/spanien/atletico/forum/1094.aspx/spanien/atletico/forum/1094.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético DeBe
2011-06-08 17:39
Som Zoran säger. Bielsa är en aningen udda manager, både när det gäller träning såväl som principer. Bielsa skulle förmodligen aldrig träna Hellas Verona eller Lazio oavsett hur duktiga lagen va pga lagens fans partifilosofi. Han kräver dessutom starkt inflytande över värvning och försäljning. Pellegrini skulle jag ta alla dagar i veckan, Jag hade jublat om ledningen sparkat QSF och ersätt honom med Pellergrini efter hans uppsägning med real. Men samma sak här så är vår ledning totalt inkompetent.
Atlético zoran
2011-06-08 17:23
De spanska klubbarna vill ha Bielsa, men Bielsa har sina principer och går inte med på vad som helst. Helt riktigt.
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2011-06-08 16:27
Varför Manzano? Varför inte isåfall hämta Juande Ramos som jag anser är tusen gånger bättre. Synd att ni inte han hämta Pellegrini.
Varför vill ingen ha Bielsa?
Atlético Antonio Lopez
2011-06-08 16:18
Det är nog Camineros relation till Simeone som sätter käppar i hjulet snarare än hans "typ" av tränare. Kommande säsong bådar inte gott, hoppas på en u-sväng snart.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sundbyberg
2011-06-08 15:45
@ Erik_

Simeone var "en bra ledare men inte den vi letar efter" har jag för mig att jag läst på atleticofans.com eller nåt. Vansinnigt...
Atlético Sundbyberg
2011-06-08 15:43
ja, Manzano kändes verkligen som sämsta alternativet... Återigen ett genomstressat beslut från ledningen.
Nicname
2011-06-08 14:50
Enligt Marca vill Espanyol nästan ha 20 £ för Osvaldo, det är ju alldeles för mycket pengar. Gillar killen men summan är ju löjligt hög, då kan man fan hellre gå efter Negredo.
Atlético Razor
2011-06-08 13:51
Fy fan va tråkig säsongen kommer att bli. Bara negativa nyheter nu...
Atlético Erik_
2011-06-08 12:38
vad hände med simeone, han var väl ledig?
Postat via SvenskaFans-appen
Nicname
2011-06-08 12:24
Deion

10 plats va väl att ta i... De får spela om att hålla sig kvar i högsta ligan om RG ska va på plan
Atlético Deion (red)
2011-06-08 11:13
Gregorio Manzano kommer att skriva på efter lunch. Den mannen har typ bokstavlig blivit sparkad från sin tränarpost varenda år av en ny klubb sen 80-talet förutom ett tag i Mallorca.

Manzanos usla meritlist får Aguirres karriär att se ut som Zidanes.

Jag saknar ord för okompetenta ledningen är. Nu skulle jag ge en arm och ett ben för Caparros över denna sophög.

Nu saknas det bara att Kun, Salvio och De Gea säljs. Sen tar vi in Gabi, Adrián López och Aranzubia.

Sen fortsätter jag med att säga upp mitt Canal Plus abonnemang och hoppar över att kolla på hela säsongen.

Ni andra får gärna njuta av att se innermittfältsduon Gabi-Raul Garcia hela säsongen spela om en tiondeplats i ligan.
Atlético rawkus
2011-06-08 00:40
Sa lange Raul Garcia packar och drar, sa ar jag nojd... nastan.
Atlético Chewie
2011-06-08 00:27
Om han kan väcka liv i en trött Forlan så är nog mycket vunnet
Atlético Antonio Lopez
2011-06-08 00:22
Chewie@
Beror väl främst på vilka spelare han har till sitt förfogande. I Sevilla spelade han dock med en anfallare och drog ner Kanoute som en mer offensiv mittfältare vilket funkade riktigt bra. Bortsett från det kan jag inte påstå att han imponerat mig så mycket. Orolig för att han tar kål på Reyes likt Navas denna säsong, lika farlig som en dammråtta.

QSF! QSF! QSF! Manzano är inget att hurra över, då drar jag nog hellre hem Juande Ramos från kylan.
Atlético Gaboro
2011-06-08 00:20
Men bara för att Luis är klar för Roma och garrido har tackat nej så betyder de väl inte per automatik att manzano är klar för oss??
Eller står det någonstans bekräftat att han är klar för atletico ??
Atlético Chewie
2011-06-07 23:58
Vilken formation tror ni Manzano kommer ställa upp med? jag har inte stenkoll på vad han brukar spela.
Atlético DeBe
2011-06-07 23:25
Manzano är en skithög och kommer sparkas före nyår va så säkra
Atlético zoran
2011-06-07 22:26
Manzano är klar i alla fall, då var den såpan över.
Atlético 20corona
2011-06-07 22:15
Misstänker att den största anledningen tränarna tackar nej är för att man inte får fria tyglar i Atleti vilket borde vara självklart för en tränare, till viss mån iallafall...
Atlético DeBe
2011-06-07 19:49
stämmer, krävs dock två kvalomgångar.
Valencia -H@ss@n-
2011-06-07 19:43
visst spelar ni i EL nästa säsong?
Eftersom både Real och Barca möttes i CdR finalen och både spelar redan CL.
OCh den platsen går till 7:an, alltså ni.

VIsst är det så?
Atlético DeBe
2011-06-07 18:30
nu läcker nyheterna ut enrique som romas nya tränare, fördjävligt tråkiga nyheter. atleti med dåliga tränare = sant. nästa säsong, sen nästa säsong,sen nästa säson igen, det är som ett dåligt ekorrhjul, det tar aldrig slut.
Atlético Sportuga
2011-06-07 18:15
skrivs i Port. press om att förhandlingar mellan Bencia & oss gällande Salvio börjar närma sig sitt slut, tyvärr tror jag att vi kommer sälja honom, något som oxå talar för det är att Fabio Coentrao kommer gå till Real för stora pengar och då har Benifica tyvärr pengar att hosta upp för Salvio, en s.k loose-loose situation för mig *suck*
Aupa Atleti---
2011-06-07 14:13
Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!

Jag ser att du skrev att ni planerar att åka ner tillsammans. Är det bara för er redaktörer här på SF-atleti, eller för alla villiga?
Atlético Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN!
2011-06-07 12:53
Redaktionen uppmärksammas genom www.madridatleticos.com!
Atlético A.K.
2011-06-07 12:02
Antonio Lopez//
Som typ alla andra då, vi hade avslutningsfest på korridoren för över en vecka sedan för då började folk droppa hem... Och typ där försvann tydligen min motivation också..

Börjar bli dags för att utse tränaren nu så det nya projektet kan ta fart ordentligt. Och jag hoppas verkligen att Salvio stannar. Varför köpa en så talangfull spelare utan att ge honom en ordentlig chans?
Valencia barcac
2011-06-07 11:11
Kolla länktips :D:D
Atlético Chewie
2011-06-07 10:37
Grattis Bobban! du får önska dig en spelare dagen till ära.
Atlético patrik (red)
2011-06-07 10:22
Skulle vilja säga grattis till vår redaktör, Bobban på hans födelsedag! Han gör ett fortsatt kanon jobb för alla oss Atléti fan i Sverige som vill följa laget och håller i trådarna för oss andra som skriver på sidan. Keep up the good work!
Atlético rawkus
2011-06-07 06:51
Deion: Allt ar som det skall inom Atletico med andra ord.... suck :S
Annons: