/spanien/atletico/forum/1164.aspx/spanien/atletico/forum/1164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2011-01-14 23:29
När jag kollade på matchen uppfattade jag det som han syftade på Mourinho.
Atlético rawkus
2011-01-14 22:52
Polkagrisen: Mot spelarna...? :S

Atlético Polkagrisen
2011-01-14 22:39
@rawkus
Dum-i-huvud-tecken efter 3-1, och allmänt taskig attityd...
Atlético rawkus
2011-01-14 21:20
Vad var det for gester QSF visade upp igar..?

Det namndes pa ESPN, men stod i duschen sa sag ej bilderna :/
Atlético zoran
2011-01-14 19:22
Det skall sägas att Quique träffat García Pitarch under dagen och att de hade ett möte på över en timma vilket gjorde att Fran Escribá fick ta hand om träningen idag.
Atlético zoran
2011-01-14 19:21
Everton have accepterat ett bud på Steven Pienaar enligt David Moyes, det verkar som om det kan vara Atlético som har försökt köpa loss honom, antingen Atléti, Inter eller Bayern München enligt media. Vi får se..
The Special Club
2011-01-14 19:18
De Geas afton..
Seb Sánchez
2011-01-14 17:15
I ärlighetens namn. Så kämpade laget åtminstone och det skall man ha cred för, däremot så föll man ner med laget alldeles för mycket då vi utsattes för real’s press, jag tyckte att det var många som spelade stundtals riktigt bra. Kul att se våra nyförvärv, Filipe och Juanfran tar för sig så mycket, vet inte vad det är som Señor Q ser som inte vi andra ser i Raúl Garcia, men som jag tidigare skrivit så måste han vara överdj.... på träningarna då han bilr uttagen gång på gång, för i går så var han helt usel på sin ordinarie position. Reyes passning till Kun som föranledde målet som Cacha gjorde var riktigt grym, sen försvann han tyvärr lite ur match bilden, om han inte kladdar med bollen så mycket som han gjorde i matchen Hercules så är han otroligt passnings säker och att han är löpstark det vet vi alla redan. Till returen på Vicente Calderon så skulle jag vilja se att Elías får chansen från start tillsammans med Assunçao eller Tiago. Jag vill passa på att ge Turbo beröm han gjorde en ruggigt bra match igår. Skönt att se en spansk domare som inte blåser sönder matchen, men på slutet så tappade han en hel del, det fanns en del situationer då man önskade att han hade lite mod att blåsa till gästernas fördel och även hala upp en och annan ostskiva. Men,men så är det ibland. 2-1målet känns lite som att De Gea hade kunnat tagit om han hade stått kvar på linjen å andra sidan så räddade han oss en hel del gånger och gjorde en bra match. undrade lite vad det är som gör att Xabi och Ramos får sådana frispel ibland? Än så finns hoppet kvar för ett avancemang i CdR.
Atlético Antonio Lopez
2011-01-14 16:42
Tankar om Mallorca på hemmaplan? Visserligen är lagets senaste insatser inget att skryta om även om jag inte tycker spelarna var bedrövliga igår. Men detta bör vi ta.

De Gea
Ufa-Dom-Godin-F.Luis
Assuncao
Juanfran - Reyes
Elias
Kun y Forlan

Skulle vilja se den startelvan mot Mallis.

Edit: Min uppställning var mycket finare innan jag postade den men 4-4-2 (diamant)
Atlético Antonio Lopez
2011-01-14 16:38
Sportuga@

Minns jag fel eller var det inte 18 miljoner euro vi ska betala för Godin? 9 miljoner när han kom och 9 miljoner nästa säsong.
Har för mig att jag läste det här på SF när han kom till klubben, kan ha fel dock.
Atlético Sportuga
2011-01-14 16:34
läste ett rykte att Chelsea ska försäka värva Godin om man inte lyckas få loss David Luiz från Benfica...nu tror jaginte det kommer att ske iofs, men dom skulle vara beredda att punga ut 18 miljoner Euro, skulle man stå emot en sådan summa ?
Atlético Sportuga
2011-01-14 16:16
Zoran /
För att citera Gunde..."inget är omöjigt..." :D

bara lite mer Garra (tror man säger så i Spanien oxå...) och bättre skärpa där bak så ska det kunna gå :)
Atlético Polkagrisen
2011-01-14 15:09
Copy/paste-ar Zoran
Atlético Sundbyberg
2011-01-14 14:39
Hur är det egntligen med Tiago, är han återställd från skadan snart?
Atlético atleticobro
2011-01-14 13:56
Jag vill se ett mittfält med Elias och Tiago, finns det någon chans att det händer mot mallorca tror ni?
Atlético A.K.
2011-01-14 13:22
zoran//
Så länge RG inte spelar är allt möjligt..
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2011-01-14 12:49
Förresten, situation i går när Atletico inte spelar tillbaka bollen och Madridspelarna blir förbannade.

Varför i helvete ska Di Maria pressa bollhållaren? Varför ska Atletico spela tillbaka bollen?

Atletico gjorde helt rätt. Xabi borde ha riktat sin ilska mot Di Maria som direkt från inkastet jagar bollhållaren.
Atlético zoran
2011-01-14 12:09
Jag tänker skriva att Atlético kommer vända det här och slå ut Madrid fram tills nästa torsdag. Jag bryr mig inte om folk blir irriterade för utan tro uppnår man ingenting.

VI KOMMER VÄNDA OCH SLÅ UT MADRID!
Atlético Antonio Lopez
2011-01-14 11:34
Så här går det när ni lämnar dörren öppen, nu forsar råttorna in...
Mesut Özil
2011-01-14 07:18
2 matchen i rad sänker Özil Atl Madrid ...

Forza: Mesut Özil !!!
The Special Club
2011-01-14 01:42
@El_Blanco10

Tror inte du får medhåll av många här inne. Enligt mig så bjöd Atletico på det sämsta motståndet på mycket länge tyvärr. 4-5 avslut mot 20-21 styrker det.

Ses i returen.
El_Blanco10
2011-01-14 01:36
Hola Atletico-supportrar.

Ville bara komma in och säga tack för en grym match med mycket adrenalin och kamp. Tycker att ni visade upp en härlig vilja att ständigt vilja gå framåt och försöka göra fler mål såväl vid ledning som vid underläge och det ska ni ha eloge för. Dock vann Real rättvist men returen lär bli sprakande het.

Efter matchen såg man Atleticos supportrar hålla upp halsdukarna och hylla sitt lag, tycker ni ska göra detsamma för erat lag försökte och bjöd upp till en grym kamp.

Väl mött i returen.

Hala Madrid !
Henke
2011-01-14 00:07
Atleticospelarna kanske skulle fundera på att byta dobbar också. Trillade ju mest hela tiden i helt avgörande lägen.
Atlético Polkagrisen
2011-01-14 00:04
Vår backlinje må ställa till det ofta, men OM QSF gör dum-i-huvet-tecken efter 3-1 målet så borde han kanske lämna in sin avskedsansökan innan gryningen...
Med tanke på att vi i alla fall sliter i 90 minuter med en attityd som, om vi hade den i alla matcher, skulle ta oss till CL utan problem, är det ju sorgligt att se en tränare bete sig som om han tränade världens sämsta lag. Avgå, tack! Gnälla på spelare är banne mig supportrars uppgift...
Henke
2011-01-14 00:02
Nej i andra halvlek tycker jag inte Real hade många heta chanser förutom målen. I första halvlek däremot var det spel mot ett mål
Atlético Luff
2011-01-14 00:00
Aja, vi hade ju behövt minst kryss för att ha en minsta chans på detta ändå.. Mest bitter över att Forlan var tvungen att pricka stolpen där vid 1-1...
Real Madrid Metze
2011-01-13 23:54
Henke// Real hade knappt någonting? :) Hehe.

Bra spelat och lycka till i returen.
Henke
2011-01-13 23:51
Håller ju inte att skänka bort mål varenda match. Real hade ju knappt någonting i andra och gör ändå 2-0 där. Vilket uruselt försvarsspel som vanligt.
Atlético Sportuga
2011-01-13 23:49
men för fan....släp in in fler mål Nu då !
Atlético Bobban (red)
2011-01-13 23:49
Bra hemjobb av Fran, men den ska han fanimig ta när han slår en dålig frispark!
Annons: