/spanien/atletico/forum/1175.aspx/spanien/atletico/forum/1175.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion (red)
2011-01-04 21:01
rawkus//

För Torres har ju vunnit så jävla "mycket" med Pool. fast jag tror även det är ett gammalt uttalande när han gick till Liverpool som han trodde skulle vinna ligan även fast de inte vunnit på 20 år.
Atlético Deion (red)
2011-01-04 20:58
Kan ni nte sälja Reyes också innan fönstret stänger så vi inte har enda enda ytter kvar. Ledningen kan säkert vara sluga och förhandla till sig runt en halv miljon Euro för honom. Sen så flyttar vi Perea på ena kanten och skolar om Raul garcia till vänsterytter och tränar upp hans vänsterfot, för den högra verkar ändå inte funka.
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-04 20:53
Skaffade Network på mitt PS3 för några dagar sedan. Tack vare det kan man nu möta andra från hela världen på FIFA 11. Är det någon som har Network här, och som brukar spela ONLINE på FIFA 11? Undrar isåfall om ni vill möta mig. Skicka isåfall ett PM. Skulle vara kul!!
Aupa Atleti-----
2011-01-04 18:03
Fan va jag önskar ibland att fotbollen var som i FM... Att man kunde höja Agüeros klausus till 2,63 miljarder kr så att alla lag kan stänga sin käft om en värvning... Om det nu är sant det där med att Kun sänkte klausus.....
Atlético rawkus
2011-01-04 17:11
Stammer det att Kun sankte sin utkopsklausul med det nya kontraktet...?

Och pa tal om Kun:

Citatet ar fran Aftonblaskan:

"– Kun är på väg att bli en av de bästa spelarna i Atlético och tillfället kommer att komma då han inser att han måste lämna. De stora klubbarna kommer inte vänta för evigt, har Torres tidigare sagt. "

Tycker Torres skall halla sin glappa kaft stangd och istallet "njuta" av att spela i Pool dar allt verkligen ar frid och frojd...
Atlético Bobban (red)
2011-01-04 16:22
Cupreturen på torsdag visas direkt i Canal+ Fotboll med start kl 19:55!
Seb Sánchez
2011-01-04 15:28
Det var länge sen jag såg Atlético så tandlösa framåt, Costa och Kun hade så stora avstånd mellan sig att man faktiskt undrade hur ett samarbete skulle uppstå överhuvudtaget, och var det fler än två i boxen så skickade man inlägg från kanterna och hoppades på att någon skulle nicka in bollen. Sen kan man undra vad QSF och Fran pysslade med, kanske löste dom korsord. För jag såg ingen som helst förändring från första halvlek till andra i vårt anfalls spel. Att Pamplona Chorizon är kvar i laget är för mig ett mysterium utan dess like. När vi säljer våra kvalité spelare som Jurado och Simão. Koke gjorde ett piggt inhopp, det var i alla fall lite positivt. Och försvaret var helt ok, men vill man vinna matcher så måste man göra mål, så enkelt är det. Det känns trist att inse att våra transfers är på lång sikt eller hur det nu är tänkt, och gör inga som helst förbättringar nu när vi behöver dom som bäst. Ska Fran komma till sin fördel så tror jag att vi ska spela lite mer som Arsenal framför boxen, med ett snabbt spel och insticks passningar, då krävs det att någon vågar ta ansvar och sätta passningarna. Hoppas att det inte är någon större fara med Tiago, för han behövs.
Atlético DeBe
2011-01-04 09:26
Vi kommer sjunka som en sten i tabellen om vi inte byter spelsystem som det ser ut idag. Nu tror jag att det kommer se bättre ut med Reyes på planen näste gång men att förlita sig på en spelare och sedermera ersätta med Raul Garcia vid skada/avstängning är rent ut sagt fördjävligt. Nu tycker jag inte Fran va förskräckligt dålig och jag kan se att grabben kommer bli en viktig kugge i framtiden men han behöver mogna en hel del innan det blir aktuellt. en sak som jag blir lite förundrad över är att Qique inte spelade det så kallade nya systemet redan idag? Det är fullt möjligt att ställa upp med Tiago, Mario och Assuncao på mitten och med Costa, Arüero och Fran på topp. Börjar bli väldigt skeptisk hur detta kommer bli fortsättningsvis för om det nu blir så att systemet inte byts och vi inte värvar en kantspringare så kommer vi få se en ände i förskräckelse där atletico blir 10 i tabellen om inte än sämre. Hur det nu än blir så är jag med på att vad som helst värvas in, Juanfran you name it, bara jag slipper se R Garcia ute på kanten.

Raul Garcia är totalt värdelös blir förbannad när jag ser honom och om domaren inte varit snäll så hade han åkt ut. Ni såg själva reaktionen från domaren efter kapningen. ett solklart gult kort var det, ingen bollkontakt över huvud taget. domaren va på väg att ta upp kortet men när han såg att det var Raul Garcia så ändrade han sig. Han har en värdlös första toutch och värdelös spelförståelse, värdelösa pass som resulterar i puttande i sidled utan en plan överhövud taget. grabben tar för fan inte för sig ett enda dugg i annat än i försvarsspelet. Hur många felpass gjorde han, hur många första boll toutcher slarvade han bort? denne R Garcia, Vad fan gör han i laget och på kanten, blir fan i mig galen.

Aupa Atleti.

A precis, med en lite variation bara.

--Agüero--Forlan--Reyes---
-------Tiago--Elias-------
---------Assunsao---------
-Filipe-Domigues-Godin-Ufo
----------De Gea----------

och den skulle i min mening fungera ganska bra, samtidigt som jag tror att denna hade fungerat mycket bättre mod Racing igår där Costa Agüero och Merida kunnat byta plaster med varandra ganska ordentligt.

--Costa--Agüero--Merida--
-------Mario--Tiago------
---------Assunsao--------
-Filipe-Godin-Turbo-Ufo-
---------De Gea---------
Aupa Atleti-----
2011-01-04 01:02
@rawkus & Luff..

De Gea;
Ufo, Dominator,Godin,Filipe.L;
---Assuncao,Eli,Tiago----
Reyes,Forlan,Agüero?
Atlético rawkus
2011-01-04 00:20
Luff: Min tanke var mest Elias som central, dar han sjalvklart hor hemma ;)

Tycker man bor andra taktik/uppstallning nu nar kantspelarna ar lika sallsynta som hederliga politiker...
Atlético Luff
2011-01-04 00:03
Elias verkar ju behärska kantspel, men han sägs inte vara någon "extremo" dvs ytter som tar sig förbi sin back, den ende mittfältaren i truppen som kan göra det nu är Reyes....

Keko donde estas?
Atlético rawkus
2011-01-03 22:42
Om man nu envisas med att salja(rea ut...) kantspelare, varfor i helvete kor man fortfarande samma taktik, speciellt med tva CENTRALA mittfaltare pa heeelt fel positioner...?

Raul Garcia spyr jag pa - sa otroligt javla overskattad och jag fattar ej hur han kan vara kvar i klubben.

Nu vill jag se Elias sa snart som mojligt...
Atlético zoran
2011-01-03 22:38
Quiques coachning var återigen pinsam.
Atlético Erik_
2011-01-03 22:00
Vill se en ersättare till Simao så fort som möjligt. Släng ut RG och Costa. Det här funkar inte!!!
Atlético Antonio Lopez
2011-01-03 21:51
Nominerar matchen till säsongens tråkigaste hittils. Höjer mina förväntingar på Elias ett snäpp.
Atlético Bobban (red)
2011-01-03 21:49
Med dåliga fasta situationer i sådana här matcher vinner man inga matcher med så dåliga kreativa spelare på planen, Simão var väldigt saknad....
Atlético olleulv
fy fan.. svettig räddning!
Atlético manzanares
Fan vad deppigt alltså.
Atlético Bobban (red)
2011-01-03 21:46
inte många spelare kommer över betyget bra i den här matchen...
Atlético olleulv
2011-01-03 21:46
@Aupa Atleti-----
Bara för att Costa är 0,0005% av Forlan och Valera är 2% av Reyes.
Förhoppningsvis är Elias 340% RG
Atlético Bobban (red)
2011-01-03 21:45
3 min tillägg
Atlético rawkus
2011-01-03 21:44
Spelare som Costa och Garcia har NADA i ett lag som Atletico att gora. Ugh!
Aupa Atleti-----
2011-01-03 21:44
Kan någon förklara vad som händer i matchen? Varför skapar vi inget?
Atlético Bobban (red)
2011-01-03 21:35
De Gea med en utsökt benparad på Rosenbergs friläge
Atlético Luff
2011-01-03 21:35
De Gea.
Atlético A.K.
2011-01-03 21:25
Äntligen...
Atlético Bobban (red)
2011-01-03 21:23
68' Tack qsf, Koke kommer in istället för RG