/spanien/atletico/forum/1141.aspx/spanien/atletico/forum/1141.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Gaboro
2011-03-07 19:11
Atleti-bloggen..

Vi sitter redan på en EL plats.. 7.e platsen blir en EL plats eftersom Barca-Real möts i finalen av Copa Del Rey ;)
Atlético Smultronbilar
2011-03-07 08:51
zoran,
Din uppställning ser seriöst ganska spännande ut! Fast byta ut Aguero mot Costa, Tiago mot Raul och Filipe mot Lopez ;9
Atlético Gaboro
2011-03-06 23:54
RG är iaf 100 % att starta mot almeria förstår inte varför qiqe efter en sådan vinst mot ett topp lag spelar exakt samma lag mot Almeria, han kommer släta runt så RG får sin plats, och som ni säger så skulle de inte förvåna mig om Lopez också får starta
Atlético manzanares
2011-03-06 19:18
Osså tackar vi Levante och Sporting för att ha snott poäng av Espanyol samt Getafe.
Deportivovinst mot Sociedad imorgon hade gynnat oss rejält också!
Aupa Atleti---
2011-03-06 19:12
Uefa vill ta bort regeln om frilägesutvisning! Perfekt för Perea!
Atlético paniagua
2011-03-06 18:44
För de/den som är intresserad så är fortfarande min Atletico-rugbytröja till salu. För mer info och bilder, hör av er/dig till min nick och ge mig din mailadress så skickar jag bilder.
Atlético Smultronbilar
2011-03-06 15:03
1000 spänn på att Garcia och Lopez startar mot Almeria...
Atlético Razor
2011-03-06 14:57
100 spänn på att Garcia och Lopez startar mot Almeria...
Atlético Erik_
2011-03-06 14:40
Jävligt typiskt att man skulle missa just denna matchen, men faan så skönt!
Atlético mecus
2011-03-06 13:53
Blev alldeles för full igår kväll och missade matchen.. Men oj så fina nyheter det blev med vinnst och vilka som fick göra mål..
Atlético Bobban (red)
2011-03-06 13:32
@ zoran

Tycker nästan att laget spelade lite åt det hållet igår när både Reyes och Elías gärna sökte sig in centralt i planen, även om inte Reyes var utpräglad mediapunta.

Framförallt får laget en extra dimension när Filipe fyller på och täcker vänsterkanten i stort sett på egen hand. Tycker även att Ufa fyller på bra när läge finns. Sedan är det förbaskat skönt att se att båda våra anfallare äntligen fick göra mål igen. Det är det som har saknats de senaste månaderna!

Bra press från anfall och mittfält i går, men fattar fortfarande inte varför vår backlinje inte vågar kliva högre upp? Nu stannar man drygt tio meter in på egen planhalva så det blir en gigantisk yta mellan mittfält och backlinje...
Aupa Atleti---
2011-03-06 12:47
Zoran/ Diego Renan är en intressant högerback. Hoppas Cerezo åker dit och solar lite innan han kommer tillbaks...
Atlético A.K.
2011-03-06 12:17
Deion//
Det låter verkligen som ett steg i rätt riktning. Ingen är väl förvånad att spelet såg bättre ut när RG inte var med? Hans krossbollar till ingenmansland klarar sig laget nog utan.

Hoppas verkligen QSF såg det som vi fans sett ett bra tag: att varken RG eller kaptenen håller och att de andra alternativen på respektive position är betydligt bättre.

Zoran//
Den uppställningen ser intressant ut, Reyes har nog vad som krävs för att flyttas in centralt, bra blick för spelet, bra skott m.m.

Nej, att kuta fram och tillbaka längs högerkanten kan inte vara hälsosamt för en gammal gubbe som UFO ;) Men frågan är när högerbacken som efterlysts i evigheter kommer, förhoppningsvis innan UFO blir alltför gammal. Ingen vill tänka tanken om att ha Valera som ordinarie ytterback..
Atlético zoran
2011-03-06 11:51
Reyes som #10. Vad säger ni?

De Gea
Ujfaluši - Godín - Domínguez - Filipe Luís
Tiago - Mario - Elías
Reyes
Agüero - Forlán

Elías i en lite mer offensiv position på mittfältet där han har lite mindre ansvar defensivt, helst en lite friare roll. Vi letar efter en playmaker, men har en i Reyes..På det här viset får vi även ut mer av Filipe i spelet då han gärna har en hel kant för sig själv. Problemet blir Ufo som inte kommer orka i längden.
Atlético Sportuga
2011-03-06 11:20
missade matchen igår....kan någon förklara vad som hände igår...3-1 mot Villarrael & 3 sjukt snygga mål !!!!
Atlético Bobban (red)
2011-03-06 10:57
Gårdagens stora överraskning var ju att domaren Iturralde González inte hamnade i händelsernas centrum, han har ju en märklig förmåga att vilja hamna i fokus. Kan till och med gå så långt att påstå att han gjorde en bra match;)
Atlético Gaboro
2011-03-06 05:05
Äcklig känsla men ja tror faktiskt RG kommer få spela igen mot Almeria.... Usch vad jag hatar den spelaren men det är något konstigt med qiqe som alltid låter han spela, även om de gick så bra idag så kommer RG få spela,, fråga mig inte varför han kommer det, men min magkänsla säger att han kommer starta mot Almeria...
Atlético Gaboro
2011-03-06 04:58
Faaaaann va skönt, känns som vi är på rätt spår igen, missade faktiskt också matchen och då vann vi, is this destiny???! hahah

Då hoppas vi på ett kryss mellan Atl bilbao - Sevilla imorrn och så krossar vi Almeria i nästa omgång, vamos mi atleti !!
Atlético Antonio Lopez
2011-03-06 04:50
Kan vara ett tag sen men har jag nämnt hur mycket jag älskar detta lag? Och endast detta lag!
Aupa Atleti!!!

Edit: På efterfest nu men vill tacka redaktionen för matchrapporten då jag missade matchen, hur skönt som helst att man tog 3 poämg i denna match!
Atlético Chewie
2011-03-06 00:07
Hoppas QSF ser att Filipe Luis inte är en man för bänken, vilken insats han gör både framåt och bakåt.
Atlético Deion (red)
2011-03-06 00:04
A.K.// Ja, det var en av Atlético bättre insatser i år. Så länge inte RG få spela igen så är jag nöjd. Elías och Mario ger en 3 gånger bättre dimension än RG. Man märkte det från minut ett. Dock var försvaret lite så där lagom noncahalnt igen mellan varven. Men det gör igen så länge offensiven spelade som den gjorde idag.
Atlético A.K.
2011-03-06 00:00
Jag sa ju att det skulle bli seger i och med att jag missade matchen, men det verkar som detta var en av säsongens bättre matcher?
Atlético Seb Sánchez
2011-03-05 23:58
Så här bra har inte Atlético spelat på länge!
Atlético Deion (red)
2011-03-05 23:54
Fyfan vad Villarreal blev överkörda i andra halvlek. Kunde ha stått både 4-1 och 5-1 till Atlético. Spelet flöt på klockrent genom mittfältet utan en RG som stanna upp allt för att sen slå en 2 meterspass helt fel. No more Garcia!!
Atlético Smultronbilar
2011-03-05 23:51
Resultat direkt när Raul bänkas!! WOW härligt grabbar :D
Atlético rawkus
2011-03-05 23:28
Jag stanger av tvn och vi gar fran 1-1 till 3-1...

Ar det sa illa att det blir radion resten av sasongen?? ;O
Atlético manzanares
2011-03-05 23:27
CACHAVACHAAAAAAAA!!!!!
Atlético Chewie
JAAA !
Atlético 20corona
Filipe Luis har vart klockren denna matchen! Gooooooooooooooooooolllll!!!!
Atlético Chewie
2011-03-05 23:25
<3
Annons: