/spanien/atletico/forum/1101.aspx/spanien/atletico/forum/1101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Chewie
2011-05-26 20:09
haha det är så va.. han är ju van att bära rött och vitt i alla fall. Det är ju en början.
Atlético rawkus
2011-05-26 20:02
Chewie: Personligen hoppas jag pa Lamela. Det ger Riversonen en chans att tvatta bort sitt forflutna i Rivers troja, hehe ;)

Precis likt Falcao, haha.
Atlético Chewie
2011-05-26 19:23
Får hoppas på att den fjärde är Piatti eller Lamela.
Atlético zoran
2011-05-26 19:15
Gilmar bekräftade värvningarna av Sílvio, Miranda och Adrián i Radio MARCA ikväll.

Sedan lade han till att Atlético har värvat ytterligare en spelare, vem? Det avslöjade han inte..

Gabi eller inte, återstår att se..
Atlético Sportuga
2011-05-26 19:06
Säger Amen till det, hade ju varit dubbel glädje för mig ;)

Vi får hoppas på att något trevligt nyförvärv dyker upp snar0t
Atlético rawkus
2011-05-26 18:54
Sportuga: Villas Boa med "halva Porto" hade varit javligt koolt, haha :D

Haller med dig dock: Nar fan ar det dags for nagot som INTE far en att snegla pa rakbladen i byraladan..?
Atlético Sportuga
2011-05-26 18:52
Såg att Malaga drar i Lucho...kan inte vi vara med och dra lite där med ?
Atlético Sportuga
2011-05-26 18:51
Stämmer in i kören Inga j-a Bentitez i vår klubb !

Sen undrar jag om det snart inte är dax för någon kul nyhet....
Atlético rawkus
2011-05-26 18:49
Deion: Tur att d et "enbart" ar en spelare for 8 milj EU, snarare an en sopa for lat oss sag 15 mille ;O

Ps. Man maste se det positiva, aven i tuffa stunder ;)
Atlético rawkus
2011-05-26 18:48
Jakobson: Hur kan man vilja ha Benitez i en sa fin klubb som Atleti...?

Marcelo Bielsa verkar val finnas tillganglig? Sla en signal och lat killen plocka med sig nagra vindsnabba Chilenare samt Argentinare ;)

Vad hande med Luis Enriqoue forresten..?
Deportivo Jakobsson
2011-05-26 18:43
Hur kan man tacka nej till Rafa Benitez? :o
Barcelona Alison
2011-05-26 18:16
Fotboll är så grymt, som inte förväntar sig att deras favoritlag seger? Men klubben sparken coach är det folk inte förstår
Aupa Atleti---
2011-05-26 17:07
Varför inte Benitez? Visst känns som om hans värvningar är betydelselösa, men kolla vad han åstadkommit med LP innan Torres kom? 2 CL final, därmed en vinst. Jag tycker inte att NÅGON tränare i världen kan faila med detta lag som kommer att vara kvar efter Aguero, Forlan och De Gea.

Det jag tycker är att vi ska lugna ner oss (fans) i några år, medans styrelsen ska satsa långsiktigt. Alltså värva sönder 18-19 åringar, låt dem spela ihop sig i några år och se vilket jävla vinnar lag vi kommer att ha! Men för det krävs det att man riskekar, men när det väl gått hem kan vi alla med stolthet gå runt i Malmö (där jag bor) med en Atlético tröja, utan att bli utskrattade (vilket jag blev för nån dag sen). Aupa Atléti
Atlético ColinZeal.se
2011-05-26 16:49
INTE Benitez för Guds skull!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Deion (red)
2011-05-26 16:49
rawkus//

Gabi för 8 M € är säkert Pitarchs sista "screw you" värvning innan han drar. Alla vet att Pitarch utnyttjat klubben genom att värva medelmåttor till brutala överpriser. Överprispengar som sedan en stor andel gått i hans egen ficka genom "bonusar" från spelaragenter och säljande klubbar som tack för överpriset Atlético betalat för spelaren.
Atlético rawkus
2011-05-26 16:41
Deion: Helvete om det skulle vara sant!! :(

Det sista jag vill se ar en fet Liverpoolare, som ar valkand for att frivilligt betala overpriser for medelmattor.

Vad skall vi med Gabi till?

Allt ar sig med andra ord likt i Atletico: Spyfardig...igen.
Atlético manzanares
2011-05-26 15:12
Zaragoza-red skriver att Gabi i princip är klar för Atléti. Alltså han är ju duktig som fan, men ingen ung kille direkt, sen har vi väl redan rätt överbefolkat på mitten? 8 milj euro ska han kosta med... Pitarch...
Atlético Deion (red)
2011-05-26 14:31
Rafael "the fat spaniard" Benitez allt närmare Atlético som tränare....

När kommer dom bra nyheterna?!
Atlético Sundbyberg
2011-05-26 08:06
Grymt bra artikel om Pitarch! Bra jobbat Zoran!!
Atlético DeBe
2011-05-26 01:49
Jag skulle inte bli totalt besviken om kun stack till Barca, det är en rival men ärkerivalen skulle jag aldrig förlåta honom för. Fast man får ta det som det är, ärliga spelare växer inte på träd numera. En kysser klubbmärket sen sticker till rivalen, en annan säger att han aldrig skulle lämna klubben sen lämnar och förnekar allt han tidigare stått för. Pengarna har väll fått dem att tro för mycket om sig själva antar jag, men de glömmer dem som betalat huvuddelen av deras lön, fansen som vecka ut och vecka in skanderat dess namn och betalat biljetterna. Ett svek är vad jag kallar en sådan handling.
Hombre - El Pipita El Salvador
2011-05-26 00:27
Får man fråga vilken aggression Cerezo pratar om?
Atlético Bic
2011-05-26 00:18
Denne Piatti har han ryktats till Atletico något?
ASR - Impossible is Nothing
2011-05-25 23:56
Riktigt dåligt av Aguero att ens tänka på att dra till rivalerna, Real Madrid. Han säger att han vill vinna titlar och han hade lätt platsat i varje lag i världen. Så varför just R.M? T.o.m jag som Romanista vet hur det känns på ett sätt. Mexes drar gratis till rivalerna Milan. Visst det kanske inte är i samma skala men man känner en stor besvikelse.

Hoppas verkligen han inte väljer R.M eller Barcelona för hans bästa, Atlitecos bästa och för alla Atletico fans bästa.

Annars så är det en tajt fight mellan Roma och Atletico angående Lamela. Romas nya sportchef, Sabbatini, är just nu i Argentina och försöker fixa honom till klubben. Vi får väl se vem som drar det längsta strået.
Atlético zoran
2011-05-25 23:03
Miguel Ángel Ruíz och José Luís Caminero är alternativen just nu.
Atlético Luff
2011-05-25 22:46
Ett litet steg framåt, vågar dock inte fira öht tills jag vet vem som tar över efter Pitarch, kanske rentav Gil Marin himself?

Filosofen Singol Pongolles ord gäller än.. "Man kan byta tränare/sportchef/spelare men samma skit kommer alltid fortsätta i den här klubben"
Atlético rawkus
2011-05-25 22:38
Deion: Alldeles riktigt - INGEN ar storre an klubben.

Dock kommer jag saknar Kun mer an jag nagonsinn saknat Torres...

Pitarch ar dock ett enormt steg framat ;O
Atlético Bobban (red)
2011-05-25 21:46
@ Gameiro

Snarare 20 miljoner Euro eller 18 miljoner Pund!.....
Atlético zoran
2011-05-25 21:42
Nu kan ni även läsa om den fantastiske García Pitarchs arbete i Atlético..

Alla transfers, alla fakta.

Om jag var i Madrid skulle jag gått på protesterna..
Valencia Gameiro
2011-05-25 21:34
18 miljoner euro. Snacka om underpris. Det får han Ujfalusi(som enligt mig är USEL), några tomater och några tuggumin för.
Aupa Atleti---
2011-05-25 20:45
Ferguson bekräftar att De Gea kommer 100%. Priset verkar ligga runt £18 000 000
Annons: