/spanien/atletico/forum/1145.aspx/spanien/atletico/forum/1145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2011-03-02 19:51
QSF gör två ändringar i backlinjen till kvällens miniderbi:

De Gea;
Valera, Perea, Godín, Antonio López;
Reyes, Tiago, Raúl García, Koke;
Forlán y Kun Agüero.
Atlético Deion (red)
2011-03-02 18:31
Detta kanske förklarar varför Kun inte släppte bollen till Forlán inne i boxen vid ett flertalet tillfällen då Uruguayanen stod nästintill fri och kunde ha rullat in några bollar.

Inte nog med att klubben sköts dåligt, tränaren verkar pilla LSD innan laguttagningarna och att säsongen redan är över, rent sportsligt, nu ska man också behöva dras med att spelarna beter sig som en tonårsversion av Big Brother.

Fyfan vad trött man blir på den här jävla klubben.. När fan ska ledningen och spelarna egentligen börja tänka på supportrarna och hur vi mår av deras trams?

Bänka hela jävla laget resten av säsongen förutom Koke, Dominguez och de Gea, fyll ut resten med egna unga spelare. Våra egna produkter är fan de enda på planen som levererat och visat hjärta hittils.

Resten kan dra åt hel****!!
Atlético Erik_
2011-03-02 15:32
Tycker det är väldigt tråkigt om det nu är såhär (förhoppningsvis är det väl en överdrift).
Jag tror inte Forlán blir bättre av att QSF tar ut honom när han spelar bra heller.
Är det inte upp till QSF att lösa detta egentligen?
Aupa Atleti---
2011-03-02 15:24
A.K // Hahaha!
Atlético A.K.
2011-03-02 15:16
Antonio Lopez//

Det blir alltid problem i omklädningsrummet i ett lag som det går sådär för och media är oftast snabba på att göra en höna utav en fjäder.

Är det någon som borde bli utfryst så är det RG med sin näsa. Kan den vara anledningen till att han sällan slår en passning rätt? Han lär inte se så mycket med den framför ögonen.
Atlético Antonio Lopez
2011-03-02 14:51
Charrua@

Länktips för sammanfattning av artikeln du delade med dig innan på engelska.

Kollar man reprisen när Reyes gjorde sitt mål ser inte spelarna ut att ha något problem för att vara kramgoa och taffsa varandra på röven, känns och hoppas på att det hela är ett mediapåhitt men visst kan jag förstå att det är något problem i omklädningsrummet.
Atlético Gaboro
2011-03-01 20:54
Åhhh nejjjj

Inte clos gomez, världens sämsta domare.. får hoppas på en bra match från hans sida, och likaså atleti sida, spelar dom som mot Sevilla och sätter sina CHANSER (AGUERO) så kommer de gå vägen.. AUPA ATLETI !
Atlético Chewie
2011-03-01 18:31
Kan någon sammanfatta artikeln, kan inte spanska.
Har länge undrat, är det många på forumet som kan spanska?
Atlético Charrua
2011-03-01 18:26
Här har vi en artikel, den är dock på spanska!
Aupa Atleti---
2011-03-01 13:45
Charrua/ Det har jag också hört... :O
Atlético Charrua
2011-03-01 11:58
När Forlan blev utbytt i lördags säger man sig ha hört honom säga väldigt frustrerat: "jag tänker lämna denna klubben". Man ska även ha fått det inspelat, har dock inte lyckats hitta något på nätet än.
Atlético rawkus
2011-02-27 22:16
Salvio malskytt for Benfica...igen. Han satte kvitteringen i 81a minuten. Benfica vann sedan med 2-1.

Ingen hejd pa den kvicke lille Albicelesten!
Atlético rawkus
2011-02-27 19:41
zoran: Hehe :D
Atlético zoran
2011-02-27 17:02
Aja..men vi får trösta oss med att Pitarch letar efter en "pärla" i Tadzjikistan just nu.
Atlético rawkus
2011-02-27 16:06
Alexis, iskallt mal. Hans 4e(!!) for dagen.
Atlético rawkus
2011-02-27 15:43
... Alexis Sanches, hattrick och 5-0 till Udine efter 41 spelade minuter...
Atlético rawkus
2011-02-27 15:29
...pa tal om Bielsas favorit(en av dom), Alexis Sanchez: 2 mal just nu... Udine har 3-0 borta(!) mot Palermo efter 27 minuter...

Den lille Chilenaren ar sa javla rapp och kvick. In med Bielsa och lat honom plocka in sina Chilenska underbarn, haha ;O
Atlético Antonio Lopez
2011-02-27 13:26
HAha snyggt citat från länktips
"Atleti spent €11.2m on Juanfran and Elias, Sevilla spent €1.5m on Rakitic
Only 7,257,600 seconds left until Pitarch is shown the door, but who’s counting?"
Atlético Antonio Lopez
2011-02-27 11:12
Kuns miss finns på AS hemsida. Aupa@ Det ska nog stå "Sen(T) lär glömma"
Atlético Nahro
2011-02-27 10:04
vore det egentligen inte bättre om vi faktiskt hade torskat den här matchen? då kanske vi äntligen hade fått säga hej då till vår kära entrenador
Atlético Luff
2011-02-27 05:22
Någon borde berätta för Kicki att _ALDRIG_ byta ut Forlán när vi jagar mål, han hade troligen vispat direkt i läget Costa fick i straffområdet, istället för att försökta ta emot, lägga till rätta, vänta på att halva sevillas backlinje hinner emellan och sedan försökta skjuta... Nä, ta hellre ut Kun då.
Atlético Gaboro
2011-02-27 02:53
Finns kuns direkta frisparks miss med i highlights av matchen? Sevilla spelar tillbaka till målvakten och han plockar upp den, tiago rusar dit o tar bollen från målvakten o lägger ner den o passar aguero, då står aguero o tiago ensamma med målvakten 3-4 meter från målet och de står helt rena eftersom Sevilla spelarna inte har uppfattad vad som har hänt och ÄNDÅ missar aguero att göra mål då han skjuter rakt på målvakten som knappt förstod vad som hade hänt utan han stod bara still på sin plats o fick bollen rakt på sig... Fan bara där skulle vi ha en ledning och 3p som vi verkligen förtjänade med tanke på match bilden och alla våra målchanser
Aupa Atleti---
2011-02-27 02:09
"Glädjande fick Koke göra sitt första mål på senior nivå och på Vicente Calderón, något han sen lär glömma."

Varför lär han glömma det?
Atlético Erik_
2011-02-27 01:53
Missade tyvärr matchen ikväll pga spelning.
Verkar som vi borde ha vunnit. Känns lite typiskt samtidigt var jag inte överdrivet hoppfull.

Filipe SKA ha för övrigt ha vänsterbacksplatsen, nu har jag ju inte sett kvällens match men den visar väl ännu mera på detta. Filipe är på en helt annan nivå.
Atlético Antonio Lopez
2011-02-27 00:07
Såg precis highlights från matchen, trots att jag visste att han gjorde mål så blev man hur glad som helst bara av att se reprisen. Koke! Vilken löpning, länge sen man såg någon springa rättvänd in i boxen iklädd i Atleticotröjan.

Edit: För övrigt tråkigt att läsa hur kaptenen beter sig på plan, man skulle ju hoppas att han skulle ge det lilla extra nu när han tävlar mot Filipe om startplatsen. Tråkigt som det må vara så tvivlar jag på att han förtjänar den platsen efter senaste matcher. (Till mestadel endast av vad jag läst då jag missat Atletis 2 senaste matcher)
Atlético Antonio Lopez
2011-02-26 21:33
Förstår inte hur jag konstant kan glömma bort att Atletico spelar när det är veckans höjdpunkt. Med tanke på kommentarer i forumet är man inte nöjd med 2-2 mot Sevilla. Väntar på matchrapporten :)
Atlético rawkus
2011-02-26 20:07
Nu borjar jag trottna rejalt pa QSF...

RG kan gora dig sallskap till Sevilla for ovrigt.
Atlético Deion (red)
2011-02-26 19:58
Kun spelar i sin egen värld. Han hade flera lägen att frispela Forlán inne i boxen med en enkel bredsida men valde att vara självisk.

Lopez världelös, RG är mer värdelös och Quique är helt mest värdelösast av alla. Ta ut planens bästa spelare och bollfördelare Koke istället för RG.

Försvinn Quique snälla... helst idag..
Atlético Bobban (red)
2011-02-26 19:55
Är äckligt nöjd med att domaren inte gick på capels svandyk i slutminuten, det hade varit så jävla typiskt
Atlético Bobban (red)
2011-02-26 19:53
Högoktanig underhållning och Atlético de Madrid visar upp en orige i missade målchanser! Två förlorade poäng i kampen om Europaplatserna!
Annons: