/spanien/atletico/forum/1111.aspx/spanien/atletico/forum/1111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2011-05-15 20:16
Stackars Elias. Aven han maste ha hotats av RG´s fotografier ;O
Atlético Chewie
2011-05-15 19:35
officiell startelva?
Aupa Atleti---
2011-05-15 17:43
Kun sticker förr eller senare. Det är bara upp till oss att höja den j*vla utköpsklausulen till mer än 70 mille så vi får en VINST i en förlust på Aguero.
Atlético manzanares
2011-05-15 15:05
Erik_ //
Och om Kun nu skulle lämna (Gud förbjude) så får man fan hoppas att det inte blir Liverpool utav alla klubbar. Ska han lämna ska han fan till en klubb med klass och integritet.
Atlético Erik_
2011-05-15 14:50
Enligt Atleticofans lämnas Forlán utanför truppen till förmån för Borja. Även Fran Merida får stå över.
Härlig avslutning, Quique..
Atlético Erik_
2011-05-15 14:43
Aguero's agent har synts till på Anfield, vad det nu innebär vill jag inte spekulera mer i.
Men om man fick välja en spelare som skulle stanna skulle det ju definitivt vara han. Vi har ju sett hur spelet rasar när han inte finns på planen,
Atlético A.K.
2011-05-15 12:41
Vi vill nog inte veta vad RG har för hålhake på övriga spelare och ledare.

Var för övrigt och kollade på svenska cupen mellan Lunds BK och Landskrona Bois för ett tag sedan. Passningsspelet i den matchen påminde en del om RG:s. Spelarna hade problem att slå en passning på två meter till rätt adress och krossbollarna hamnade konstant i fel kommun. Alltså ungefär som att se en Atlétimatch med RG på plan.
Atlético Deion (red)
2011-05-15 10:15
Luff//

"Raul is a very technical what now....." ?! Good Lord...

Nu är jag helt övertygad om att RG åker runt med en liten svart Seat på nätterna och tar bilder på lagkamraterna med ett högupplöst Telezoomobjektiv. Han en hel vägg hemma i källaren med pinsamma komprometterande bilder mot alla i laget.

Finns ingen annan förklaring för Elías uttalande. Antingen det eller så har Elías helt enketl varit packad och blandat ihop RG med materialaren.
Atlético Luff
2011-05-15 00:37
Vad snackar du om? Väljer att citera Elías:

About Raul Garcia?

Raul is a very technical player and very strong. I have never seen a player hit the ball as hard as he does. He strikes it well! He is a complete player who could play for any team in the world.

Killen har hållhake på hela jävla klubben.
Atlético Chewie
2011-05-15 00:35
Fyfan, jag är inte mycket för helt galna transferfönster, men våran trupp måste verkligen gallras och piffas upp en del. Forlan ut, Piatti och Salvio in. sen så måste RG bort, till att börja med.
Atlético rawkus
2011-05-14 23:20
Luff: Haha, ja du... RG bor "forsvinna". jag skiter i vart han drar, hur han drar osv, bara han forsvinner langt at helvete bort fran ovriga laget.

Har inte sett ett skit av hur Enrique arbetat som coach, sa det ar med skrackblandad spanning jag ser fram emot nasta sasong...

Om han inbillar sig att det kan liras Barca-lir, sa bor han tanka om... :O
Atlético Luff
2011-05-14 23:15
Luis är väl tämligen inskolad i Barcelonas fotbollstänk, nästa säsong kan bli en oförglömlig upplevelse med de mirakel han kan hitta på med vårt spelarmaterial.

Vi spikar Raul Garcia i Xavirollen?

Skeptisk.
Atlético rawkus
2011-05-14 16:43
Oj, sa QSF drar och Luis Enrique anlander?

Ni som sett mer av Luis Enrique som tranare, vad kan vi forvanta oss? Ar han lite mer anpassningsbar an QSF?

Tack for allt Quique!!

@Deion: Hahaha, "AFIA" :)
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2011-05-14 14:26
Quique bekräftade på dagens presskonferens att morgondagens möte med Hércules kommer att vara hans sista match som tränare.

Ett önskat beslut, men samtidigt vemodigt. Gracias, Quique!
Atlético Deion (red)
2011-05-13 08:38
AFIA här, boys kan ni ta det via PM?

AFIA "Atlético Forum Internal Affairs" :)
Atlético rawkus
2011-05-13 01:34
Boys, kan ni ta en ev fortsattning over PM?

Halsningar/Finnjaveln

;)
Atlético Gaboro
2011-05-13 01:20
Nahro

Så du kallar dig assyr men pratar syrianska? trevligt
Atlético Nahro
2011-05-13 01:02
Nej då, det är lugnt. Jag ursäktar mig för tonen i mitt svarsinlägg också. Kan ha uppfattats som något aggro, :)
Aupa Atleti---
2011-05-12 22:25
Nahro/ Förlåt om jag hade fel om Kennedys ursprung, i framtiden bör jag inte uttala mig utan fakta, sorry..
Atlético Nahro
2011-05-12 15:32
Haha blandar du in Palme i varför vissa av vårt folk kallar sig för assyrier och andra syrianer? Jag har hört många (konstiga) förklaringar/ursäkter till varför vi är syrianer och inte assyrier (om man vill bortse från historisk fakta), men den här var faktiskt ny. Att Stefan Batan skulle kalla sig för syrian är, igen, något helt nytt för mig.

Men låt oss lämna det där, det här är ett forum som handlar om Atletico, inte om något annat.
Atlético DeBe
2011-05-12 12:41
tror vi kommer få se underhållande fotboll med luis som tränare. barca b:s matcher är riktigt underhållande i segundan.
Atlético Sundbyberg
2011-05-12 11:14
Marca rapporterar om att det lutar åt att Luis Enrique ska träna Atleti nästa säsong.
För egen del så tycker jag att Luis är det vettigaste av de realistiska och ryktade alternativen man har hört (Caparros, Manzano, Benitez).
Atlético Gaboro
2011-05-12 10:25
Nej för att vi e suryoye men när vi kom till Sverige så valde Palme att döpa oss till syrianer.. De klart Kennedy väljer assyriska fast han e Syrian som Stefan batan, för på den tiden när de va unga så spelade syrianska i div 4-5 så ingen valde syrianska
Atlético DeBe
2011-05-12 02:42
vad som känns mest oroväckande är att vi möter mallis borta i ligaupplösningen. vi hoppas att zaragosa kan kämpa till sig en pinne mot espanyol hemma i nästa omgång annar tror jag vi får det svårt att nå en EL-plats
Atlético Nahro
2011-05-12 02:19
Gaboro: Inte för att vara sån... men snälla förklara för mig hur Kennedy är "syrian" när det 1, inte finns ngt som heter så (förutom ett lag som har valt att kalla sig för syrianska och ett folk som döptes till det i sverige under 70-talet) och 2, när han har spelat i Assyriska, för att nämna något.

I övrigt håller jag med dig, AVGÅ ALLA!
Atlético Antonio Lopez
2011-05-12 00:19
Satt för övrigt och spanade på startelvan man spelade med i matchen mot Racing, kan inte riktigt påstå att man är förvånad över en förlust. 3 backar som spenderat den senaste tiden på bänken och Ufo som hållit sig till höger. En helt ny backlinje med andra ord. 4 mittfältare varav ingen är ytter och de alla ska dela på mittfältet utan en riktig plan (nu vet jag inte om det var så men såg så ut iaf.) Sedan kan man inte klandra anfallarna allt för mycket heller då de inte fick så mycket till hjälp under matchens gång. Räkna till en av De Gea's mindre bra matcher och det borde egentligen inte sluta med annat än förlust.
Atlético Antonio Lopez
2011-05-12 00:09
Sinnessjuk vändning av Osasuna från 0-2 till 3-2, sista målet på stopptid! Även Espanyol kunde bara plocka ett poäng mot Valencia hemma. Lite kan man pusta ut men fortsätter man spela på detta vis så kan man glömma bort Europaspel.

Aupa@
Kan inte påstå att jag skulle föredra att Atletico ska spela endast i ligan och copa nästa säsongen men sen är det inte rättvist att jämföra Atletico med Real. Real har en bänk där många/de flesta skulle gå in i Atleticos startelva när man kollar säsongen som varit. En skada på Kun/Tiago och laget faller nästan ihop. 3 turneringar blir väldigt tufft, men känns som det behövs för att locka spelare.
Aupa Atleti---
2011-05-11 21:49
Deion/ Jag förstår ditt tänk, men sa inte vi samma sak "Fokusera på ligan" när vi åkte ur EL? Real Madrid, som spelade 3 matcher på en vecka, kunde och var mer fysiskt förbereda än oss. Hellre att vi tar den EL platsen och ser vad som händer.
Atlético manzanares
2011-05-11 17:36
Ibra gjorde ju förfan 2 mål för Numancia i deras senaste match! Han gjorde även mål i förrförra matchen där han var inhoppare, härligt!
Även Cabrera verkar få lite speltid nu för Recreativo.
Kanske dags för en artikel med lite uppdatering om våra utlånade spelare?
Atlético manzanares
2011-05-11 16:02
Nu får vi fan hoppas att Osasuna och Valencia gör jobbet ikväll...
Annons: