/spanien/atletico/forum/1080.aspx/spanien/atletico/forum/1080.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Nicname
8/9/2011 21:16
Han är klar grattis grabbar Arda är GS viktigaste spelare eller var jag vet att han kan göra succé. Han kan spela överallt på offensiva planhalvan. Vi hade han som anfallare mot er för något år sen till och med:)
Atlético Nahro
8/9/2011 21:13
Ang. RG: har jag förstått det rätt att vi inte får nån deg alls för honom, utan bara en procentandel på nästa försäljning?
Atlético DeBe
8/9/2011 21:10
förresten, kan arda spela offensiv mittfältare centralt på ett bra sätt?
Atlético DeBe
8/9/2011 21:00
Damn, grymt lir... Han kan bli hur bra som helst, bra drag där. Det va länge sedan jag blev så glad, hoppas han värvas.
Atlético tallepojken 78
8/9/2011 20:57
och kanske falcao, nästan värdig ersättare. Laget känns bättre i år om man behåller reyes och falcao också kommer. Bättre försvar och bättre och bredare mittfält
Atlético Sk018
8/9/2011 20:48
Salvio och Juanfran som avbytare för en av världens vassaste kanter.... FY*****...
Atlético tallepojken 78
8/9/2011 20:43
Se nu bara till att behålla reyes så har vi två riktigt vassa kanter
Atlético Kakan_Atletico
8/9/2011 20:13
VILKEN TEKNIK! Har vi värvat en kommande Världsstjärna? Hade ingen aning att han var så bra. :O
Atlético Bobban (red)
8/9/2011 20:10
Arda på Youtube...
Atlético Kakan_Atletico
8/9/2011 20:08
Turan klar? Om det är sant så var det väldigt oväntat men förbannat roligt! :)
Forza GS
8/9/2011 19:54
Grattis nu är det klart! 5 års kontrakt, £2.5 miljoner årslön. Väldigt tråkig nyhet för oss GS fans. En otrolig grym vänsterytter har ni värvat. Hela GS forumet kommer följa era matcher säsongen ut, utan tvekan. Grattis återigen!
Atlético rawkus
8/9/2011 19:47
Gaboro: Har aven jag last att Ardas kontrakt ar till 2012, men Transfermarkt.de pastar "30.06.2013"...
Atlético Gaboro
8/9/2011 19:31
Arda turan kommer billigt till oss eftersom hans kontrakt med Galatasaray åker ut 2012 och han vill inte förlänga med klubben????

Eller sitter jag o ljuger för mig själv??.. haha

AA tror Diego affären inte alls blir av om vi får Arda..
Atlético Erik_
8/9/2011 19:10
Om vi lyckas få in Turan, tror ni Diego-affären läggs ner då?

Ang. Falcao tycker jag han är den absolut bästa ersättaren vi kan få till Kun. Men det är INTE värt att byta bort Reyes som är en av våra bästa spelare!
Atlético rawkus
8/9/2011 17:33
Nu ar dock prio #1 att skeppa ivag RG... Fy fan vad jag langtar!
Atlético rawkus
8/9/2011 17:21
DeBe: Falcaos klausul hojdes nyligen till 45 milj Eu...

Eftersom jag fullstandigt alskar killen, sa skulle jag mer an garna se honom i Atleti, men... inte till vilket pris som helst. 30-35 milj EU vore gransen enligt mig.

Atlético tallepojken 78
8/9/2011 16:08
Alltså säljer mn reyes så är ledningen fullare än man tror, karln är ju den bästa mittfältaren vi har men ta salvio i stället. Och kommer turdan kan vi sälja elias
Atlético DeBe
8/9/2011 15:57
han har väl en utköpsklausul på 35 mille så det låter lite väl orimligt. om de nu har många kantspelare, varför inkludera Reyes!? tror elias kommer ryka, tråkigt men sant. raul garcia får gärna dra i stället så lånar vi ut salvio ett år till och köper den där greizmann eller vad han heter
Atlético Kakan_Atletico
8/9/2011 15:14
KLOCKREN! Haha.
Atlético Deion (red)
8/9/2011 14:58
Hahaha!!
Atlético henry garvis carlsson
8/9/2011 14:40
Ja skulle den dealen stämma blir man ju mörkrädd...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
8/9/2011 14:31
35 miljoner Euro + Salvio eller Reyes? Vafan. Har dem blivit helt galna! Alldeles för mycket betalt. Då kan vi lika gärna köra på som vi har det just nu. Vi ska inte slösa bort en spelare (Salvio) som är värd minst 150-200 miljoner plus 350?? Vi ska inte köpa Messi..
Real Madrid Ningún cerebro | El Loco
8/9/2011 14:25
" 24-åringens moderklubb ska tydligen vara den enda spanska klubb som mittfältaren kan tänka sig spela för"

Vore inte det Real i såfall?
Okej att han aldrig varit nära att ta en plats i A-laget men han spelade faktiskt inte i Osasuna speciellt länge. Hur som helst har han floppat ganska rejält och det vore väl skönt för alla parter om han kunde börja om i Osasuna. Ni kan ju köpa Kaka för att fylla hans plats ;)
Atlético Deion (red)
8/9/2011 13:53
Jorge Mendes i Falcaos förhandlingar. Kan ju bara sluta med att Atlético får betala 25 milj € till Porto och 25 milj € till Mendes + Reyes, Filipe och Koke

Sportuga//

Även om vi inte har en sån plan så säger man nog till Falcao att vi siktar på en säker CL plats, och med såna som honom och några spelare till som kopplas till Atlético så är det fullt möjligt. Tror man kör "snacket".
Atlético Sk018
8/9/2011 13:42
@Arda
Grundas på? Någon källa?
Arda Turan
8/9/2011 13:13
Arda Turan snart klar !!!
Atlético Nahro
8/9/2011 11:36
Skulle redaktionen kunna byta bild på Pretemporada-artikeln, Agüero slipper ju ha på sig Atletico-kläder numera...

Edit: Det hade liksom varit schysst mot Agüero så att han slipper förknippas med klubben längre.

Och sen, vad är grejen med Ruben Perez? Han tillhör väl oss? Varför rapporterar Depor-red att de ska byta honom mot någon Borja?
Atlético Sportuga
8/9/2011 09:39
Det var jag som skrev son Nickname här nedanför....
Nicname
8/9/2011 09:35
Aupa Atleti // Vilas Boas stod Inte för allt i Porto, han kom till ett lag som Jesualdo Ferreira byggde upp efter att spelare som Lucho & Lissandro lämnat

Deion // Nu tror jag inte en kille som Falcao tänker så, misslyckande finns inte i hans tankesätt, och föra att locka till sig en sådan spelare måste man nog ha en plan, typ kom hit för om 2 år ska vi oxå spela C-L och jag undrar , har vi en sådan plan ?

Sporting....ja du, vi är väl trötta på att aldrig vinna något så nu toksatssar man för att försöka närma sig som 2 stora.
Lag som spelar i randigt och sällan vinner något verkar vara mitt öde hehe

Atlético rawkus
8/9/2011 04:09
KKK(LOL!): Hall tummarna nu for fan! :)
Annons: