/spanien/atletico/forum/1169.aspx/spanien/atletico/forum/1169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo DonGuillermo
2011-01-10 22:24
De Gea har nog inte sin bästa dag...
Och Reyes verkaar vara på gott humör han med...
Atlético Deion (red)
2011-01-10 22:17
Hoppas innerligt att nykomlingne Herculés gör fler mål när vi ändå ska förlora, helst tvåsiffrigt. Jag vill att ledningen ska känna denna förnedring ända in en tarmkanalen.
Atlético A.K.
2011-01-10 22:15
Men gör några byten då!!
Atlético Bic
2011-01-10 22:13
Don har rätt när han säger att ingen kämpar spelarna ser helt bedrövliga ut ingen hunger alls tillskillnad ifrån Hercules även om dem har haft mycket flyt.

Fan jag som hittade en riktigt fet stream så får jag se på det här eländet.
Atlético patrik (red)
2011-01-10 22:07
Istället för att vara negativ väljer att hylla hemmalaget som sätter varenda målchans, jag vet inte om jag någonsin sett ett lag göra mål på - ALLT!

Dom spelar bra fotboll men som sagt, inget lag har den effektiviteten som dom har haft idag. Sen har väl inte vi varit bra bakåt heller, men jag har ärligt talat sett sämre matcher defensivt som vi ändå släppt in färra mål än i kväll.
Nicname
2011-01-10 22:06
är det verkligen detta laget som vann EL förra året..känns som om dom tappat allt
Seb Sánchez
2011-01-10 22:01
Viking Du smutsar ner vårt forum
Deportivo DonGuillermo
2011-01-10 22:01
All credit åt Hercules. De spelar fotboll. Men de har nog även all tur på sin sida.

Men Atletico gör det onödigt lätt. Atletico spelar inte som ett lag, utan som 4-5 delar. Aguero och Reyes försöker, men solo. Funkar ej. Diego Costa är ungefär lika nyttig som en stenvägg.

Varför lunkar mittfältet omkring. Ingen kämpar. Ingen strider. Hercules kommer förbi mittfältet, varefter dessa vänder lojt om och lotsas komma till försvarets hjälp. Vilket sannerligen skulle behövas, eftersom försvararna verkar vakna först då Hercules spelat bollen bakom dem, eller ett skott avfyrats. De Gea kan ej belestas för 2:ndra, 3:dje eller fjärde målet.

Var är ledaren? Vem ska förvandla lagets desperata brist på mod till lejonglöd? Kun är inte kaptensmaterial. Inte på plan, vet inte hur det låter i omklädningsrummet.

I detta läge skulle mästartränaren, nämligen jag göra ett dubbelbyte. Vill se spel där grabbarna vågar spela. Ger allt. Alberto Perea in istället för R. Garcia. Varför inte Koke istället för Mario. Eller sedan Filipe upp på mittfältet till vänster, Reyes till höger och Lopez in. Eller f*n bara någonting. Radikalt.
Real Madrid Los mejores
2011-01-10 21:56
Att sparka QSF vore bara dumt, han har faktiskt hunnit bygga upp stommen och tog er faktiskt till en titel förra säsongen..

Men hur kan man ersätta Simao med Raul Garcia, nae Juanfran lär anlända nu i veckan om ni ska han chans på Cl platserna.
Atlético zoran
Vilken coachning av Quique..vilken insats av hans spelare, en lektion i effektivitet av Hércules.

Atlético har den här typen av matcher skrivet i sitt DNA.
Atlético Deion (red)
Fyfan vad man skäms över dessa jubelidioter på planen. Ett stort tack till Cerezo och Pitarch också. Säljer Jurado och Cedric inom loppet av en halv säsong och dessutom lyckats sälja kapten Simäo mitt i säsongen utan en back-up plan som resulterar i att RG spelat ytter i 3 matcher vilket är klantigt bortom all förtåsåelse för en klubb av Atléticos status. Nu jagar man desperat yttrar hos bottenklubbar för att man fått en stople o arslet och underbemannade. För att inte snacka om Quique som som fortsätter att mata 4-4-2 utan att ha manskap till det. Speciallt när man petar yttern Alberto Perea för seg defensiv lagd innermittfältare med två träskor till högerfötter. Jag har länge trott på Quique i längden men idag fick jag svar på att Quiqye verkar vara korkad. Speciellt hur han betedde sig i fallet med Cedric.
Seb Sánchez
Ja dom är kliniska i sina avslut. Och vi är precis värdelösa.
Atlético Antonio Lopez
2011-01-10 21:53
Aupa@

Medgångssupporter? Med all rätt kan ALLA Atletico supportar världen över skriva eller köra tillsammans avgå alla. Det har inget med kärleken till klubben att göra snarare tvärtom man blir ju fan förbannan pga känslan till klubben. Detta är fan en bedrövelse. Herkules bjuder på en riktig grekisk tragedi.
@ Aupa Atleti
2011-01-10 21:53
Sluta leka att du inte är frustrerad, vi tar enbart ut vår frustration i forumet, vilket du också jättegärna får bara med och ggöra.

Men våga inte kalla någon som sitter och skriver i forumet, och ser matchen för en medgångssupporter. Och vem fan e ens medgångssupporter till Atletico? Tror inte vi har sånna, inte nu iallafall, kanske när vi vann EL, men vverkligen inte nu då det enbart går nedåt...
Atlético atleticobro
2011-01-10 21:51
sanchez flores måste hitta på något nu
Atlético Bobban (red)
Fyra avslut och fyra mål!
Seb Sánchez
Kan inte QSF byta ut Reyes nu.
Atlético Bic
2011-01-10 21:47
Hade man vart medgångssupporter så hade man väl inte suttit här på forumet?

Jävla Trezeguet!
Nicname
2011-01-10 21:46
fan händer?
Atlético manzanares
2011-01-10 21:45
Kom igen förfannnnnnnnn!
Atlético Bobban (red)
2011-01-10 21:44
Va fan är det som händer? Hemmalaget har verkigen haft tokmedgång under den första halvtimmen tre målchanser och tre mål. Det måste vara evigheter sedan Atleti visade upp den effektiviteten! Första målet en tavla av De Gea, det andra ett kompispass av Filipe som Hércules snappar upp och pang. Tredje inlägg och missad nick av Godin och pangnick 3-0...
Aupa Atleti----
2011-01-10 21:43
Atleti leder: Jaaaa jag älskar Atletico, hit o dit
Atleti ligger under: Fan va ja hatar detta laget, avgå alla..

SNÄLLA NÅN. Om ni ska verkligen heja på detta laget så måste ni lära er att vänja er vid hur läget är.. Atletico är inget jämnt lag.. Sluta fu**ing klaga för hel**te... Jag får mer damp på er gnälliga medgångssupportrar än vad jag får på Atletico...
Atlético Bic
2011-01-10 21:41
Något byte måste ske det är ju farligt varenda gång dem kontrar
Jahopp
2011-01-10 21:38
OMG... så jävla löjligt. Det är precis som att de spelar såhär bara för att koka oss.

Vet nån om Forlan kommer bytas in senare? om det sagts nått om att han inte kommer spela alls ikväll eller liknande?
Henke
2011-01-10 21:36
Avgå alla.
atletico gurra
2011-01-10 21:33
fattar inte hur våran tränar kan vara så sjukt osmart? måste ju va nått fel på den mannen asså
Nicname
2011-01-10 21:33
Men vafan. Orkar inte med det här.
20Corona.
2011-01-10 21:31
Varför rensar inte backarna bollen bara!? Så jävla trögt att göra samma misstag gång på gång!
Atlético Bic
2011-01-10 21:30
Vad är det som har hänt med Atletico?

Valdez är en riktig lirare sjukt mål.
Atlético Gaboro
2011-01-10 21:28
Kalla mig omogen men atletico suger häst f*tt h*ra allting samtidigt på en o samma gång de ofantligt sjukt och dåligt och allt som dom spelar nej usch och fy , nu stänger jag av !!!!
AVGÅ ALLA passar jävligt bra in nu alltså
Annons: