/spanien/atletico/forum/1087.aspx/spanien/atletico/forum/1087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (Oooo to be aGooner)
2011-06-21 19:55
Bara en kort fråga, hur gick det för Fran Merida den gångna säsongen? Är inte Realfan trots tröjan.;)
Atlético 20corona
2011-06-21 17:28
som litet barn kunde man bara se på Serie A på min tid och som barn följer man lag pga "häftiga" spelare som tex Batistuta, jag följde Parma (konkurs?), så började man kolla på Fiorentina (konkurs?) efter det gick man över till Juventus (fusk?). Det gick även sjukt dåligt för mitt landslag och jag hamnade i en "fotbollsdepression", slutade kolla på fotboll i många år (förutom VM). Har Atleti gett mig hoppet tillbaks bara för att dra ner mig igen? tar vi nån Europaplats i år, eller blir det bottenstrid? Ska nog sluta följa Atleti för lagets bästa och börja hålla på Real i några säsonger, kanske dom floppar rejält då! ;)
Atlético 20corona
2011-06-21 17:07
har haft en kärlek för Atletico sens 99 men började följa laget riktigt seriöst för typ lite mindre än 2 år sen och det har redan börjat växa gråa hårstrån!
Atlético zoran
2011-06-21 15:05
Reyes är inte klar för Galatasaray.

Spansk media skämmer ut sig när de citerar vad som de verkar tro är Unsal's twitter. Han har inget konto där.
GS
2011-06-21 13:33
Forlan ville ha 7 Mille euro per år så det verkar se ut som han inte kommer, några i styrelsen flög över till London troligen Drogba som kommer men Reyes verkar klar 4 års kontrakt 3 Mille euro per säsong
KjellBrell
2011-06-21 13:29
Ingen mening med att gråta över spelare som inte vill spela för Atletico.
Nu tycks det vara så att DeGea,Valera,Ujfalusi,Raul Garcia,Merida,Assuncao,Reyes,Diego Costa och Aguero är på väg bort från Atletico
Målvakter finns ju Joel och Asenjo när han blir frisk
Backar Lopez, Filipe Luis,Godin,Domingues,Perea,Miranda,Pulido och Silvio
Mittfält Suarez,Tiago,Elias,Juanfran,Salvio, Koke
Forwards Forlan
På väg till Atletico är Osvaldo Piatti Gabi och Adrian utlånade spelare som Atletico kan ta tillbaka Ruben Perez Cedrik och Ibrahima Balde
Största problemet är att det finns 4 spelare utan EU pass så låna ut Elias tills Godin fått sitt pass
Så det kan nog bli ganska bra ändå det här.
Atlético Gaboro
2011-06-21 13:05
Vi får in ca 100 mille euro ?? Reyes o Ufa 10 mille aguero o de gea 70 mille om Costa o RG går får vi kanske 15 får båda
Atlético Gaboro
2011-06-21 13:05
Vi får in ca 100 mille euro ?? Reyes o Ufa 10 mille aguero o de gea 70 mille om Costa o RG går får vi kanske 15 får båda
Atlético Gaboro
2011-06-21 13:04
Atlético A.K.
2011-06-21 12:55
8 miljoner € för en av La Ligas och världens bästa yttrar. Snacka om att ledningen siktar på Segundan säsongen 12/13
Atlético Chewie
2011-06-21 12:22
om det är frågan om endast 8 miljoner € så måste det väl ändå vara någon annan spelare som går vår väg för det priset?
Atlético Deion (red)
2011-06-21 12:15
Enligt turkisk media så har Reyes skrivit på ett 5-årskontrakt med Galatasaray i morse. Turkarna betalar tydligen endast 8 milj € för La Perla. Återstår att se vad som är sant och vad som är falskt. Reyes är dock den enda som inte uttalat sig om sin framtid av alla de som ryktas bort. Han har varit ganska tyst.
Valencia Vicente
2011-06-21 03:36
Sälj inte Forlán. När Flores tränade Valencia petade han Joaquin som köptes in för över 200 miljoner kronor och spelade med Angulo istället. En EL-titel är en EL-titel, men Forlan är så jävla mycket bättre än Diego Costa eller vad han heter, även om han råkade göra 4 mål mot Osasuna.

Surt om ni tappar Agüero, jag vet hur det känns. Ujfalusi sög enligt mig, där tappade ni inte mycket kvalitét. Ioförsig om ni ersätter honom med Brüno Saltor får ni ännu mer skit på den positionen. Vem är denne Silvio då?

By the way ryktas det om att ni vill ersätta De Gea med Diego Alves som redan är klar för Valencia. Måste vara ett skämt, men det lustiga är att det stod på superdeporte.es, valencias mest trovärdiga källa.

Läskigt många spelare som gått till Turkiet på senaste tiden. Vad är det som är så speciellt med det landet eller handlar det som vanligt om pengar?
Atlético A.K.
2011-06-21 03:22
jag skriver under på det rawkus
Atlético rawkus
2011-06-21 03:20
Ni kan ta Garcia gratis, men det skall skrivas in TVA viktiga klausuler:

1: Att han ALDRIG ens far skankas tillbaka till Atleti, samt...

2: Att han ALLTID skall finnas pa plan nar/om vi mots.

;)
Atlético Chewie
2011-06-21 01:49
Kan ni inte köpa Raul Garcia när ni ändå är igång, jag lovar han är bra.
GS
2011-06-21 00:57
Enligt denna tv kanal som är den säkraste källan i Turkiet är Drogba så gott som klar för Galatasaray så det kanske inte blir någon Forlan transfer.
GS
2011-06-21 00:47
Grabbar nu har vi fått Ujfalusi och Reyes skriver på för oss om några dagar till 100% enligt alla Turkiska tidningar och kanaler även vicepresidenten men Forlan kanske blir kvar i Atletico.

Ni har bantat truppen grovt kan inte förstå varför men jag är glad för Galatasarays skull.
Atlético Nahro
2011-06-20 23:18
Det spekuleras att Park från United kommer till oss. varför vill han det?
Atlético Chewie
2011-06-20 22:30
Ja herregud, möter dom ett svenskt lag borde vi atlético supportrar samlas någonstans innan och ta en öl!
Atlético Bobban (red)
2011-06-20 22:26
En liten notis om den kommande försäsongen, lottningen till den tredje kvalomgången av EL sker den 15 juli. Till skillnad mot tidigare somrar har Madridlaget förbättrat sin UEFA-ranking så pass mycket att man inte behöver oroa sig för att möta något storlag i kvalet, däremot finns chansen att man får svenskt motstånd. Det vore något...
Atlético daniel_jk
2011-06-20 21:48
Med den här transfercirkusen begriper man ganska fort varför Mr. Enrique ansåg Roma som ett intressantare lag att ta hand om kommande säsong(er?)
Mesudine Zizil
2011-06-20 21:38
Gaboro // Ni får tyvärr inte tillräckligt med pengar för att få in några tunga pjäser, ni rear ut spelarna.
Atlético Gaboro
2011-06-20 21:34
Om Godin, Forlan, kun, reyes lämnar och De gea är redan klar och ufa också fyfan, för dom pengarna vill ja se tunga pjäser in i laget..
Atlético Gaboro
2011-06-20 21:32
Vad e de här !! fyfan..
Atlético Bobban (red)
2011-06-20 21:27
@ nicname

Kun Agüero spelade 32 matcher i La Liga säsongen 2010-11, där han fanns med i startelvan vid alla tillfällen utom ett. Totalt 20 mål i ligan blev det och totalt 27 inkluderat EL och CdR!
Mesudine Zizil
2011-06-20 21:20
Har väldigt svårt att se er på topp 5 plats nästa säsong om detta fortsätter. Hoppas att ni lyckas behålla Reyes, Kun och Forlan, Ujfalusi är ju ändå ersättlig.

Edit: Glömde De Gea
Atlético rawkus
2011-06-20 21:17
Vicente: Bemotande likt en snorunge, saledes: "yaaaaaawn"... ZzzZzz...
Atlético Chewie
2011-06-20 20:47
Har någon hört något mer om Adrian? jag tror absolut han kan vara ett bra tillskott, en riktigt bra inhoppare om inte annat.
Atlético zoran
2011-06-20 20:33
@Vicente

Hade det varit "vi" så hade vi aldrig köpt er ärkesopa till spelare, men nu är det ju Gil Marín som bestämmer..
Annons: