/spanien/atletico/forum/1204.aspx/spanien/atletico/forum/1204.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2010-10-21 21:08
De Gea sitter förresten på bänken...
Atlético Bobban (red)
2010-10-21 21:04
Fem svenskar i Rosenborgs startelva; Örlund, Lustig, Bjärsmyr, Dorsin och Prica!
Atlético Bobban (red)
2010-10-21 21:03
Spelarna inne på planen och hälsar på varandra. Atlético i sina snygga N98 träningsoveralljackor! Sitter själv i en för att få rätt stämmning;)
Atlético Bobban (red)
2010-10-21 20:48
Startelvan:

JOEL
VALERA - UJFALUSI - GODÍN - FILIPE;
REYES - ASSUNÇAO - TIAGO - SIMAO;
DIEGO COSTA - FORLÁN

Perea vilas och Valera får chansen igen efter sin fina insats mot Geta. Godín tillbaka i laget igen efter sin knäskada och Kun börjar på bänken. Räkna med ett inhopp i den andra halvleken...
Atlético Sundbyberg
2010-10-21 19:34
Hoppas och tror som någon skrev tidigare att detta är viktigt för Joel som har chansen att visa hur duktig han är i en viktig match som denna.
Atlético Bobban (red)
2010-10-21 19:08
Som jag misstänke i min inför så kommer man inte chansa med att spela David De Gea i kväll. Joel kommer att vakta kassen och Álex Campos sitter på bänken. Detta rapporterar Marca sedan De Gea testat sitt skadade lår uner förmiddagen och inte lämnat klartecken. Men visst känns det lite märkligt att man plockar med sig Campos från Atlético C, istället för Iago från B-laget. Men förklaringen är nog att Campos var den målvakt som blev anmäld till turneringen tidigare i höstas!
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-10-21 18:57
Kanske flytta? Skojar han? Han svek mig där
Atlético Bobban (red)
2010-10-20 19:52
Vet inte om ni har missat det, men Diego Forlán är veckans gäst i Eurogoals intervjudel one2one. Mängder av videoklipp där Cacha berättar om olika delar av sin karriär!
Atlético Antonio Lopez
2010-10-20 18:41
Just det ja, vår lille lirare kun är tillbaka. Kan vara en bra uppvärmning för grabben inför helgens i min åsikt måste vinna match om vi ska hänga på i toppen.
Atlético Luff
2010-10-20 16:58
Tre poäng eller DÖDEN!

Rosenborg ska vi slå om vi undviker underskattning, tror tabelläget i gruppen är till hjälp här, det är på allvar nu.
Atlético Antonio Lopez
2010-10-20 16:40
rawkus@
Folket är nog bara trötta på dig :)

Skönt med match imorgon, ska man förbereda sig inför pisk på hemmaplan imorgon eller kan vi räkna med 3 poäng?
Atlético rawkus
2010-10-20 03:56
Ar det nya forumet som gar att aktiviteten ar sa pass lag...?

Sjalv gillar jag den ej namnvart, dock med vetskapen att den INTE ar het fardig annu...
Atlético Antonio Lopez
2010-10-18 20:28
Trippel, ursäkta...
Atlético Antonio Lopez
Dubbel
Atlético Antonio Lopez
Inte alldeles för bitter om De Gea inte kan vara med på Torsdagens match, kan vara nyttigt för Joel att känna på gräset igen och få stå på en match som "betyder" något. Kul att Kun är tillbaka också!

Aupa!
Atlético Gaboro
2010-10-18 12:43
AUPA ATLETI !
Atlético rawkus
2010-10-17 23:39
Ah, lat dem ga loss pa varandra. Nagon behover slita nagra blonda lockar ur Forlans skalle sa han skarper sig, hehe ;O
Atlético Bobban (red)
2010-10-17 21:34
Tv4 Sport visar torsdagens match mot Rosenborg! Skönt att slippa stream till Europa League matchen:)
2010-10-17 01:18
Nej, du är inte ensam Deion... Har också märkt det.. Men det var väl någon som tog upp det innan... Hoppas det inte blir bråk eller något
Atlético Deion (red)
2010-10-17 00:52
Är det bara jag eller har Forlán någonting emot Costa? Börjar se ett mönster. Han har inte grattat Costa en enda gång sen de började spela tillsammans, Cacha springer alltid och grattar killen som passade Costa. Om Costa själv kommer fram så får han bara en snabb klapp när Forlán springer förbi honom utan bry som om brasilianaren medans de andra kramar honom. Skumt det där. Forlán har visat upp ett i överlag dåligt kroppsspråk och bristande attityd på planen på sista tiden.
Atlético Erik_
2010-10-16 23:20
kunde inte se matchen idag men det verkar ju ha gått fint. :)
härligt!
Atlético linus (red)
2010-10-16 22:54
Costa gör mål tredje matchen i rad! Även om det inte varit de svåraste målen så gör han dem ialla fall.

Blir så grymt imponerad av De Gea varje gång jag ser honom spela, sällan han tappar en retur.

Simão verkar vara på uppgång, tycker han var riktigt bra idag och en delikat frispark bjöd han på!

Aupa Atléti!
Atlético Antonio Lopez
2010-10-16 20:53
3 Väldigt sköna poäng, missade första halvlek men efter Forlan byttes in såg det riktigt bra ut i andra.
Atlético rawkus
2010-10-16 20:25
Bajs SKY har salt La Liga till skitkanalen "Planeta Futbol", sa jag far noja mig med repriser... Ugh.

Kikade nyss highlightsen dock och tappade nastan fillingarna 2 ggr om:

Sjukt flyt pa frisparken(stolpe, rygg, in...) samt att Costa gjorde mal :O

Hade han bommat sa hade ni fatt lasa om ett mord imorgonens tidingar...

Cred till Valera(?) for passningen som sag till att Costa fick ett lage som ar lattare an att ragga 19-ariga Spring Breakers har i Cancun ;)
Atlético mecus
2010-10-16 19:51
Meddelandet
2010-10-16 18:42
SIMAOOOOOOOOOOOOOOOOO VILKET MÅL
Atlético Bobban (red)
2010-10-16 17:58
Forlan och Godin på bänken då de vilas inför kommande uppgifter...

Atlético de Madrid. De Gea, Filipe Luis, Ujfalusi, Perea, Valera, Simao, Tiago, Assunçao, Reyes, Fran Mérida y Diego Costa.
Atlético manzanares
2010-10-16 17:24
3 poäng idag! GO GO GO!
Atlético Antonio Lopez
2010-10-16 11:19
Enligt Marcas preliminära startelva så spelar Lopez högerytter idag och Reyes samt Costa tar rollen som anfallare. Skulle vara en intressant startelva men Marca brukar ofta ha lite livlig fantasi så är nog osäker på detta.

Angående Lopez så tror jag han skulle ha ganska svårt som mittback, mest pga av hans längd. Drygt 172-173 kommer han inte så pass långt med. Sen olikt sin kollega Perea har han inte samma snabbhet. Men att spela någon av dessa herrar som ytter är nog bara en tidsfråga.
Atlético linus (red)
2010-10-16 06:11
Tycker att Quique borde börja använda López eller Filipe som ytter, kanske inte från start. Men utan Jurado så behövs fler än Merida som ytter, både klarar av det alldeles utmärkt så.

En annan liten tanke jag har angående López, mittback kanske? Givetvis inte när Perea, Godin eller Domínguez är tillgänliga. Men att annars slippa Valera och/eller Juanito kanske är värt det. Tror han skulle passa ganska bra där faktiskt.
Annons: