/spanien/atletico/forum/1194.aspx/spanien/atletico/forum/1194.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Gaboro
2010-11-26 18:59
Att tappa alvaro till bayern ser ja som riktigt lågt...
Alltså han e som alla ni andra säger riktigt riktigt viktig för klubben..
Vill att dom behåller honom och håller ihop laget till ett framtidsbyggande..
Atlético Antonio Lopez
2010-11-26 18:42
Finns inte ens pengar som de kan erbjuda som skulle täcka Alvaros tjänster och hur viktig han är för Atletico för tillfället. Vill de byta hit Ribery, Müller och en saftig peng så kanske man kan tänka på saken.
Atlético linus (red)
2010-11-26 18:25
Angående att Alvaro inte är med mot Espanyol, kanske kan det ha något med Bayern ryktet att göra? Om detta ryktet är sant hoppas jag verkligen ledningen gör det enda rätta och behåller honom!
Atlético linus (red)
2010-11-26 18:23
rawkus:

Pereyra var det ja. Pereyra var inte överdrivet gammal han heller, 19 har jag för mig? Verkar helt klart lovande ut! :)

Har lite blandade känslor om Perea. Det är stor favorit och i toppform kommer väl knappt Agüero förbi honom. Tyvärr har det ju mest varit åt det andra hållet hittills i år.
Känns som att vi behöver en stabilare back-up, tyvärr ska väl tilläggas..
Nåja, förlängs bara med ett år så.
Atlético rawkus
2010-11-26 18:02
linus: Lamela och Pereyra? Pereyra raknas som ytter, medans Lamela(18 bast) raknas som slapande, dock placeras han emellanat till vanster pa mittfaltet.

Gamle Ariel Ortega brukar ju annars ta den slapande rollen...

Bade River och Boca ar skit iar, och min personliga kung, Riquelme, skadade sig....igen. Tragisk sasong igen for bada lagen :/

Buonanotte kom ju aven in i matchen for River - en javligt duktig offensiv mittfaltare som nyligen atrekommit efter en svar bilolycka.

Hur som... Tror vansteryttern du tanker pa ar Roberto Maximiliano Pereyra. Ruggigt skon kille :) Namnet gar ju ej att ogilla heller ;)
Atlético linus (red)
2010-11-26 17:28
rawkus@

På tal om argentinsk fotboll, såg på River Plate - Boca matchen.
Killen på Rivers vänsterkant var väl planens bästa spelare och verkar ut att vara en jäkla talang.
Även den unge innermittfältaren/släpande forwarden i River verkar också spännande inför framtiden.

Vet du vem jag menar som vänsterytter? :)
Atlético rawkus
2010-11-26 16:29
Off topic:

Forlan och framst Agueros forra klubb, Independiente, blev igarkvall klara for annu en final i Copa Sudamericana.

Man kommer lira finalen mot Goias(Brasilien) efter att ha slagit ut svarspelade LDU med hjalp av bortamal.

Independiente ar aven mesta mastarna i just Copa Sudamericana.

Finalen kan bli riktigt kool!

Goias - de ar klara for nedflyttning och kommer kampa med varenda droppe blod, svett och tar.

Independiente - klubben kan uttoka sitt fina facit i turneringen.

Tror Argentinarna tar det tillslut :)
Atlético rawkus
2010-11-26 16:26
Bara jag som hoppas fa se De Gea`s nylle hogst upp i spalten till vanster i framtiden? ;O

Atlético Antonio Lopez
2010-11-26 00:13
Haha vill faktiskt påstå att denna design även känns lite "Julig". Kan bara vara jag som känner så men alltid ett plus nu till vintern :). Klart El capitan ska vara med! Vår mest trogna spelare i Atleticotröjan.
Atlético Bobban (red)
2010-11-25 22:57
Henkebarn

Grymt att guran även var rödvitrandig i eran heta video, Grande!
Atlético Erik_
2010-11-25 21:51
Riktigt snyggt, bra gjort!
Atlético henkebarn
2010-11-25 21:16
Bobban: hos mig ser det ut som en fetstil variant av Times eller liknande. Ariala har du i brödtexten här - alltså inga serifer. Men det ser ok ut ändå.
Atlético henkebarn
2010-11-25 21:14
Och nu när jag tittat på 3 datorer med 3 olika upplösningar ser jag att det i de flesta fallen inte är nödvändigt att ändra marginalerna i sidebaren. Så det kan nog se ut som det gör.
Atlético Bobban (red)
2010-11-25 21:12
Tack Henke!

Länkarna är skrivna i Arial enligt admin åtminstone...
Atlético henkebarn
2010-11-25 21:08
Tänkte ju på dig, Antonio Lopez ;)
(Nä, inte bara. Lopez är given i mina ögon)
Atlético Antonio Lopez
2010-11-25 20:36
Väldigt snygg design, all kred åt dig Henke. Måste även säga att jag är jäv*igt nöjd med att ha kaptenen bland våra hjältar hehe ;) 5+! Väldigt snyggt.
Atlético zoran
2010-11-25 20:09
Bra jobb, Henke :)
Atlético henkebarn
2010-11-25 18:50
Tack för de goda orden (om designen). Jag har lämnat in en mindre uppdatering dock för att åtgärda avstånden längst upp i sidebaren. Och förhoppningsvis blir typsnittet i menyn ändrat till Arial. Sen är jag nöjd.
Atlético Gaboro
2010-11-25 17:50
Tung sid design....

Och glädjande besked om Forlan, kolla länktips !
Atlético mecus
2010-11-25 16:59
Oj vad trevlig sidan blev!
Nicname
2010-11-25 14:08
varför är det inte el ikväll ?
Nicname
2010-11-25 13:34
Mycket härlig desig! =)
Atlético Luff
2010-11-24 16:51
Fucile har Italiensk pass, skulle inte tacka nej..
Atlético Nahro
2010-11-24 15:37
Ganska häftigt hur ett pytteland som Uruguay kan få fram så många bra fotbollsspelare... Kan inte Uruguay bara gå med i EU, så slipper vi de där problemen och kan hämta in hela deras landslag.
Atlético Erik_
2010-11-24 15:32
Hade inte sagt nej till Luis Suarez, älskade honom i VM!
Dock var det väl tal om Man U även där, men hur det gick vet jag inte.
Atlético Deion (red)
2010-11-24 15:18
Skulle inte förvåna om landslagsmännen Forlán och Godín rekommenderat Fucile till ledningen efter sommarens VM-succe, då nästintill alla i laget och fansen känner väl till att man jagat bra högerbackar i 2 år utan resultat.
Atlético Deion (red)
2010-11-24 15:16
Har fått lite insiderinfo från tyska Atléticomedlemmar att klubben är intresserad och har tagit kontakt med Porto angånde högerbacken Jorge Fucile. Nu vet jag inte hur mycket sanning det ligger i detta och hur villiga Porto är att göra affärer med Atlético efter Assunçãogate. En annan sak att är Fucile är Uruguayan och kommer förmodligen ta up en av EU-platserna. Vi lånade ut Salvio för just detta. Det kan ju också vara så att klubben vet när Kun och Godín sina spanska pasa, vilket lär vara ganska snart.
Atlético Gaboro
2010-11-23 23:50
Bobban (red)

Såg att Salvio också var med på listan, han verkar skapa sig ett namn bort i Benfica, de verkar gå bra för både honom och Ruben perez i Deportivo.. Någon som vet hur de går t ex för ibra och cedric ?
Atlético Nahro
2010-11-23 21:09
Kommer Ajax Suarez röra på sig i januari, tror ni? Jag hade då inte tackat nej till ett anfallspar som hade hetat Aguero-Suarez...
Atlético DeBe
2010-11-23 21:03
Då behöver vi inga fler anfallare på ett tag
Annons: