/spanien/atletico/forum/1143.aspx/spanien/atletico/forum/1143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion (red)
2011-04-08 00:22
Sportuga// Är du helt säker på att du inte jobbar för Atléticos ledning?
Atlético rawkus
2011-04-08 00:08
Salvio hem och for Guds skull - kop Falcao!

;)
Atlético Sportuga
2011-04-08 00:01
Kom på en "kul" tanke....Benfica betalar övergången av Salvio med Roberto efter det att De Gea sålts till Man United, oh my god
Atlético Sportuga
2011-04-07 23:20
kan ju vara därför Quique inte vill vara kvar, han känner att ledningen inte agerar rätt när det gäller spelarköp
Atlético Nahro
2011-04-07 23:17
Det går ju inte säga att man är överraskad ang Salvio-affären...
Atlético Sportuga
2011-04-07 23:15
Deion / har lästa samma sak i Portugisisk press, Det skulle väl klassas som tjänstefel om något
Atlético Deion (red)
2011-04-07 23:07
Ryktena går heta att ledningen tänker släppa Salvio till Benfica permanent. Förmodligen kommer de ersätta honom genom att köpa nån halvdålig och halvbillig lallare till ytterspringare från Santander eller Levante. And the freakshow called "Atlético silly season" goes on....
Aupa Atleti---
2011-04-07 22:10
SALVIO ÄR HEEEEEEEEET
Atlético Sportuga
2011-04-07 22:09
Och där gör han fan mål igen....Salvio snyggt !
Atlético Sportuga
2011-04-07 22:08
Salvio kan faktiskt vinna E.L två år i rad....
Atlético Gaboro
2011-04-07 21:47
SALVVIIOOOOOOOOOO gör 2-0 för Benfica
Atlético Deion (red)
2011-04-07 19:52
zoran//

Skulle kännas väldigt spännande och bra om man fick en ung duktig tränare som Luis. Nu har han egentligen inga tränarmeriter från fotboll på högsta division nivå. Men han har ju mer eller mindre Guardiolas och Barcelonas spelfilosofi. Något sånt skulle sitta bra i Atlético så man slipper se Pereas och backarnas jäkla bolltjongande över tre olika kommunalgränser. Han har gjort ett fantastiskt jobb med Barcelona B.

Hoppas faktiskt innerligt att det går igenom.

Tränarduo Quique/Enrique skulle vara en dröm men tror inte det skulle funka i Spanien.
Atlético Luff
2011-04-07 18:40
Hans kontrakt går ju ut 30e Juni, Humle och Dumle verkar inte vilja förlänga.. Jag frågar mig vem vi kan få med samma/bättre meriter?

Ledningen har förstört för Quique så gott de kunnat iår, jag hoppas han stannar.
Atlético Sportuga
2011-04-07 18:15
liten länk oxå
Atlético Sportuga
2011-04-07 18:14
Enligt Portugisik press så har Quique sagt upp sig, tränar oss bara säsongen ut, någon som kan bekräfta eller förneka det ?
Atlético Sportuga
2011-04-07 13:32
Glöm inte spana in Salvio på TV4 Sport ikväll...Benfia - PSV

Titta gärna på killen som spelar på deras vänster sida, en annan Argentinare som heter Gaitan, som faktiskt är strået vassare tom
Atlético zoran
2011-04-06 22:39
Atlético sägs ha erbjudit Luis Enrique kontrakt, detta enligt katalanska SPORT.

Sevilla är också intresserade, återstår dock att se. En sak är säker; Lucho lämnar Barcelona Atlètico i slutet av säsongen.
Aupa Atleti---
2011-04-06 21:05
Självklart Rubén Pérez. Han är ju blivande stjärna som preseterar så bra för ett så kasst lag som ligger väldigt risigt till!

Jag tycker att Ibra är 1a valet när det gäller back-up till Kun. Sen har vi ju inte resurser eller status att få in världsklass anfallare. Kollar just nu på Barca. Fyfan va snabbt lag Shakthar har! Han Luis Adriano saknar kylan och avsluten men snabbheten är definitivt där.

Och när det gäller högerbackar. Darijo Srna?
Atlético Gaboro
2011-04-06 20:12
Aupa Atleti----

Vi har Ruben Perez på innermittfälltet för tiago kan vi glömma han vill ha monsterlön... Ruben får fan 4-5 varje i betyg varje match i Deportivo av redaktionen, har själv inte sett han spela i Depor.. men han e kunglig säger min magkänsla.. haha

Borja, Ibra och Kun ? lite tunn backup iaf Kun skulle gå sönder eller bara ha en avstängning, alltså ja siktar på CL med laget, vet inte för dig kanske de räcker med avancemang till EL..
Aupa Atleti---
2011-04-06 15:56
För det första så har vi ju en anfallare i form av Borja, nu vet jag inte om hans skada tog illa upp på honom eller inte men han är en duktig inhoppare. Sedan har vi Ibra som är utlånad till Numancia. Vi har upp till 4-5 anfalls alternativ så det är inte lönt att köpa.

Jag vill ha hem Salvio och Cedric för de är verkligen underbara yttrar. Sen kan vi lira Quiques favvis. 4-2-3-1 med EN anfallare på toppen. Reyes eller Lamela (om man nu vill köpa honom) tar hand om Trequartista platsen (passningar+skott+genomskärare). Cedric, Salvio och Juanfran kan turas om ytterplatserna.

Mario Suarez kommer att växa från match till match och med lite hjälp av Tiago så lär han sig hantera passningsspelet och få bort nästan alla hans brister. Jag vill få in den här spelaren----Franco Zuculini som är på lån i Racing Club från Hoffenheim. Han är argentinsk och är VÄLDIGT duktig innermittfältare som både kan bryta bollar och skapa anfall. Annars ta hem Camacho.

Vad det gäller högerbacks positionen vill jag ha in antingen DIEGO RENAN eller SÉBASTIEN CORCHIA. Killarna är under 20 och de har väldigt bra lägstanivå (då behöver jag inte snacka om deras högstanivå f*n)..
Atlético Gaboro
2011-04-06 15:08
Såhär tycker ja.. Låt Diego Costa få lite mer speltid för att "visa" upp sig på marknaden så att vi får bra pengar för honom om han fortsätter prestera, sen tycker ja också att han ska få spela lite mer så qiqe kan bänka Forlan så att laget kan anpassa sig efter spelet utan Forlan på plan för han kommer troligen säljas i sommar.. Och om Diego Costa fortsätter på detta sätt kan vi få en rejäl peng för honom eftersom killen är ju trots allt bara 22, i och med att han försvinner öppnar de sig för att välkomna tillbaka Salvio.. För pengarna vi får av Forlan och Costa så skulle ja gärna se en högerback och anfallare tack (hoppas på lamela också) men de blir svårt, men om ja har förstått de rätt så tar lamela inte nån plats eftersom han har italienskt pass? Rätta mig om jag är ute och cycklar...
Skriv gärna vad ni tycker grabbar
Atlético patrik (red)
2011-04-06 14:39
Atlético byter ägare?
Atlético Erik_
2011-04-06 11:23
@Antonio Lopez:
Haha nu när du säger det känns det ju uppenbart.
Osvaldo är bra, helt klart. Om vi kan få ut det bästa av honom kan han nog passa bra hos oss.
Falcao är så klart i en klass för sig, men om det skulle skita sig där så..
Atlético Bobban (red)
2011-04-06 09:45
Veckans roligaste klipp från matchen på El Reyno de Navarra är när Juanfran räcker upp ärmen för att hans lagkamrat är offside:) Hans undermedvetna verkar inte helt ha insett att han har bytt klubb i vintras....
Atlético Bobban (red)
2011-04-06 09:43
@ Sundbyberg

Med tanke på lagkaptenens insats mot Osasuna är det inte många som saknar honom...
Atlético Sundbyberg
2011-04-06 08:21
Enligt Marca är Antonio Lopez skadad för tillfället. Missar två till fyra matcher enligt uppgift.
Atlético Chewie
2011-04-05 23:02
verkligen, all lycka till honom
Aupa Atleti---
2011-04-05 22:35
Tänkte precis skriva samma sak. Men kul att han når CL semifinal där de kan överraska skitet ur engelsmän..
Atlético Chewie
2011-04-05 21:47
usch, man saknar Jurado när man tittar på schalke matchen nu..
Atlético rawkus
2011-04-05 21:38
zoran: sag malet nar hela omgangen gick igenom :)

Maste dock kontra med Kung Riquelmes fantastiska frispark fran varan 2-1 seger i helgen. Se och njut!!
Annons: