/spanien/atletico/forum/1099.aspx/spanien/atletico/forum/1099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
EL Nino
2011-05-28 21:26
källa Juventus hemsida
EL Nino
2011-05-28 21:24
Officia: Aguero genomgår läkarundersökning i turin på måndag. Om inga fel upptäcks så kommer han att skriva på ett 4 års kontrakt för Juventus med en årslön på 7 miljoner euro om året. Detta gör honom till Juventus bäst betalda spelare. Innan toppade Buffon med 6 miljoner euro.
Atlético DeBe
2011-05-28 19:25
de spelar på samma sätt som barca. om det har med enrique eller barcas policy att göra låter jag vara osagt
Nicname
2011-05-28 19:08
addeh/ Håller med dig, men det blir oehört svårt att hitta en ersättare till Kun då vi inte har pengar eller status (med tanke på europa spel) till att locka fram en spelare som är världsklass och som inte behöver utvekclas för att bli det.

Jag är nyfiken på Luis Enriques spel, kort sammanfattning då du är barca fan?
Atlético addeh
2011-05-28 17:48
Jag tror inte det kommer bli så pjåkigt för eran del nästa säsong. Ni kommer få ordentligt med cash för inte minst de Gea & Agüero men även några andra spelare som bör säljas av, bland annat Diego Forlán. Med tanke på att ni redan har Joel som en duktig målvakt behöver inga pengar läggas på en bra förstamålvakt och då kan ni istället fokusera på de offensivare positionerna som behöver förstärkas.

Utöver Sílvio, Miranda & Adrián känns Gabi & Piatti väldigt nära och finge ni tillbaka Salvio från Benfica samt ryckte loss Osvaldo från Espanyol har ni helt plötsligt ett väldigt slagkraftigt lag. Om inte Salvio vore Arda Turan, som det ryktats om, ett utmärkt alternativ.

Joel
Sílvio Godín Domínguez Filipe
Koke M.Suárez Gabi
Reyes Osvaldo Piatti

En tränare som Luis Enrique på det och CL-plats för er nästa säsong känns inom räckhåll.
Atlético manzanares
2011-05-28 14:50
Hur blir det med Ruben Pérez?
Atlético Erik_
2011-05-28 12:10
4-3-3 nästa år?

Piatti - Kun's ersättare - Reyes

Koke Mario Elias

Filipe - Miranda - Godin - Silvio

Kanske någon ny värvning i klass med Tiago som får plats på mitten med, med bra passningspel o spelsinne.
Atlético DeBe
2011-05-28 07:08
vi kann nog glöma falcao. verkar som han sticker till london. både totenham och arsenal har lagt bud
Atlético DeBe
2011-05-28 01:51
"570 kg kokain och €2 milj tvättade pengar"

:O

kanske klubbens nya shugardady har anlänt
pilif
2011-05-28 01:18
Luis Aragones, hur skulle det vara att få in honom? Vad skulle sätta käppar i hjulet för att han inte skulle kunna komma?
Atlético 20corona
2011-05-28 00:55
//Zoran

Tackar för svaret! Känns som en intressant figur denna Caminero! Hehe!
Atlético Chewie
2011-05-27 22:55
så länge han gör ett utomordentligt jobb så får han göra vad han vill på fritiden för min skull :)
Atlético zoran
2011-05-27 22:20
@20corona

Jag minns också att Caminero blev tagen av polisen pg.a. hans kopplingar till organiserad brottslighet, men det stod ingenting om hur han släpptes och vad man kom fram till, det var bara ett stort moln. När det gäller kokain så är Spanien en väldigt viktig transit, speciellt när det skeppas från Brasiliens kuster, annars går det till Västafrika från Sydamerika och Italien innan det når Europa. Två transiter, det är väldigt intressant att läsa om organiserad brottslighet och speciellt hur knarket tar sig till vanligt folk.

Jag minns en bok där Caminero omnämndes av Erik de la Reguera som jobbar för DN. Väldigt bra, men även där så stod det ingenting om vad som hände med Caminero.

Han är dock inte värre än Pablo Escobar, haha..colombiansk fotboll i dess guldera var ju finansierad med enbart knarkpengar.
Real Madrid Higuaín#20
2011-05-27 21:24
Alltså varför skulle Kun gå till Roma eller Juve? Sämre än Atletico, sämre liga, mindre publik.
Daniele De Rossi #16
2011-05-27 19:45
Roma lägger sig i Aguero affären
Atlético 20corona
2011-05-27 18:04
Caminero tänkte jag på, läste detta i Atleticofans sidan.
Atlético manzanares
2011-05-27 18:00
20corona/
Vem tänker du på?
Atlético 20corona
2011-05-27 17:55
Med honom i organisationen fulländas Atletis kriminella verksamhet.
Att inte hamna i finkan efter att polisen ha hittat 570 kg kokain och €2 milj tvättade pengar innebär bra kontakter.
Kanske han lyckas "övertala" några klassspelare till oss! ;)

skulle vilja bli rättad om jag har fel...
Atlético Deion (red)
2011-05-27 17:12
José Luis Caminero! Nu blir man riktigt glad! Härligt att få in doubletemittfältare anno 96 som Sportchef. Dock är jag inte riktigt säker på om hans förehavanden för två år sen utanför sporten...

Carlos Aguilera är ett riktgt bra val. En gammal "Atléticoprodukt" och rödvit legend med mycket kärlek för klubben. Låter bra!
Aupa Atleti---
2011-05-27 16:39
Nahro/

Aguero sa ingenting om Juve, det är bara Juve som vill förhandla. Det är inte säkert om Aguero ens vill dra till Italien och förstöra sin karriär som de flesta spelare gör..
Atlético Nahro
2011-05-27 16:34
Hur i helvete tänker killen? Juve spelar väl inte ens i Europa kommande säsong?
Atlético Erik_
2011-05-27 16:27
Ryktas om att Deportivo har har utnyttjat nån klausul så att adrian's kontrakt förlängs med ett år. Sätter ju lite käppar i hjulen.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético DeBe
2011-05-27 16:04
bra, allt utom real gör mig lycklig
maxa89
2011-05-27 15:43
Aguero verkar farligt nära Juventus nu. Allt tyder på att det blir klart redan i nästa vecka. Juve vill göra klart med Kun innan City evetuellt hunnit släppa Tevez och vill ha en ny anfallare. Enligt Marin har Juventus redan skickat en skriftlig förfrågan om Kun och diskutionerna är i full gång.
Atlético DeBe
2011-05-27 14:39
Nu har Barca en av de bästa akademierna i världen så man kanske inte ska dra allt för stora slutsatsen men visst ser enrique riktigt intressant ut med tanke på hur väl laget går i segundan.
Atlético DeBe
2011-05-27 14:31
jag hoppas kun säljs omedelbart så vi han börja förhandla med andra klubbar omgående innan andra snappar guldkornen som säljs i sommar.
Atlético Nahro
2011-05-27 13:18
Adrian kom med i U21 till sommarn. Hur är han? Hur höga ska förväntningarna på honom vara?
Deportivo Jakobsson
2011-05-27 10:44
Själv tror jag att Benitez hade varit en drömcoach för er. Ni behöver lite struktur och bättre organisation, så där tror jag att han kan hjälpa till med mycket. Han är dessutom en ordentlig taktiker, kolla bara CL 05 eller CL 07. Han kan den spanska ligan och har vunnit den med Valencia, så man kan inte kalla honom för en dålig manager direkt.

Rafa är grym.
Atlético Chewie
2011-05-27 10:14
Kan inte säga att jag har någon större koll på Gabi, hur är han som spelare?
Atlético 20corona
2011-05-27 03:12
Läste på twitter att spansk radio säger att det ryktas om att Atletico vill ha Roaldhino!? Nån sanning i detta?
Annons: