/spanien/atletico/forum/1192.aspx/spanien/atletico/forum/1192.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion (red)
2010-12-01 19:04
Fyfan vilken snygg träningsoverall Quique har på sig under presskonferansen med Mario. Alltså den svarta han har under när han tar av sig jackan. Den måste bara inhandlas!
Atlético Bobban (red)
2010-12-01 18:59
Rätt skönt att ha mött Rosenborg i Trondheim, förnärvarande är det -16 grader i den norska kuststaden...

Vi får väl hoppas att tyska Leverkusen tagit med sig rånarluvor och långkalsonger....
Atlético Bobban (red)
2010-12-01 18:59
Rätt skönt att ha mött Rosenborg i Trondheim, förnärvarande är det -16 grader i den norska kuststaden...

Vi får väl hoppas att tyska Leverkusen tagit med sig rånarluvor och långkalsonger....
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-12-01 16:46
Många små videos från presskonferansen och båda lagens träning innan match i länktipset.
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2010-11-30 18:11
Kommer man att kunna köpa matchen imorgon?

Alternativt få in norska Viasat...
Atlético Gaboro
2010-11-29 23:48
rawkus

Hahah egentligen om man tänker efter, de e fan så man känner varje söndagskväll när de går åt helvete, hahahah
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-11-29 22:06
Så duktiga domarna är
2010-11-29 21:59
Så kul det är att läsa Puertan, lika många bortförklaringar som det är partiklar i universum :)
Atlético Polkagrisen
2010-11-29 20:19
Jag överväger Leicester-Nottingham. Beror på hur försnacket till Classico är. Kan knappast bli värre än Ekwall och Co förra säsongen väl?
Atlético zoran
2010-11-29 20:02
Jag rekommenderar Greuther Fürth mot 1860 München i 2. Bundesliga om du är trött på allt tjat. Börjar om en kvart.
Atlético Antonio Lopez
2010-11-29 17:32
Fan vad mycket tjat, är redan trött på El plastico och matchen har inte ens spelats...

Själv har även jag fullt förtroende för Quique, tror verkligen han kan åstakomma något stort med vårt kära Atleti.
Atlético rawkus
2010-11-29 14:07
Sjalv brukar jag dra till med ett "AVGA ALLA!!" efter pissmatcher.

Behover ej betyda ordagrannt sa att saga, utan som Luff sager, ett satt att uttrycka sin besvikelse.

Gillar for ovrigt "Avga och godnatt" och lar anvanda mig av det framover :)
Atlético Gaboro
2010-11-29 13:48
Luff

Hahh om du menar att som ska avgå, mer än gärna Hhah tror ingen gillar de faktiskt , vi borde fan ha en klausul på jurado att få köpa tillbaka honom, schalke ligger i botten i bundesliga fast de har gjort flera stora köp
Atlético wesse
2010-11-29 13:24
Både QSF och Kun riskerar avstängningar från matchen... :/
Atlético Luff
2010-11-29 09:54
Haha, "avgå och godnatt" var mer ett uttryck för enorm besvikelse, Cerezo och Marín får dock gärna avgå om dom känner för det.

Har fullt förtroende för Kike.
2010-11-28 21:12
Luff & Gaboro

Kun vet vi sedan längre bak i tiden att han alltid försöker sig på fräckisar och han har en mycket stor förmåga till finess, vilket betyder att han vill göra det så fint som möjligt. Men detta kostade inte oss förlusten igår. Det var helt enkelt de fantastiska domarna som Spanska förbundet har!

Angående Alvaro så fick jag reda på att han är både skadad och efteraktad av Bayern så man vet inte anledningen till hans petning.

RG är väldigt lång spelare och man vet ju att långa spelare inte är tillräckligt snabba (förutom då Zlatan). Han använder sin styrka i många dueller och är faktiskt ganska teknisk ibland.

Sämre o sämre. 3-2 är väl inget stort med tanke på vilket bra motstånd vi mötte. Men detta är ju den mäktige Calderon och där ska 90 % av säsongens matcher att vinnas!
Atlético Gaboro
2010-11-28 20:39
Luff

Det du skrev i slutet va väl o ta i , avgå o godnatt ?? visst vi har kantats med lite sämre resultat men med alvaro tillbaka i backlinjen så tror jag balansen kommre tillbaka.... visst surt att exakt varje gång man har chansen så åker man på en förlust !
Atlético Antonio Lopez
2010-11-28 15:58
Manzanares@
På hemsidan kan man läsa att QSF sa efter matchen " I accept my possible sanction, but it’s the second time that I tried to keep calm, and I was sent off.”" Så jag antar att det finns en risk att han kan vara avstängd efter incidenten.

Och medan man ändå är på det ämnet så finns ett annat fint citat av samma person efter matchen.
"We’re at our house and you have to have respect; I don’t like what happened. It don’t think it’s very sportsmanlike. I have nothing else to say. I won’t have that play in front of my bench, the referee shouldn’t allow it"
Bra sagt!
Atlético manzanares
2010-11-28 15:00
Quique riskerar inte någon avstängning efter det som hände igår va?
Atlético Antonio Lopez
2010-11-28 14:45
Okay då vet jag, tack!
Lär få starta mot Aris på Onsdag då, Mittbacksparet Godin-Dominguez är i särklass bättre än annat man kan pyssla ihop med våra försvarare.
Atlético Bobban (red)
2010-11-28 14:24
@ A López

Läste något inför matchen att QSF ville vila Domínguez då han inte fick tid att läka sin vristskada tidigare, då Godín samtidigt var skadad och därmed spelade trots att han inte var helt återställd...
Atlético Antonio Lopez
2010-11-28 13:43
Någon som fick tag på kommentarerna efter matchen om de nämnde hur det var fatt med Alvaro?
Atlético Luff
2010-11-28 00:58
Atleti kan lära sig något av Espanyol ikväll, och det är: SKJUT ALLTID I FÖRSTALÄGET!

Blir tokig på Simao, Kun & co som ska ta ner, lägga tillrätta, vänta in halva katalonien, titta upp och sedan försöka skjuta, det GÅR inte. Det värsta är att detta är spelare som behärskar avslut på förstatouch men VÄLJER att inte göra det.

Sen är det helt bortom mitt förstånd hur Dominguez lämnas utanför och hur Raul Garcia får visa hur otroligt seg i kropp, fötter och huvud han är.

Avgå och godnatt.
Atlético Deion (red)
2010-11-28 00:04
Det är så kasst försvarsarbete att man blir lack. Perea står ständigt fel och glor. De enda anledningen till att att Perea måste försöka springa ifatt och tackla en motståndre är för att täcka upp sina egna markeringsmisstag. Utan sin snabbhet för att reparera sitt markeringsspel så blir han bara sämre o sämre.

Kan inte förstå varför Quique ska ta ut Simao och sätta in en vänsterfotad Merída på kanten. Hade han tänkt att Merída ska slå massa inlägg mot två dvärgar i boxen eller han hade tänkt att Merída ska bryta innåt i banan och skjuta med fel fot?? Ibland blir jag inte klok på Quique. När du tar in RG så ska du fan i mig ta Mario och sätta Merída för att får mer offensiv!!

Gonzalo Higuain// Och ändå har ni inte gå längre än åttondelen i CL sen E-type var populär med eran legend i mål.
Atlético manzanares
2010-11-28 00:02
naaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeee
Atlético Antonio Lopez
2010-11-27 23:56
Att denna storhetsgalenskapen från realfans inte slutar förvåna mig är beundransvärt...
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-11-27 23:48
Aupa Atleti!!! Forlan

När jag säger att De Gea inte kommer bli en ny Casillas, så betyder det inte att han aldrig kommer bli bra. De Gea kommer bli en världsmålvakt, men ingen målvaktslegend som Iker Casillas. Casillas är inte från denna planet, han är ett unikum. En drömräddning för en vanlig målvakt är som en vanlig räddning för Casillas, en bra räddning från Casillas är som en karriärsräddning för en annan målvakt.

Antonio Lopez

Iker har gjort tabbar, men mer tabbar av dålig koncentration. Alla gör tabbar, men det beror på när man gör tabbarna. Sällan eller nästan aldrig jag ser Casillas göra matchavgörande tabbar.
Atlético Antonio Lopez
2010-11-27 23:40
De Gea är nyligen fylld 20. Värre tavlor har jag sett Casillas göra nu...
Atlético rawkus
2010-11-27 23:39
Da sjalva fan sa javla vardelost man kan spela ibland... Helvete!
Atlético rawkus
2010-11-27 23:30
Jag alskar att ha fel emellanat, haha ;O

Iskall javla rullning av Kun.
Annons: