/spanien/atletico/forum/1119.aspx/spanien/atletico/forum/1119.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2011-05-07 19:00
Kike ville väl dessutom ha RG, har tydliga minnesbilder av att vi slogs med främst Valencia om honom.

Det konstiga med RG är att under Osasunatiden var han som Deion säger riktigt skicklig offensivt, något han absolut ALDRIG visat här (förutom något långskott per säsong). Hos talangfulla spelare som misslyckats brukar man ändå kunna se denna talang i vissa sekvenser av spelet, men aldrig med vår käre Raul..
Atlético Antonio Lopez
2011-05-07 01:38
Gillar att bet365 har satt samma odds på att Merida kommer göra mål under matchen som Reyes... 3.60. Någon som vill slänga pengar i sjön?
Aupa Atleti---
2011-05-06 16:05
Deion/

Du kanske får svar på den frågan "Varför fortsätter Quique att visa förtroendet för R.G??".. Kanske delar han med dig den tanken och tycker att han kan slå igenom när som helst. Och därför fortsätter spela med honom. 05-06 var ju det året du menar då Osasuna var som bäst? Det året var Quique coach för Valencia och känner mycket väl till R.G och hans spel, som du säger.
Atlético Deion (red)
2011-05-06 00:34
Vare sig ni tror det eller inte så sågs Raul Garcia som en av Spaniens största mittfältslöften när han spelade i Osasuna under Aguirre. Det året minns jag hur han var helt magnifik i ligan, var bra på allt och dominerade mittfältet mot de flesta lag som Osasuna mötte. Han var defensivt skicklig, offensivt skicklig, hade bra vision för genomskärare, ett grymt passningspel i djupled och ett tungt distansskott. Det året slutade Osasuna på fjärdeplats, tack var Raul Garcias briljanta spel som bara 18-19 åring.

Sen kom han till Atlético som 20 åring och blev ganska snabbt nermonterad till en medioker spelare som många blir i klubben.

Dock har vi börjat få en lite bättre statisktik på senare år med flera spelare som faltiskt spelat upp sig och utvecklat i Atlético, tex Kun och Reyes.

Men som sagt, Raul Garcia är ett mysterium som aldrig kommer att bli besvarad. Så mycket talang, men så lite uträttat.
Atlético rawkus
2011-05-05 23:23
Sportuga: Amen gallande Falcao! :)

Haller aven med om Braga. Forra aret var det lilla Fulham, nu Braga.

Det ger mig hopp om fotbollen rent allmant.
Atlético Sportuga
2011-05-05 23:20
Rawkus / Vi kan ju hoppas att han blir Vår Colombian ;)

Håller med sjukt starkt av lilla Braga med sina små medel att ta sig ända till final, speciellt i dessa tider där Oljeshejer köper allt dom vill
Atlético rawkus
2011-05-05 23:13
Snacka om skralla! Braga till final mot maktiga Porto.

For ovrigt: Min Colombian(japp, MIN!) historisk med 16 fulltraffar i en och samma UEFA Cup/EL upplaga!
Atlético zoran
2011-05-05 23:04
Atlético har tittat närmare på Custódio, de har Marca rapporterat tidigare.

Det räcker dock med Sílvio som dock måste förbättra huvudspelet.
Atlético Bobban (red)
2011-05-05 22:45
Roberto börjar betala av lite på den saftiga övergångssumman som Benfica betalade för honom:)
Atlético Sportuga
2011-05-05 22:09
hittade detta i pausen, ni får köra google ;)
Atlético Sportuga
2011-05-05 21:45
Iofs läste jag i A Bola (port tidning) att vi spanade in Bragaspelare...men sen kom ju nyheten om Silvio så jag trodde ju att det var han dom hade spanat in
Atlético Chewie
2011-05-05 21:43
Jag gillar Bragas tröjor faktiskt, och Silvio gör ett gott intryck också. Såg förresten att en artikel på startsidan på Goal.com handlade om Kun idag, men det stod inget nytt direkt.
Aupa Atleti---
2011-05-05 21:37
Hahaha de är helt ute och cyklar då...
Atlético Sportuga
2011-05-05 21:33
ja dom sa att dom vi var intresserade av Custodio som gjorde målet,där var tom Atletico folk på plats ?!
Atlético Antonio Lopez
2011-05-05 21:32
Nej du kan mycket väl ha rätt, jag kollar med portugisiska kommentatorer så hörde inte något sånt men läste bara om det innan.
Aupa Atleti---
2011-05-05 21:30
De sa "Atleticos ledning" har kommit och spanar in honom, men då hörde jag fel :)
Atlético Antonio Lopez
2011-05-05 21:26
Aupa & Chewie

Tror han syftade på Deportivo som varit efter honom sen Mars månad, nu har rykten börjat dyka upp igen om deras intresse.

rawkus@
Haha ja, minst sagt!
Aupa Atleti---
2011-05-05 21:23
Jaa, det hörde jag med, tänkte "vaaa snackar de om??"
Atlético Chewie
2011-05-05 21:21
Jag hängde inte riktigt med på vad kommentatorn sa, pratade han på att atletico var intresserade av en till kille, han som gjorde målet ?
Aupa Atleti---
2011-05-05 21:18
Han har haft flera fina överlappningar, visar bra bollskicklighet och även snabbhet/kvickhet
Atlético Chewie
2011-05-05 21:08
TV-scouting.. bäst för Silvio att han uppför sig nu och gör oss nöjda.
Aupa Atleti---
2011-05-05 21:00
Silvio ska undersökas just nu!! :)
Atlético Sportuga
2011-05-05 20:52
Har ni inget bättre för er kan ni spana in Silvio mot Benfica just nu
Atlético rawkus
2011-05-05 17:43
Lopez: RG´s existens i Atleti ar en synd i sig. Fattar ej vad han har for hallhake pa QSF? Kan det vara pinsamma foton? ;O

Gallande Pachuca: Haha, skon reaktion. Lite Jesus Gil Light pa den. Dock var det mest en kommentar i sig, och det ar ganska vanligt att Mexarna ballar ur nar spelarna underpresterat rejalt. Riktigt kul dock, ur en rent komisk vinkel :D
Atlético Antonio Lopez
2011-05-05 17:06
A.K.@
Skulle vara nöjd om han skickades på ett uppdrag för att utforska ett svart hål i rymden. Så länge han inte spelar i Atletico nästa säsong. Trots att Camacho inte svarat för förväntningarna (inte bara hans fel) så gjorde han det mycket bättre än RG, då kan man lika gärna ta tillbaka honom om man är orolig över en ersättare.
Atlético A.K.
2011-05-05 14:08
Chewie//
Skulle väl fungera men tycker att QSF ska fortsätta med det vinnande konceptet, onödigt att chansa när man ändå går bra.

Antonio Lopez//
De verkar vara i behov av nya spelare, varför inte skicka iväg RG dit?
Atlético Chewie
2011-05-04 19:15
Vad tror ni om att spela 4-3-2-1 mot Malaga med Forlan och Reyes bakom Aguero?
Atlético Chewie
2011-05-04 19:09
Man hoppas ju verkligen att det inte finns någon sanning i ryktet att vi skulle vilja ha Quaresma.. för 20£ dessutom.. det händer ju inte.
Atlético DeBe
2011-05-04 18:55
Go Deion go ;)
Atlético Antonio Lopez
2011-05-04 18:01
rawkus@
Kan mycket väl vara skitsnack som vanligt men ganska kul. Har de några roliga spelare Atletico skulle kunna plocka? (länktips)
Annons: