/spanien/atletico/forum/1167.aspx/spanien/atletico/forum/1167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético manzanares
2011-01-13 22:08
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! JAAAAAAA!½!!!!!!!
Atlético Antonio Lopez
2011-01-13 22:04
Stream någon :/ ?
Atlético Erik_
2011-01-13 22:03
Härlig stämning. Let's go!
Atlético zoran
2011-01-13 21:59
1,200 Atlético-supportrar överröstar hela Bernabéu, herregud..
Atlético manzanares
2011-01-13 21:59
Kom igen, nu gäller det! AÙPA!
Atlético Sundbyberg
2011-01-13 21:27
Real ställer upp med följande elva enligt Marca:

Casillas, Arbeloa, Sergio Ramos, Carvalho, Marcelo, Khedira, Xabi Alonso, Di Maria, Özil, Cristiano, Benzema.

Seb Sánchez
2011-01-13 21:24
Sorry Patrik ska det va’ ;)
Seb Sánchez
2011-01-13 21:22
Skön länk Patrick. Det optimala hade varit att testa Elías istället för RG.
Atlético Antonio Lopez
2011-01-13 21:03
Ser ju rätt bra ut bortsett från RG och kanske Perea (beror på vad för dag han har). Föredrar detta än att se RG som ytter. Aja nu är det bara att vänta, känns ju lite som vi står vid Helms deep haha :)

Ska nog gå och kika vilka som vann det slaget... Ses vid matchstart. Aupa!
Atlético zoran
2011-01-13 20:45
De Gea, Ujfalusi, Perea, Domínguez, Filipe Luis, Raúl García, Assunçao, Reyes, Juanfran, Agüero och Forlán.

4-4-2.

Juanfran titular.
Atlético patrik (red)
2011-01-13 20:30
För er som inte sett Juanfran "in action" så kan ni kolla på länken.
Han verkar vara en ytter som gillar att utmana med lite speciell stil där han krånglar sig förbi sina motståndare på lite speciella sätt.. han verkar dock sakna speeden som behövs för en toppklass ytter.

Hade vart kul att få se honom ikväll.
Atlético rawkus
2011-01-13 19:06
Vad ar det for snack att vi satt en prislapp pa Forlan pa ENDAST 15 milj EU???!!!
Atlético Smultronbilar
2011-01-13 18:58
Juventus är fortfarande på Forlan! Om pengarna från en försäljning eller om pengarna tillsammans med lite till skulle räcka att köpa loss Falcao så borde vi absolut tänka på saken!!
Atlético rawkus
2011-01-13 18:02
"Juanito klubblos!" - den rubriken gjorde min dag! :D
Atlético rawkus
2011-01-13 16:41
Erik_: Porto ar ruskigt bra pa att fa ut hoga priser for sina spelare.

Falcao var en av Argentinska ligans absolut bastaq spelare, och porto var smarta nog att utnyttja rean som kom till tack vare ligans ekonomiska kris... Har last att flera koubbar fatt bud pa mellan 28-32 milj EU nekade rakt av...

MEN: Killen ar fenomenal och kostar saledes pengar, en hel del... En smatt magisk drom hade harit att ha Forlan - Falcao pa topp, understodda av Kun... "I min FM-varld", typ ;)

Beror helt pa hur mycket vi skulle kunna fa for Forlan... Vi kan val dock borja med att rensa ut skitspelare som tillfor exakt NOLL, typ Raul Garcia, helst medans man faktiskt kan fa en slant for dom...

@Sportuga: El Tigre ar sa javla snuskigt BRA!! Maste vara ett av arhundradets kap gallande transfers, utan tvekan. "ca 4 milj EU" for Falcao... Helt sinnessjukt.

Gallande matchen mot Mierda: Likt EL sa bryr jag mig seriost inte om vi aker ur, for jag ser hellre att vi spelar CH L an har chans att "vinna"(LOL!) Copa del Rey...

Tror tyvarr det blir promenadseger for Mierda, utan tvekan.

Fragan ar val: Vilka gor bort sig minst och vilken intressant taktik valjer QSF denna ganegn nar Cirkuys Atleti skall visa upp sig..? Haha ;O
Atlético Erik_
2011-01-13 15:19
Hur mycket kostar Falcao i förhållande till Forlán? Om vi sålde cacha, skulle vi då ha råd att ta in Falcao?
Atlético Sportuga
2011-01-13 14:47
Rawkus / Lägger upp denna länken enbart för dig.... han gör 2 & 3-0 mot Benfica, 2-0 målet är som vi säger i Malmö ren "mumma*

Falcao från Porto till oss hade varit en ren win win affär för mig, men som jag nog sagt innan så är priset för honom HÖGT

vågar man ens tro att vi kan "skrälla" ikväll dvs hålla siffrorna nere ?
Atlético Smultronbilar
2011-01-13 13:46
mr Q hör du mig? snälla låt de nya spelarna starta ikväll!! men ensak till kan du inte skeppa iväg Raul?
20corona.
2011-01-13 04:16
I Sverige så är man på landslags uppehåll, i Uruguay så är man på klubbuppehåll.
Så stor är kärleken för landslaget i Uruguay ;)
Atlético rawkus
2011-01-13 04:03
Man kan aven vrida och vanda pa det: Forlan ma ha varit enorm under VM, men knappast godkand i klubblaget, dvs de som betalar hans lon, hohoho ;O

Att leda skytteligan likt Cavani i en defensivt stark liga som Serie A ar beundransvart, helt klart.

Om jag skulle vilja se Cavani i Atletico dagen da Forlan(Gud forbjude) lamnar/slutar? Nja, dock hellre den personliga favoriten, El Tigre Colombiano(Falcao) ;)

Falcaos samtliga fulltraffar fran forra sasongen pa lanktipset. Se och NJUUUT!
20corona.
2011-01-13 02:33
Gaboro:
Cavani hade en otacksam roll i VM.
Långt ut i vänsterkanten och ganska defensivt, allt handlade om att öppna ytor för Forlans löpningar.
Suarez driblingar på kanten som drog på sig spelare vilket gjorde att det öppnades ännu mer ytor för Forlan.
Atlético Smultronbilar
2011-01-13 01:30
Juanfran är i alla fall Spansk och har ett europeisk pass. Fast jag är ändå nästan helt säker på att han kommer agera inhoppare och ersatt av Salvio om 1-2 år?
Atlético Gaboro
2011-01-13 00:52
Vi kanske inte har samma syn på en anfallare, enligt mig ska en anfallare göra mål vilket cavani knappast gjorde under vm..
Atlético Antonio Lopez
2011-01-13 00:31
Väldigt fint länktips. Känns lite jobbigt att Agüeros son redan är bättre än mig på fotboll.

Agüero är nog en bra far han!
Atlético zoran
2011-01-12 21:55
Salvio gjorde ett mål och spelade fram det femte när Benfica vann med 5-0 ikväll.

Kunde haft en till assist om Cardozo inte behövde 55 chanser för att göra mål.

Salvios inlägg är väldigt bra, däremot så måste han dribbla sig förbi sin motståndare fler gånger under en match.
Osasuna lsk lars
2011-01-12 21:45
Ca 40 mille va?
Osasuna laget för alltid...
Aupa Atleti!! Forlan-
2011-01-12 21:34
Ne, det har jag aldrig sagt... E.Cavani var riktigt bra under VM enligt mig då jag verkligen följde V.A.R.E.N.D.A match som spelades under den månaden. Suarez och Cavani var givna anfallare i truppen då Forlan, med sin ledarförmåga, skott, rutin och teknik, skulle få sköta den rollen och länka samman mittfältet och anfallet...
Atlético Gaboro
2011-01-12 20:40
Aupa Atleti!! Forlan-

Hahah E.Cavani i all ära JUST NU ! såg vi samma VM eller? cavani var riktigt riktigt dålig under VM.. han va anonym så de skrek om de... men nu ppfff han e KUNG ! han gjorde en messi fan hahah
Eller menar du att eftersom suarez och cavani fanns i truppen så blev Forlan "petad" som anfallare och därför fick han spela som släpande??
Atlético Antonio Lopez
2011-01-12 18:47
Innan det bekräftades att Atletico får bestämma om Cedric kände detta som en större flopp värvning än Pernia. Men att Ibrahima säljs till Osasuna med en utköpsklausus på 3(!) och att man själv får bestämma över Cedric plus Juanfran för 4-5 miljoner är inte alls illa. Jag är nöjd, så länge ledningen kastar bort Cedric nu i sommar.
Seb Sánchez
2011-01-12 17:54
Vet inte riktigt var man ska börja en sådan här dag innan derbyt. Man blir bara sååååå trött, tyvärr så kan man inte heller glädjas av vårt senaste nyförvärv, ”tändstickan” Juanfran. Tvärtom, man känner sig bara lurad både ekonomiskt och kvalitativt. Varför kan man inte sälja ut dom som inte tillför laget något, vi har ju några stycken, och sen för dom pengarna köpa en kvalité spelare eller ett framtids löfte, och som DeBe tidigare skrev sälja dom senare för en större summa. Rawkus, din start elva med Juanito på topp skulle kunna köra i derbyt i morgon med Don Cabron Cerezo som match coach;)
Annons: