/spanien/atletico/forum/1189.aspx/spanien/atletico/forum/1189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Caperuza
2010-12-05 01:44
Ursäkta att jag stör er i denna sena timme efter en förlust, men jag bara undrar hur ni kan stå ut med en skribent som vanhedrar er klubb som han gör. Visst, kritsera klubbem,spelarna, tränarna eller spelet, Men öknamn på klubben?? Det trodde jag tilllhörde antatonisternas nöje. I mina kretsar i Spanien skulle jag bli lynchad om jag gjorde så. Vanhedra aldrig klubbnamnet. Vad har man då kvar att va stolt över?? Lite fjortisfasoner över det.
Atlético rawkus
2010-12-05 00:13
Linus: Jag hoppas pa en REJAL bomb gallande en offensiv playmaker, typ Pastore, haha :)

En 25-arig Riquelme hade ej suttit fel ;)

Minns dagarna med den lille Ibagaza..? Fenomenal nar han ville, huj.
Atlético Erik_
2010-12-04 23:50
tråkigt att vara rojiblanco ikväll...
Atlético linus (red)
2010-12-04 22:51
Kanske man kan ordna tillbaks Salvio nu då när Kun är spansk medborgare?
Atlético linus (red)
2010-12-04 22:48
Jo det är klar, hade man haft en ersättare hade det varit en helt annan femma men då hade man ju behövt honom med en gång.

Jo han var lite ojämn men kollar man på slutet av förra säsongen så var han riktigt bra, var ju sjuk mot bland annat Liverpool. :)
Oerhört användbar också då han kan spela över hela det offensiva mittfältet.

Hade jag varit tränare i Atlético hade jag startat med Camacho nästa match, ge han chansen!
Atlético rawkus
2010-12-04 22:42
linus: A andra sidan: De cashen man fick for Jurado var ej helt fy skam, speciellt nar man har det karvt ekonomiskt.

Grav fram en Brasiliansk/Argentinsk yngling som kan ta den positionen ;)

Personligen forstod jag aldrig hypen gallande Jurado - pa tok for lag lagsta niva och ojamnhet for att falla mig i smaken.
Atlético linus (red)
2010-12-04 22:21
Kan bara hålla med, finns för få offensiva alternativ. Att skicka iväg Jurado var det dummaste man kunde gjort..
Att man inte vågar använda Filipe eller López som vänstermittfältare, båda fungerar bra där.
Även inkludera Perea den yngre i truppen.
Atlético Antonio Lopez
2010-12-04 22:13
För övrigt så fick just Galletti ta en tidig pension pga njurproblem och har fixat sig ett jobb för Olympiakos nu, vet inte riktigt vad det är han har för roll där.
Atlético Antonio Lopez
2010-12-04 21:46
Galetti hade jag också någon beundran för men Luccin gick mig aldrig i "smaken". Däremot skulle jag jätte gärna se Jurado samt Cuevas i truppen igen. Att Merida är vårt enda riktiga val till ett "offensivt" byte är lite skrämmande. Diego Costa och spela 3 anfallare jo visst men då finns det inget spel alls.
Atlético Gaboro
2010-12-04 21:22
Alltså simaos frispark som gav dom 2-0 målet, vad tänker killen med alltså de sjukt de sjukt , precis som kommentatorn sa, Atletico har aldrig haft någon såndär mittfältare av xavi typ, en spelfördelare.. Tiago börjar väl bli en sådan men fan innan har vi aldrig haft någon sån, men rent skamligt spel usch !
Nu kommer AVGÅ ALLA ! som passar in perfekt !
Atlético linus (red)
2010-12-04 20:54
Fan saknar Galetti, stor favorit. Samma gäller Luccin.
Atlético Antonio Lopez
2010-12-04 20:45
Mista- Sinama Pongolle

Luis Garcia-C.Santana-Luccin-Galetti

Pernia-Pablo-Heitinga-Seitaridis

Pichu

Dessa herrar som vart bortskickade från Calderon för deras skamliga spel hade nog gjort en mycket bättre match än våra "världstjärnor" vi har där ute på planen för tillfället.

Edit: Alla av dessa var ju inte fullkomligt värdelösa men ni förstår poängen.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-12-04 20:00
Asså det är en del av mig som säger att jag ska sluta heja innan jag får hjärtattack... Men en annan säger att vi vänder allt detta och gör något stort och underbart.. Jag vet fanimed vad jag ska tänka på efter detta
Atlético linus (red)
2010-12-04 19:54
byter lag snart innan jag tar självmord.. fy fan vad V Ä R D E L Ö S T !
Atlético Deion (red)
2010-12-04 19:53
Rätta mig om jag har fel, men blev Atlético nyss helt utspelade av Levante? Det stor humor hur lätt det är att som ensam anfallare springa sig fri från 3 Atléticobackar en gång var femte min.
Atlético Deion (red)
2010-12-04 19:41
Efter matchen mot Espanyol tänkte jag "kan man spela sämre?" ... fick mitt svar mot Aris.

Efter matchen mot Aris tänkte jag "kan man spela ännu sämre?.. fick mitt svar idag..

Under denna match har jag tänkt "går det verkligen vara så förbannat dålig".. ja det kan man..

Frågan är om vi kan bli ännu sämre idag.. med Patético är allt möjligt... finns det en nivå av dåligt spel inom fotbollen som bara FCz behärskar så kan ni vara säkra på att Patético kommer att hitta ett sätt att förädla den..
Atlético rawkus
2010-12-04 19:34
Det ar EXAKT vid dessa tillfallen uttrycket "Avga ALLA!!" fungerar sa javla bra.

Sa....

AVGA ALLA!
Atlético Gaboro
2010-12-04 19:14
Och precis nu har ja typ slutat atletico , dom förstör alla dagar i veckan spelar ruskigt dåligt alltså sjukt dåligt man blir spyfärdig fyfan i helvete alltså, Antonio Lopez skräp fyfan , alla e skräääääääpp
Atlético Deion (red)
2010-12-04 18:57
Precis när halvleken tog slut så zoomade kameran in planen.. Jisses va gräslig den är. Det är ju grävlinghål och bromskullar överallt. Ska man verkligen få spela en La Liga match på en sån gräslig plan..
Atlético Luff
2010-12-04 18:49
Lönt att vakna först på stopptid, jösses vad dåligt vi spelar.
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:49
En het kandidat till årets sämsta halvlek!
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:47
Oj en Levantespelare får ett gult kort
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:42
Kan någon berätta varför De Gea dunkar iväg både insparkar och utsparkar upp på offensiv planhalva då Atlético kanske vinner en av tio av dessa?
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:39
Har hemmaspelarna problem med balansen på egen planhalva? De ligger ju ner efter varje lite närkamp...
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:37
Billigt kort för Perea
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:36
Assuncao såg väl inte speciellt nöjd ut då han lämnade planen efter en dryg halvtimme. Atléticospelarna tar för många tillslag på bollen och får inte något övertag i passningarna. Hela tiden hinner närmaste hemmaspelare upp i press...
Atlético Deion (red)
2010-12-04 18:35
Hmmm.. förstår inte bytet.. Paulo såg inte glad ut.
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:32
31 minuter spelade och inte ett skott på mål än...
Atlético Bobban (red)
2010-12-04 18:31
Mario på väg in...

Assuncao?
atletico gurrra
2010-12-04 18:28
snälla kan vi få en tränare som fattar att kun och forlan inte är några target spelare
Annons: