/spanien/atletico/forum/1191.aspx/spanien/atletico/forum/1191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2010-12-03 01:37
Edit: Dominguez allt annat an smarta straff... Huj :/
Atlético rawkus
2010-12-03 01:36
@Robman: Och du svaljer.

@Matchen: Vilket javla piss. De Gea far fan ta och rycka upp sig.

Efter att ha sett Reinas smatt otroliga fummel, sa smalog jag dock... Allitd skont nar (enligt mig) overskattade snubbar i Pool far smaka ;O

Kanske lika bra att vi sumpar EL tillslut? Vi ferkar ju behova all kraft for att inte sabba ligan ocksa :/
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-12-02 15:55
Chori Castro är transferlistad i Mallorca, varför inte förstärka vänsterkanten?!
Atlético Nahro
2010-12-02 13:37
Vad är det som händer med De Gea?? Det verkar som om hans mor inte längre ger honom gröt till frukost. Hoppas han tar sig själv i kragen och kommer tillbaka till fjolårets form
Atlético DeBe
2010-12-02 00:44
Det gör ont och se hur vi kan förlora den här matchen. Vi va klart bättre än Aris spelmässigt. Men det började som det slutade och Aris gick till och med segrande ur striden. När det stod 2-1 kändes det som Aris kunde åka hem för dem var rejält utspelade i det läget. Sen kom straffen till 2-2, vi fortsatte med utspelningen, sen den där bedrövliga situationen vid 2-3 målet, helt osannolikt! Jag håller på ett lag som ger mig pina om och om igen och man undrar om vi inte kan vända på skutan nu och börja klättra i tabellen åtminstone.

Visst har Atletico spelat bra vid enstaka tillfällen, men som den olycksfågel jag är missar jag givetvis dessa och ser matcher som denna istället (och nu är jag allvarlig för jag missade till och med målen vi gjorde eftersom jag sökte efter en ny stream). Nästan så man börjar låta patetisk här men är inte historians makt stor ändå när det gäller oturen vi innehar och när en gnutta hopp om ändring blossat upp via segern i Sociedad så kommer Espanyol och litterärt sätter ditt pricken över i, man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Funderar allvarligt på att sluta se för då börjar vi väll vinna igen, sen att detta är ren terror och att hjärtinfarktrisken är stor är inte heller något att sticka under stolen med. Man kanske helt enkelt går vinnande ur detta genom att helt enkelt sluta titta.
Robman
2010-12-02 00:30
ni suger
Atlético Gaboro
2010-12-01 23:56
Helt ärligt, jag vill verkligen att atletico ska åka ur fucking EL , de bara skit alltså man får inget utav det , hellre satsa på ligan och en CL plats , man borde använda sig av EL som copa , spela med Nya spelare , och låta de andra få speltid !
Atlético Gaboro
2010-12-01 23:56
Helt ärligt, jag vill verkligen att atletico ska åka ur fucking EL , de bara skit alltså man får inget utav det , hellre satsa på ligan och en CL plats , man borde använda sig av EL som copa , spela med Nya spelare , och låta de andra få speltid !
Atlético linus (red)
2010-12-01 23:38
Tycker inte att försvarsspelet var helt så bedrövligt ändå.
Två enskilda misstag av De Gea och Domínguez som gav deras mål..
Hörnan som det blir mål på är ju däremot en stor jäkla hönsgård och så ska det inte se ut.

Vi har ett par lägen att avgöra detta på som Forláns träff i underribban.

Men helt klart en svag (allt för svag!) insats.
Vill dock ha tillbaks Assuncao eller spela med Camacho!
Atlético Antonio Lopez
2010-12-01 23:21
Försvarsspelet var väll tillräckligt hemskt ikväll för att även du skulle kunna se det? Det var mer än otur, bollen ska inte vara i straffområdet så länge utan att man kan på ett bra sett rensa bort den eller spela ut den till hörna. Första målet får De Gea ta på sig och andra ser jag inte ens någon anledningen för Dominguez att bete sig på det sättet. Det såg rätt så skakigt ut i försvaret under hela matchen tycker jag. Bra match av Aris, det kan de gotta sig på ett tag.

Från min ståndpunkt så skulle jag nog inte fälla en tår om Rosenborg förlora matchen mot Aris också. Tror de gör mer nytta än oss i denna turnering och det är inget vi bör satsa på för tillfället.

Edit: (Ni som vill kan bortse från den andra paragrafen, skriver den troligtvist endast pga att vi förlorade.)
1821
2010-12-01 23:17
Böllen// Grekiska klubblag har varit i CL-åttondel de senate tre säsongerna och i början av 2000-talet var de tex Panathinaikos i kvartsfinal i CL o EL med. Det säger en del...
2010-12-01 23:09
Det är inget fel på försvarspelet, va yrar du om? Det är helt enkelt oturen som vi har på vår sida. Vi har missat 20 solklara chanser och de satte sina 3 i målet. Det är så fotbollen är. Men vi kommer upp igen. Vi reser oss.

Aupa Atleti (L)
Böllen
2010-12-01 23:07
Calderon. Det är ju bara att läsa statistiken hur det gått för grekiska lag i CL och Europa league i år och 10 år bakåt. Ändå lyckas vi förlora. Vårt försvarsspel är ett skämt och det spelar ingen roll vem som tränar laget. Jag tror inte ens Mourinho hade fått ordning på den här klubbens försvarsspel. Något är sjukt här.
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 23:03
Helt klart drygt och onödigt att gå och förlora denna match också... är vi inte bättre än så här i år? De Gea har börjat skaka, Quique coachar konstigt, Diego Costa & RG får spela etc. Det enda positiva i detta om inte nu Rosenberg lyckas vinna i Grekland och vi i Tyskland... Det är att vi kan koncentrera oss på att komma topp fyra i ligan och komma tillbaka till CL. Dock sjukt tråkigt när man är regerande mästare i Europa League.
Böllen
2010-12-01 22:58
Förlora mot Aris 2 gånger. De tar aldrig ens poäng borta i den usla grekiska ligan. Men på Valderon kan de vinna! Avgå alla överbetalda idioter en gång för alla!
2010-12-01 22:51
Jag vet inte heller A.Lopez.... Men en sak vet jag. Rosenborg MÅSTE vinna mot Aris för att vi ska gå vidare.. Det är ju fysiskt och psykiskt omöjligt.
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 22:50
RG kommer aldrig blomma ut... även fast ledningen tror det år efter år.
Atlético Eronisco
2010-12-01 22:50
Antonio Lopez: Det har jag funderat på länge - utan att komma på något svar.
Atlético Antonio Lopez
2010-12-01 22:49
Vill verkligen veta vad tränarnas kärlek till Raul Garcia handlar om, vad är det jag inte ser?
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 22:46
@ Debe. Precis som Espanyol då...
Atlético DeBe
2010-12-01 22:45
helt otroligt. aris har inte mycket chanser men går förmodligen och vinner.
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 22:44
Det här är ju inte möjligt...
Detta är undebart, jag älskar Atletico de Madrid just nu! :D Fan va skööönt
Atlético Erik_
näääääee...
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 22:43
Alltför mycket slarv nu...
2010-12-01 22:26
Varför spelar vi såhär för tillfället. Jag börjar bli orolig. 7 mål på 3 matcher har vi släppt in (hittills)
Atlético Antonio Lopez
2010-12-01 22:25
Simao frälser oss ikväll!
Atlético Antonio Lopez
2010-12-01 22:19
Första gången jag någonsin hört någon tysta Atleticos klack på Calderon. Första gången...
Atlético Sundbyberg
2010-12-01 22:15
Dryyyygt!
Atlético Bobban (red)
2010-12-01 21:54
Leverkusen leder borta mot Rosenborg i polarkylan i Trondheim med 1-0
Annons: