/spanien/atletico/forum/1197.aspx/spanien/atletico/forum/1197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Gaboro
2010-11-21 15:09
Aupa Atleti!! Forlan

Jag vet att diego costa läser vårat omtalade forum, därför försöker ja bara ge honom lite självförtroende, inte så att ja gillar killen helt... Skulle säga såhär, Simao drar 1 fripsark, och andra målet står mellan forlan, kun eller suarez...
De slutar 0-2 till ATLETI
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-11-21 12:09
Gaboro/

Finns tomten? :O
Atlético Gaboro
2010-11-21 00:49
diego costa , inhoppare 65 - 75 min , gör 2 mål ;)
Atlético Gaboro
2010-11-21 00:49
Vinst imorrn , JA TACK !
Atlético manzanares
2010-11-18 23:46
Lindegaard verkar vara klar, De Gea stannar? :D
Atlético Antonio Lopez
2010-11-18 21:22
Agüero tillbaka mot Sociedad, NICE!
Atlético Bobban (red)
2010-11-18 20:53
Atléticos officiella hemsidan finns nu åter med en engelsk del, inte en dag försent
Atlético Antonio Lopez
2010-11-18 17:55
beroende på om båda lagen går vidare så blir det Real mierda vi möter i kvartsfinalen. skoj skoj.
Atlético Bobban (red)
2010-11-18 17:33
Jag sätter inte någon större trovärdighet i de engelska tidningarnas trovärdighet vare sig de heter Times eller något annat. Har svårt att se att De Gea skulle lämna nu...
Atlético Nahro
2010-11-18 17:10
Verkar konstigt att De Gea skulle gå nu, med nyligen påskrivet kontrakt och allt. Nu har han ju tagit förstaplatsen mellan stolparna, det var ju också därför han inte drog till England förra gången united ryckte i honom.

Eller är det så att klubbens ekonomi är så körd att vi gör oss av med nyckelspelare?
Atlético Gaboro
2010-11-18 16:49
Sjukt om De gea går, verkar itne som någon spelare verkligen har det RIKTIGA hjärtat för klubben...
AaBbCc
2010-11-18 15:55
Samtidigt så sägs Danmarks målvakt Anders Lindegaard vara väldigt nära Manchester United, och i de här fallet bekräftas förhandlingar i Manchester av Aalesunds ledning. (länktips)

Vi har Van Der Sar som kanske slutar efter den här säsongen och Kuszczak bakom honom som vill ha speltid så kanske är klubben ute efter två målvakter.
Atlético Gaboro
2010-11-18 15:14
Luff

Usch läste också lite smått om de, faan alltså, hörde en siffra runt 17.5 mille pund för honom, vilket jag anser e på tok för lite för de geas kaliber... 25-30 mille pund borde de ligga runt.
Atlético Luff
2010-11-18 12:57
Times påstår att Atleti och United är överrens om De Gea, sätter lunchen i fel strupe här alltså.. :(
Atlético Erik_
2010-11-17 22:43
Som rawkus säger, låt Mario ta över sakta men säkert.
Idag tycker jag Assun är snäppet bättre.
Atlético Luff
2010-11-17 18:28
Håller "generellt" Assuncao högre ett bra tag framöver, Suarez måste vara riktigt bra och Paolo riktigt usel under en längre period för att ändra på det.

Assuncao har bidragit något otroligt till det här laget sen han kom, hålla ihop vårt ökända försvar så som han gjort, guldmedalj!

E: Vad har Godín för läkkött egentligen, när de tog min blindtarm var jag då sängliggande ett bra tag, sparka boll kunde jag inte drömma om på en hel del veckor.
Atlético rawkus
2010-11-17 18:24
Min rost gar till varan pitbull Assuncao.

Gillar snubben rejalt och anser att han har all ratt att ha en svacka med tanke pa hur sjukt jamn han varit under en langre tid ;)

Dock blir han ej yngre och Suarez kan sakta men sakert ta over..?

Vill aven se mer av Camacho, INNAN han trottnar och lamnar klubben..typ.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-11-17 16:59
Asså det är för tidigt med att diskutera det där med Assuncao och Mario. Vi spelar La Liga, CdR och EL. La Liga kan väl Mario spela pga hans passningssäkerhet och teknik för att det behövs detta året.

CdR kan väl Camacho spela beroende på vilket lag vi möter i åttondelsfinalen! Annars är det självklart att det är Assuncao som ska spela då.

EL kan Mario och Assuncao skifta beroende på lag vi möter. Om vi möter Leverkusen t.ex. så är det självklart att det är Assuncao som ska spela. Vi måste ha någon som kommer att dö för bollen på planen. När vi t.ex. möter lag som Aek så måste vi ha en som kommer att ställa om laget i ett anfall och som kommer att dela de passningarna för att öpnna ytor för laget, vilket Mario är bra på!

Så det är för tidig att säga att Mario petar den store krigaren Assuncao!

Atlético Gaboro
2010-11-17 13:15
Och frågan om Assuncao och Suarez

100 % Suarez alla dagar i veckan !!
Atlético Gaboro
2010-11-17 13:13
Antonio Lopez

Säg inte att han petar pedro hur lätt som helst... Kan hålla med att pedro inte är så bra men ja vet inte det är nåt konstigt runt killen.,, Han verkrar bra för att han har så grymma spelare runt omkring, om jag hade dom spelarna bredvid mig skulle jag också va grym.. Men pedro verkar ändå få spela mkt , kanske för han kommer från egna led, som bosquets som ja tycker är SÄMST !
Atlético Nahro
2010-11-17 01:12
@Patrik

Ärligt talat ville jag att han skulle dra i somras när han var på topp. Vi skulle få in lite deg för honom och hitta nån yngre förmåga (Afellay?). Vi skulle säkert till och med ha kvar Jurado nu.

Det känns som att allt som är kvar av Forlan nu är den sista klunken, aka. spottloskan, i kolaflaskan som har gått laget runt.
Patrik2
2010-11-16 20:38
Sitter och tittar på Eurogoal med Forlán.

Varför bytte du inte klubb efter succén i VM?
- Det var för att jag inte fick några erbjudanden.

Skulle alltså lämnat Atlético ifall en storklubb hade hört av sig?
- Jag skulle inte tvekat att gå till en klubb som har krav på titlar.

Nästa säsong då?
- Då är det mycket möjligt att jag byter klubb

Låter ju tyvärr inte bra det här. Får väl hoppas att vi kan njuta av Forlán ett år till iallafall och att klubbar kanske inte väl lägga ut så mycket pengar pga åldern?

Ska tillägas att han sa att han absolut inte ångrar att han gick till Atleti, att han haft underbara år och att han rankar titeln i Europa League mycket högt och att han älskar fansen på Vicente Calderon.
Atlético Antonio Lopez
2010-11-16 18:28
Ja man skulle ju inte gråta om han kom till Atletico, tror däremot att han får mycet speltid i Barca ändå. Petar väll Pedro hur lätt som helst?

Affelay-Villa-Messi
Iniesta-Mascherano/Busquets-Xavi
Visst behövs han nog mer av Atletico, men tror inte hans köps in av Barca för att värma bänk heller.
Atlético Gaboro
2010-11-16 13:49
Håller med alla er !

Han skulle tillföra så mkt mer till oss än Barca och dessutom skulle han få mycket mer speltid hos oss 100 %...
Atlético rawkus
2010-11-16 02:02
A.K.: Oavsett sa ar det ju ett sannslost kap att fa en spelare av den kalibern for "fickpengar" ;)

Hade jublat roven av mig om det var vi som hogg honom :O
Atlético A.K.
2010-11-16 00:25
rawkus//

vad fan ska han göra där? Tror knappast att det kommer bli någon succé, bara några inhopp här och där. Tror han skulle kunnat göra fint i från sig i huvudstaden..
Atlético rawkus
2010-11-15 23:47
Riktigt javla kap om han kostade Barca ynka 3 milj EU...
Atlético Nahro
2010-11-15 22:32
dubbelpåsst
Atlético Nahro
2010-11-15 22:32
Var det inte snack om att Afellay skulle komma till oss? Enligt barca-sidan har de gjort klart med honom. 3 € mille kostar han... jävla helvete.
Atlético Antonio Lopez
2010-11-15 16:01
Haha okay då vet jag!
Bra att det inte är alldeles för allvarligt med Kun, blir dock en svår match mot Sociedad som gjort det grymt bra på hemmaplan.
Annons: