/spanien/atletico/forum/1102.aspx/spanien/atletico/forum/1102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Chewie
2011-05-25 20:22
jag tror dom flesta av oss har läst vad UFO har sagt..
Barcelona Criff -Llourinho
2011-05-25 20:19
Kan ju ge länken till hans uttalande också.
2011-05-25 20:17
Nu är det ju faktiskt så att er Tjeck i laget gått ut & sagt att Aguero tänker gå till Real & att han inte kan förstå att han vill det.
Så att säga vad man vill om saken, om Real är villiga att betala kommer han gå dit.
Helt jävla sjukt enligt mig! Han har väl till & med sagt att han aldrig ville gå till Real?
Usch, kommer bli sorgligt!
Atlético Chewie
2011-05-25 19:55
Det är ju inte riktigt samma sak som att placera Totti i Lazio! Men Kun hade verkligen kunnat bli den killen.. hoppas verkligen att han inte stannar i spanien ifall han ska gå.
Aupa Atleti---
2011-05-25 19:38
zoran/ Precis. Och varför skulle han just till Real? Det är som att placera Totti i Lazio...
Atlético zoran
2011-05-25 19:30
@Higuaín#20

Varför skulle Atlético vilja göra Madrids spelare bättre och ta rejects med höga löner?

Med all respekt, det finns ingen anledning för Atlético att göra affärer med Real Madrid.
Ide
2011-05-25 19:08
Vi säljer aguero och tar in torres?
Real Madrid Higuaín#20
2011-05-25 19:00
grabbar, hur skulle ni känna efter den här dealen: Gago, Pedro León +utlång av Canales + 200 milj kr för Aguero? Jag tror ni hade tjänat på det!
Atlético Sundbyberg
2011-05-25 18:46
Hur går det för Pacheco då? Kan han vara aktuell för en återkomst till Madrid? Har inte hört/sett nåt sedan i höstas då Canal + visade några matcher med Independiente... Gillar den grabben men vet inte hur han har utvecklats.
2011-05-25 18:38
Vad tycker ni om att Aguero tydligen sagt att han vill till Real? :/ Känns skumt..
Aupa Atleti---
2011-05-25 18:33
Japp. Då är det klart. Han lämnar den 30e maj! Adiós!!!!

Se länktips.
Aupa Atleti---
2011-05-25 18:24
Higuaín#20/

Osvaldo och Piatti hade jag velat ha i truppen. Ingen av de andra. Dock hade jag velat se Sergio Canales då han är en oslipad stjärna som fick knappt nån speltid i Real...
Atlético zoran
2011-05-25 17:49
Falcao, Hulk..ingen av dessa spelare har en anledning att byta ner sig till Atlético under sommaren. De har en ensatående tränare i Vilas-Boas, en klubb med ambitioner och god affärsverksamhet samtidigt som vi saknas såväl tränare som sportchef. Om det är någon gång som Atlético skall skapa sig en egen identitet, så är det nu.

Glöm inte heller bort att Gil Marín har dömts att betala tillbaka €105 miljoner till Marbella.

Det ser tyvärr inte särskilt ljust ut nu.
Real Madrid Higuaín#20
2011-05-25 17:43
Lider med er grabbar. Men se det från den ljusa sidan, nu får ni massa pengar att köpa för och få kanske till och med ett bättre lag, vem vet?

Några spelare som borde vara intressanta:
Osvaldo
Nelson Valdez
Guardado
Piatti
Pedro León

Vilka av dessa tror ni kan bli verklighet?
Atlético manzanares
2011-05-25 17:36
Hela världen borde ställt sig utanför Cerezos kontor och skrikit "FALCAO, FALCAO, FALCAO".
Atlético rawkus
2011-05-25 16:53
DeBe: Mot Boca(forlust, 2-0) sa var han den ende i River som ens forsokte. Noterbart var att Boca placerade hela 5(!) gubbar enbart pa Erik... Ingen latt uppgift for killen at bara hela Rivers offensiv nu nar Gallardo ej ar kvar.

I Atleti skulle han ha ett battre lag omkring sig och all press skulle inte ligga pa honom.

Tro mig, killen ar en enorm javla talang.

Skulle dreggla av tanken pa "Coco" bakom Kun-Forlan(eller vilka det nu blir...)
Atlético DeBe
2011-05-25 16:40
Erik Lamela det jag sett med Erik Lamela i rivers två senaste matcher har inte övertygat mig
Aupa Atleti---
2011-05-25 16:17
mecus/ Ja fyfan haha, hade firat i 3 månader.

rawkus: Ja det tror jag med om Hulk, Porto fick betala en riktigt hög summa till ett japanskt företag att äga helt Hulk. Dock skulle Falcao vara mer som en dröm-värvning!
Atlético rawkus
2011-05-25 16:03
Hulk skulle nog bli pa tok for dyr, medans Falcao sitter pa en utkopsklausul pa ca 28-30 milj EU...

Mama mia, ingen skulle bli gladare an mig om Falcao anlande till Los Rojiblancos :D
Atlético mecus
2011-05-25 16:01
Aupa Atleti
Då byts det ut till glädjetårar istället =)
Aupa Atleti---
2011-05-25 15:23
Jag har läst på några portugisiska hemsidor att Falcao och Hulk verkar närma sig Atleti om Aguero, De Gea och Forlan köpen går vidare. Kan knappast stämma?
Atlético Smultronbilar
2011-05-25 14:31
Dom spelarena jag har på min önskelista om Kun drar för en enorm summa är: Javi Márquez (Espanyol) eller Arturo Vidal (Bayer Leverkusen), Falcao (Porto) och Pablo Piatti (Almeria)

......................(De Gea)

(Salvio)..(Miranda)..(Álvaro)..(Filipe)

..................(Vidal)...(Koke)

........(Reyes)....(Forlan)....(Piatti)

........................(Falcao)

Joel, Salvio, Mario, Godin, A.Lopez, Borja, Elías
Atlético Smultronbilar
2011-05-25 14:22
Även om det känns tungt att Aguero vill lämna så tycker jag vi borde låta honom gå vidare. Men ALDRIG till real vilket jag kallt ser som orimligt! Om Kun drar med ett leende på läpparna så kommer han med största snorlikhet vilja avsluta karriären hos oss :) De Gea ska vi försöka behålla in i de sista! F**K UNITED!!
Atlético Gaboro
2011-05-25 13:44
chewie

Som offensiv playmaker, lätt lätt lätt Erik Lamela, killen är tuuunng
Daniele De Rossi #16
2011-05-25 13:39
vad tycker ni om att de gea lämnar? han är riktig bra synd att han lämnar
Spanien TheNExTDeLPieRo
2011-05-25 12:40
Tror ni att Aguero stannar?
Atlético manzanares
2011-05-25 09:57
Deion;
Precis. Men vi har ju ändå ett par mer rutinerade spelare till nästa säsong också, så att man kan låta de unga komma in efter hand.
Min startelva till nästa säsong;

................................Joel.................................
...Silvio...........Godín......Dominguez........Filipe
......................Peréz.......Mario........................
...........................Koke/Elías...........................
......Reyes...................................Juanfran.....
.......................Osvaldo/Adrian?....................

Tror faktiskt inte Borja är redo för A-laget ännu, men lite inhopp här och där skulle sitta fint. Övriga unga spelare på bänken så har vi något jäkligt fint att bygga på!
Kommer bli intressant att utveckla ett lag som inte hänger på en eller två spelare också.
AÚPA!
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2011-05-25 08:21
Tar inte inte bara tillbaka Asenjo?
Atlético rawkus
2011-05-25 04:25
Oavsett om Joel har storre potential eller ej, sa kanns De Geas flytt som en dolk i hjartat.. han var pa god vag att bli en ny favorit nu nar Loco Perea sviktar allmer och allt oftare...

Fan sa skumt.

Som gradde pa moset sa drar val Kun snart ocksa? :S

Gallande en offensiv playmaker bakom anfallarna: Lagg allt krut pa Lamela for sjutton gubbar!

Fan sa vemodigt det kanns.
Atlético DeBe
2011-05-25 01:05
fy fan va läckert det ser ut deion, tummen upp till den. blir så glad att jag nästan glömmer bort Agüero.

edit. skulle ha suttit fin fint med De Gea där bak bara.

edit 2. såg aldrig mallorca matchen. har alltid blivit stolt och glad när Kun nätar. nu i efterhand när jag ser dem så får jag ont i magen av känslan att han kommer försvinna och ont i hjärtat över att real är ett alternativ. önskar honom all lycka i framtiden men skulle aldrig förlåta ett sådant svek, det hade varit väldigt lågt att ljuga som han gjort med en sådan utgång. återstår att se om han blir en minnesvärd altetispelare eller om vi kommer komma ihåg honom som judas själv, det är han som har bollen frågan är bara om han bryr sig.
Annons: