/spanien/atletico/forum/1086.aspx/spanien/atletico/forum/1086.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Chewie
2011-06-23 18:59
Sitter och uppdaterar Marca/AS och hoppas på glada nyheter, men det står fan still. Är förövrigt sjukt taggad på nya tröjan, äckligt snygg.
Nicname
2011-06-23 12:45
h
Atlético DeBe
2011-06-23 11:05
när fan ska kun dra. det börjar bli riktigt irriterande att vi inte värvar något intressant namn. silvio, miranda, gabi i all ära men det är offensiven som behövs förstärkas i dagsläget. blir rädd att kun lämnar i slutet på juli så står vi där i utan rimliga alternativ att ersätta med.
Atlético Chewie
2011-06-23 07:16
Juve?
Nicname
2011-06-23 00:42
Auoa Atleti
vilket lag har han skrivit på för?
Aupa Atleti---
2011-06-23 00:16
Just nu uppger den serbiske och bosniske Eurosport, på "euronews" att Aguero har skrivit på... Vill inte tro detta men eurosport brukar inte uttala sig i onödan..
Atlético Gaboro
2011-06-22 22:47
Zoran

Hoppas de blir ändring på det kommande säsong.. angående mittfältet, för de känns som adrian vet vart han ska stå i straffområdet.. Kommer inspelen så är han ofta på rättplats och kan peta in bollarna..
Barcelona (Oooo to be aGooner)
2011-06-22 20:57
Aupa Atleti--, 20corona//
Tack för svaren, synd att han spelat så lite då för han lämnade ju Arsenal just pga bristen på regelbunden speltid. Förvånad över det också då han har en väldigt talang samt beredd att jobba för laget!
Atlético zoran
2011-06-22 20:31
Bli inte lurade av Adriáns framfart, så länge han inte visar den här typen av effektivitet på seniornivå i ett Primera División-lag så tänker i alla fall inte jag hetsa upp mig. Han skulle ha gjort ytterligare två mål. För den som har följt den här turneringen genom åren så har andra "stora målskyttar" inte alls lyckats efter att de slagit igenom här; Marcus Berg, Leroy Lita, Maceo Rigters, Klaas-Jan Huntelaar, Massimo Maccarone..

Adrián skapar inte chanser för sig själv särskilt ofta och det är precis vad Atléticos anfallsspel går ut på: att anfallarna ska skapa allt ensamma..för vi har inget mittfält.
Atlético Gaboro
2011-06-22 20:07
Shit Adrian dööödar i U21

Just nu : 2 viktiga mål för spanien i semifinalen..
Killen har gjort 5 mål på 4 matcher under tuneringen...
Nicname
2011-06-22 19:52
Alessandro Del Piero, känslig? Nej verkligen inte men det kändes mer som att du var ute och håvade efter något retoriskt svar som varken du, jag eller någon annan här kan svara på i skrivande stund. Att samtidigt heta Del Piero och ha en maräng tröja, två av de klubbar som han har ryktats till. Ja du förstår poängen men nu lämnar vi det här.

Fantastisk nyhet att Reyes stannar. Galatasaray verkar kunna bli en intressant klubb att följa framöver i övrigt. Efter en säsong som garanterat inte har varit till belåtenhet för fansen så känns det som att de hostar upp pengar för nya lirare. Gissningsvis så stannar därför även Ardan. Vet inte ens om jag skulle vilja se han i Atletico. Skulle kunna ha blivit en riktig succé samtidigt som det lika väl skulle kunna bli årets flopp.

Forlan: Får gärna stanna för min del. Han saknar åtminstone inte rutin.
Godin: Vore idioti och släppa honom. Har ju bara lirat i Atletico i en säsong till och börja med.

Succé för Adrian ikväll? Kan dessvärre inte se matchen. Men snälla plocka in Adrian och Piatti.
Hoppas att den tvisten mellan Salvio och Piatti inte stämmer i övrigt för jag hoppas att jag får se båda i den rödvit randiga dressen kommande säsong.
Alessandro Del Hierro!
2011-06-22 19:21
Sluta havka på Alessandro Del Piero för han nick, ärligt talat. Men förstår en Atletico fans, er styrelse ska sölja era 5-6 nyckelspelare under samma sommar så jag förstår att ni är förbannade!
Alessandro Del Piero!
2011-06-22 19:01
Deion,

Haha, menar du allvar? Det är en tröja man förstår ju att personen skiter i laget han har på forumet som tröja.

Och ja, vi skulle svara fint och inte dryga om du kom med en fråga med Forla nsom namn och en Inter tröja.
Atlético Deion (red)
2011-06-22 18:27
Del Piero//

Vilken del av "fel tröja" är det du inte riktigt förstår? Det är ingen som sagt något om ditt nick eller? Som om folk kommer att vara snälla på Juventusforum om jag kommer in med Intertröja och heter Diego Forlan? Tänk lite...
Aupa Atleti---
2011-06-22 16:37
Alessandro/ Lägg av nu!

Deion Vem/vilka ska rösta, för det spelar stor roll om ledningen eller någon annan röstar
Alessandro Del Piero!
2011-06-22 16:12
Deion

Aa det är sant, jag heter Del Piero som nick för att jag håller på real.
Atlético Nahro
2011-06-22 15:27
Kan det bli så att aguero stannar hos oss, med tanke på det senaste från Juventus och real? Följdfråga, vill vi ha kvar honom efter allt detta?
Atlético 20corona
2011-06-22 15:22
hur har det gått med TV Avtalen?
Atlético Deion (red)
2011-06-22 15:08
Ikväll smäller det!!

Det ska röstat om presidentposten och om klubbdirektör i Atlético kl 18.00 lokal tid av hela ledningen. Båda två posterna innehas av Cerezo och Gil Marin. En av dem kan förlora sin plats. Cerezo ligger ganska pyrt i presidentposten då det bland annat sitter tre stycken medlemmar från Gilfamiljen i ledningen. Hoppas personligen att Fernando García Abasolo, den tredje största ägaren av klubben tar presidentposten eller att någon utomstående får komma in.

Ikväll kan Cerezo förlora sin plats och förlora all sin ledningsmakt i klubben. Han kommer dock fortsätta vara ca 1/3 delägare i Atlético.

Håller tummarna!
Atlético Rueda
2011-06-22 14:21
Ge oss 45m + Higuain för Kun så är jag nöjd :)
Aupa Atleti---
2011-06-22 12:34
hahahahahah deion :D
Atlético Deion (red)
2011-06-22 10:53
Alessandro Del Piero!//

Ett råd. Nästa gång du frågar sånna frågor på detta forum så går det nog lättare om du inte använder en tröja som framkallar spykänslor och påminner om smutsiga offentliga toaletter.
Alessandro Del Piero!
2011-06-22 09:07
Andeel

Känslig?

Och jag undrade för att jag trodde ni hade mer koll och läst lite mer om vad Aguero vill eller nåt.
Aupa Atleti---
2011-06-22 08:30
(Oooo to be aGooner)/ Han fick väldigt lite förtroende i början av säsongen, men jag tyckte att han skötte det bra, han är trots allt väldigt ung och har aldrig spelat på A-lags nivå i Spanien. Hoppas han stannar och ledningen satsar på så unga och talangfulla spelare.

Ni behöver inte hacka på "Alessandro Del Piero", Juve-fans vet inte lika mykcet som vi.

Alessandro/ Det blir antingen Real Fadrid eller ni. Han sa att han ska bestämma sig efter Copa America (eller vad det nu är de spelar, är inte säker).
Atlético Razor
2011-06-22 06:13
Reyes skriver på twitter att han vill stanna. Känns bra!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético 20corona
2011-06-22 00:35
min android pajar alla namn.....nästan.
Atlético 20corona
2011-06-22 00:33
@ Oooo to be a GOoner Han fick knappt nån chans av soppan QSF och nu ryktas det om att han ska lämna, stackarn!
Atlético 20corona
2011-06-22 00:28
@Alesxandrrro Dela Fiera han kommer nog hamna i Udinese, vi förhandlar ju med Sanchez i skrivande stund. känns som det mest logiska iallafall. :)
Atlético AndeeI
2011-06-22 00:20
@Alessandro Del Piero! Och du vill att man ska spekulera i det för att det ryktas att han är på väg till Juventus?
Alessandro Del Piero!
2011-06-21 23:27
I vilket lag tror ni Aguero hamnar i tillslut?
Annons: