/spanien/atletico/forum/1174.aspx/spanien/atletico/forum/1174.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2011-01-06 20:13
Uhhh, den där förtjänade att gå in..
Atlético Bobban (red)
2011-01-06 20:13
Reyes spelar till vänster på mittfältet!
Atlético manzanares
2011-01-06 20:12
OUFFFFFFFF!!! Vilket skott av Raúl!
Atlético Antonio Lopez
2011-01-06 20:05
Ser jag fel eller har QSF flyttat Reyes till vänsterkanten bara för att låta RG spela på högerkanten? Hoppas jag ser fel...?
Atlético Antonio Lopez
2011-01-06 19:59
Matchdags :)

För övrigt vrkar Manu del Moral som en intressant värvning, kanske inte på samma nivå som Simao men bättre än Raul Garcia på kanten.
Atlético rawkus
2011-01-06 19:46
Om man nu saljer alla yttrar(naja..) sa kan man val fan ga pver till en annan uppstallning/taktik, istallet for att anvanda begransade formagor(las: Raul garcia) pa HELT fel positioner...?

Atlético zoran
2011-01-06 19:30
Radio Marca rapporterar att Atlético har kommit överens med Getafe angående en övergång av den gamle canteranon Manu del Moral! Samma källa säger även att klubben kommer offentliggöra övergången strax efter matchen.
Atlético Bobban (red)
2011-01-06 19:28
De Gea; Ujfalusi, Perea, Dominguez, Filipe luis; Reyes, Assunçao, Mario, Raúl Garcia; Diego Costa y Agüero.

Raúl García som vänsterytter, eller blir det 4-3-3???
Atlético Gaboro
2011-01-06 17:53
Atletico har gett sig in i jakten på Seb Larsson enligt Aftonbladet...

Det skulle vara nåt faktiskt, en svensk i laget skulle va kul !
Atlético Erik_
2011-01-06 16:48
@Smultronbilar

absolut, jag håller med. tycker det är riktigt värdelöst.
Men som tidigare sagts så måste ju Kun vilja lämna om det ska hända, så vi får hoppas att han förblir lojal.
Man undrar ju lite över motiveringen till att sänka klausulen.
Atlético Smultronbilar
2011-01-06 16:05
.........................De Gea

Azpilicueta........Godin.......Alvo........Filipe

.....................Elias....Assencao

..............Reyes........KUN.......Guardado

..........................Forlan
Atlético Smultronbilar
2011-01-06 15:47
Erik_

Hur kan vi skriva ett sånt kontrakt? Jag trodde det bara var Bajen som var så inkompetenta! För honom skulle vi kunna få en miljard om någon smutsig schejk tröttnat på sina pengar..
Atlético Smultronbilar
2011-01-06 15:40
Undra om det inte är bättre att vänta till sommaren innan man ersätter Simao för vad som verkar vara tillgängligt just nu är det bara mediokra spelare. Vilket jag tycker är slöseri att buda på!

Det skulle va kul att se mexan Andrés Guardado i klubbstället eller varför inte hans landsman Giovani dos Santos som är utfryst i Spurs?

Ja vet dock inte om dom har ett europapass?
Atlético Erik_
2011-01-06 15:15
Rykten om att United och Chelsea vill åt Kun igen, pga kontraktet. Mår illa av bara tanken.
Atlético Bobban (red)
2011-01-05 23:59
Angående Miranda, hans eventuella övergång kommer att ske i sommar om den går igenom. Så länge det inte är officiellt så är han inte klar...
Marcus Aguero
2011-01-05 20:17
Jag undrar också det, är miranda klar? och i så fall..skulle han funka som högerback?
Atlético rawkus
2011-01-05 14:48
JJ: Det var ett tag sedan, men det kom upp igar nar Kuns forlangning (coh sankning...) offentliggjordes...

Inget emot Torres - snarare tvartom, MEN(stt stort javla men, haha): HAN valde att lamna. Han ar INTE nagon Atletirepresentant, sportjournalist eller spelaragent och bor saledes knipa igen om sadant som INTE ror honom.

Han bor fokusera och gilla laget att han spelar for "sitt" Liverpool, du vet de som skulle sopa hem CH L, Ligan och FA Cupen, helst under en och samma sasong ;)

Bitter over att forst ha blivit utslagen av Atleti, for att sedan ha missat EL triumfen, hehe. (Japp, nu retas jag bara saklart...)

Visst gor det ingen skillnad realistiskt att sanka klausulen, men det sander ju andra signaler, speciellt efter att man med pompa och stat nastan skrutit om hur mycket man skulle hoja den med.

Att ha smallt in en klausul i likhet med "dont f*cking touch him!" hade varit att foredra om du fragar mig. Men men, man far inte alltid som man vill, speciellt som Rojiblanco ;)
Atletiz
2011-01-05 14:38
Är inte miranda klar? trodde att det var spikat?
Atlético Antonio Lopez
2011-01-05 13:51
Ingen Elias, Tiago eller Forlan med idag men Borja, Koke och A.Perea får kanske chansen att visa upp sig.

Edit: Imorgon*
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2011-01-05 08:31
Att man sänker en klausul har i princip ingenting att göra med en framtida försäljning, vill inte Kun/spelaren i fråga lämna så spelar det ju som bekant ingen som helst roll vad budet ligger på.

Kun har visat prov på sitt engagemang för klubben flertalet gånger vilket gör att jag tror han kommer stanna flertalet säsonger till. Däremot, Rawkus, håller jag med dig till fullo angående Torres. Stämmer det verkligen att han har sagt det?

Läste i dag på AS att man ännu inte erbjudit Pulido och Koke kontraktsförlängningar. Google Chromes översättning är inte alltid den bästa men jag fick för mig att de automatiskt kommer att förlängas om de båda spelarna INTE säljs/lånas ut i januari. Någon som kan bekräfta detta?
Atlético Luff
2011-01-05 00:34
AS verkar säkra på att den sänks till €45m, fast AS är ju AS.
Atlético rawkus
2011-01-05 00:17
Ingen som vet om Kuns klausul sanktes(beholls?)?

Har last 40 milj EU pa flera olika sidor... Vad hande med "vi skall hoja den till XXXX"?
Aupa Atleti-----
2011-01-05 00:01
Såg någon av er Valencias dramatiska mål mot Espanyol för 2 dagar sen? Ja.. Och blev domaren avstängd eller nåt? Kom igen han måste ju få böter efter det?
Atlético rawkus
2011-01-04 22:58
Patrik:

Alla har vi vara asikter. Anser att Torres bor fokusera pa sitt och lata Atletico-spelarna skota sitt, i detta fallet Kun.

Aguero stortrivs och gammal uttalande eller ej: Knip igen Fernando. Du gjorde ditt val - andra far gora sina.

Hans firande vid Gerrards dykning var den enskillda incidenten(i brist pa annat ord..) som fick det att vrida sig i magen. Knyt naven i fickan och fira, visst, men att oppet hylla en filming, mot sitt forra lag och sin favoritklubb..? Inte snyggt, inte alls.

Hursom: Lat Kun skota sitt - gar ju hyffsat for den lille Argentinaren ;)

Ej menat som skitsnack, men tycker verkligen INTE Torres ar immun, speciellt inte nar han sjalv kan snacka om allt. I slutandan ar INGEN storre an klubben - inga undantag.
Atlético Antonio Lopez
2011-01-04 22:26
Patrik@

Skulle aldrig ha något emot att Niño kom tillbaka, har inget emot grabben heller för den delen då jag fortfarande har honom långt upp i min lista.

Men.. Torres valde att sticka ifrån klubben som gjorde honom till den spelare han är.
Torres valde att gå ut med det om Kun i pressen när han inte har ett skit med klubben att göra längre bortsett från att han gillar uppmärksamheten när han väl är i Spanien från Atletico supportrar. Han är väl inte Agüeros talesman på något sätt?
Och så det jag aldrig kommer glömma är som rawkus brukar kalla det tidernas svandykning från Gerard, vem sitter då och firar denna skandal om inte vår egna lilla legend?

Nää, Torres i Atletico i all ära. Men grabben har inget att säga till om vad som gäller andra spelare i klubben då Agüero visat mer hjärta än han någonsin gjorde och för en klubb som inte egentligen är Agüeros modersklubb. Hylla legenden och glöm myten!
Atlético patrik (red)
2011-01-04 22:01
Nu tycker jag inte att vi ska skriva massa skit om ett gammalt uttalande ifrån Torres. I mina ögon är han trots sin unga ålder en legend i Atlético som lämnade oss efter många, många år med fina erbjudanden.

Man ska också minnas att vi inte vara lika bra och inte hade lika bra trupp som vi haft de senaste åren/året där vi lyckades gå till final i Copa del Rey och Europa League förra året.

Klanka inte ner på vår största stjärna som klubben fått fram! Är det några vi ska snacka skit om just nu så är det ledningen som har sålt bort några av de absolut bästa spelarna i laget utan att ersätta en enda av dom.
Atlético rawkus
2011-01-04 21:10
Deion: Min poang exakt... Sorry om uttalandet var gammalt, det stor mig lika mycket anda. Han ar bara en bitterf*tta for att hans Pool gar som en rostig grasklippare.

Lat Kun skota sitt - Torres ar knappast ratt snubbe att ge karriarrad, hehe ;O
Atlético Deion (red)
2011-01-04 21:01
rawkus//

För Torres har ju vunnit så jävla "mycket" med Pool. fast jag tror även det är ett gammalt uttalande när han gick till Liverpool som han trodde skulle vinna ligan även fast de inte vunnit på 20 år.
Atlético Deion (red)
2011-01-04 20:58
Kan ni nte sälja Reyes också innan fönstret stänger så vi inte har enda enda ytter kvar. Ledningen kan säkert vara sluga och förhandla till sig runt en halv miljon Euro för honom. Sen så flyttar vi Perea på ena kanten och skolar om Raul garcia till vänsterytter och tränar upp hans vänsterfot, för den högra verkar ändå inte funka.
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-04 20:53
Skaffade Network på mitt PS3 för några dagar sedan. Tack vare det kan man nu möta andra från hela världen på FIFA 11. Är det någon som har Network här, och som brukar spela ONLINE på FIFA 11? Undrar isåfall om ni vill möta mig. Skicka isåfall ett PM. Skulle vara kul!!
Annons: