet365's stream?
Atlético Bobban (red)
2010-10-03 16:42
Atlético i kväll:

De Gea
Ujfalusi, Perea, Domínguez Antonio López
Mario Suárez, Assunçao,
Fran Mérida, Tiago, Simao
Forlán.
Sevilla Xerox
2010-10-03 16:26
Häng med och diskutera dagens match!
Atlético Antonio Lopez
2010-10-03 12:31
Kan säga att jag inte skulle bli så hemsk besviken om Valera startade istället för Reyes idag, och flytta in Merida till mitten. Valera har sina offensiva kvaliteer det har vi sett, det är i defensiven det svajjar och som mittfältare så behöver han kanske inte tänkte lika mycket på det.
Atlético Antonio Lopez
2010-10-03 01:29
Haha, har vi börjat fejka vår egna publik?
Madrassen
2010-10-02 17:03
Vill inte vara petig, men de heter BAYER Leverkusen och är döpta efter företaget med samma namn. Enda topplaget med namn efter Bundeslandet nere i söder är BAYERN München.
Rep.
2010-10-02 16:00
Med risk för att framstå som en språkpolis vill jag bara påpeka att Bayer Leverkusen heter just BAYER Leverkusen. Det är lätt att förväxla med den andra klubben BAYERN München men där handlar det om området Bayern medan Bayer är ett läkemedelsföretag. Tack för mig!
Atlético rawkus
2010-10-01 21:55
Intervjuv med De Gea pa lanktipset :)

Kan aven passa pa att dela med mig av en sak.

Jag har ALDRIG nagonsinn haft en malvakt som favorit i ett lag, men De Gea ar pa god vag att bli just detta...

Jag brukar ALDRIG folja malvakter namnvart under matcher, men aterigen: Han har andrat pa detta.

Perea ar fortf min absoluta favorit, ohotat, men denne borjar sa smatt trappa ned och helt plotsligt kom jag pa mig sjalv pa jobbet, funderandes pa vad som hander nar han lagger av/flyttar..?

Kun, Forlan och CO i all ara, men den som for MIG utsralar mest "Atleti" ar den unge men ack sa javla fantastiske De Gea.

Man crush pa god vag alltsa, hehe ;O
Atlético manzanares
2010-10-01 17:16
Reyes, Ujfalusi och Assunçao förlänger! :)
Atlético Bobban (red)
2010-10-01 14:35
Satt och diskuterade med Jocke i går och Atlético de Madrid har verkligen ett sjukt spelschema den här hösten. De första tio omgångarna har man följande fem bortamatcher: Bilbao, Valencia, Sevilla, Villarreal och Real Madrid! Hur lyckas man snickra ihop ett sådant spelchema?
Atlético Nilseman
2010-10-01 11:26
Är så förbannat glad att vi har Luis i laget nu.

Men fan vilken dålig kemi Forlan och Costa har. Costa gjorde ju mycket mer och fick myyyycket mer boll än forlan igår. Man spelar fotboll även utan bollen Forlan :( Ta lite mer löpningar, hitta ytor.
Real Madrid vinst idag
2010-10-01 10:56
dagens matcher. lätta pengar
Atlético DeBe
2010-10-01 09:10
Tycker Costa var rätt bra igår. Han gjorde några dragningar som visade lite av hans teknik.
Atlético Deion (red)
2010-10-01 00:13
Forlán är ju helt stendöd. Ser ut som att han just lett Moses folk över öknen i 3 dagar och ut från Egypten, good lord! Vila karln, han orkar inte!

En fruktansvärt irriterande grej från Quique när jag såg uppställningen. Lär dig rotera truppen din fåntratt! Hade han spelat pigga spelare från start hade aldrig detta hänt. Då hade inte första halvlek sett ut på det sättet.

Jag kan inte för guds skull inte rättfärdiga att Quique strattar RG på hemmaplan när man måste vinna matchen. Ibland bli man inte klok på karln.

Det var det jag sa innan i ett inlägg att det skulle vara bäst att spela 4-2-3-1 i denna match för att stryra mittfältet, annars tar tyska lag över.

Merída trivdes ypperligt centralt mellan Simão på högern och Reyes på vänstern. Nu kom han till sin rätta i sin fria roll bakom anfallet. Forsätt spela han centralt tack!

Jag tror för övrigt inte att Cacha och Costa trivs med varandra på planen. Costa tror jag funkar bättre som ensam anfallare när han vet att det är han som måste springa upp alla bollar. Hittils har han tvekat med Cacha på planen då han trott att Forlán ska springa upp vissa bollar, fast inte gjort det.

Ska bli intressant och se var Kun och Costa har för kemi.
Atlético Antonio Lopez
2010-09-30 23:31
Gaboro@
Vi förlora inte, och tyvär så satsar vi på denna turnering då den är ända källan till en inkomst denna säsong där man kan dra in några extra stålar till lagkassan.

Dessutom så förväntas vi som regerande mästare gå långt.
Atlético Gaboro
2010-09-30 23:00
USCH!!!!!
kan någon typ säga aa vi förlora för vi satsar inte på EL utan vi satsar på ligan och en CL plats eller nåt sånt... fyyfan vilken insats så här lack har ja inte varit på länge precis som zaragoza matchen sååå tråkigt o allting e blää, visst andra halvlek va bra men den här matchen skulle vi vinna fortfarande bläää
Atlético Antonio Lopez
2010-09-30 22:56
Vilken jävla skillnad på lagen från första till andra halvlek, undrar vad quique sa i omklädningsrummet. Han kanske hade sitt eget lilla Martin Luther King speech.
Atlético patrik (red)
2010-09-30 22:55
tungt att vi inte vann, men vi får ta med oss den andra halvleken, jäklar vad vi dominerade.. utan både Forlán och Kun. Imponerande! Nästa match kanske vi ska vara med från början?

Tyvärr leder ju Rosenborg just nu vilket inte gynnar oss direkt.

Noterat från matchen:

- Fansen håller igång grymt bra hela matchen

- Vi hade tillräckligt med målchanser för att vinna ikväll

- Tyckte mig se lite av fjolårets Reyes igen.. snart får han till det rejält och dominerar igen!

godnatt rojiblancos.
Annons: