/spanien/atletico/forum/1073.aspx/spanien/atletico/forum/1073.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aupa Atleti---
2011-07-27 00:42
En eller två? De har EN ren-odlad anfallare i form av Dzeko som kom i vintras, bra ide va?
Real Madrid Repmånad
2011-07-27 00:36
Om Kun går till City kan ni ju kanske ta en eller två anfallare av dem :)
Atlético Nahro
2011-07-27 00:14
Hoppas verkligen - VERKLIGEN - att Forlan levererar i år. Annars kan vi ju glömma Europa nästkommande säsong.
Atlético Sportuga
2011-07-26 23:59
Får se hur han kommer att trivas i Vinter ;)
Atlético rawkus
2011-07-26 21:11
Amunt: Battre att han saljer sig for cash an... fish n chips. Kanns om vi har mer nytta av cash an sliskig Brittisk sakallad mat ;)
Aupa Atleti---
2011-07-26 18:34
Amunt/

Om du inte kan eller vet situationen ska du inte kommentera.
Valencia Amunt
2011-07-26 18:32
Agüero ännu en spelare som sålt sig för pengar. FFP 2011!
Aupa Atleti---
2011-07-26 17:42
Här är en video på Courtois presentation.
Atlético rawkus
2011-07-26 17:28
Gallande den inlanade Chelsea keepern: Ar det 1 eller 2 sasongers lan?

Har pa varan sida laste jag en sasong, medans det i Chelskis star 2 sasonger...
Atlético Chewie
2011-07-26 15:57
Tack för infon zoran, Diego känns inte som killen som direkt är sugen på att sänka sin lön, Rossi lär väl för övrigt inte försvinna från Villarreal nu när Cazorla i princip är klar för Malaga, eller?
Atlético zoran
2011-07-26 15:22
Getafe och Deportivo är överens om ett byte gällande Rubén Pérez-Borja Fernández. Det enda problemet är att Borja inte vill spela i Segunda División så nu letar de en lösning på det också.

Cadena COPE rapporterar enligt följande: Agüeros agent, Hernán Reguera, sade att han tror övergången blir officiell idag. Det återstår att se. Det här sade han utanför sändning.

Diego kommer bara om han sänker sin lön från €4 miljoner till 2 miljoner.

Det verkar som om Manzano har stor tilltro till Joel, men inte samma till Asenjo som mycket väl kan lämna klubben.

Startelvan till matchen mot norrmännen förväntas bli nedanstående.

Joel; Silvio, Miranda, Domínguez, Filipe; Gabi, Tiago, Juanfran, Reyes; Adrián och Costa.

Det är de som har tränat tillsammans under träningarna på sista tiden.
Atlético Deion (red)
2011-07-26 13:33
Eller snarare denna länk
Atlético Deion (red)
2011-07-26 13:32
Intressant läsning
Atlético A.K.
2011-07-26 13:01
Då var biljetterna och resan till Norge nästa vecka fixat!
Aupa Atleti---
2011-07-26 12:20
Courtois presenteras idag kl 13:00!
Aupa Atleti---
2011-07-26 00:37
Om jag ser det objektivt, som en trogen Atleti fan så tycker jag att Agüero förtjänar mer än 7e plats i ligan och kval till EL. Det måste ni hålla med mig om. Men personligt är det en helt annan sak...
Atlético A.K.
2011-07-25 22:21
Är det någon som har koll på om studentbiljetterna till matchen i Drammen även gäller för svenska studenter?
Atlético Sportuga
2011-07-25 20:16
Jag har en sak att säga till Aguero....*piiiiip* *piiiip * piiiip *skitsamma vad han gjort för klubben innan, hade han blivit köpt & lämnat oss på ett normalt sätt hade jag fortsatt följa honom och alltid haft han i mitt hjärta, men som han håller på just nu ?! Han pissar på vår klubb så för mig är romansen med honom över för GOTT även om han skulle stanna kvar
Atlético Deion (red)
2011-07-25 19:47
Jag tror ärligt talat att Kun inte vill till City. Han hade räknat med andra sydeuropeiska klubbar skulle ha ett budkrig om honom. Han vill inte flytta till Manchester och England, det är jag stensäker på. Inte bara för att han ville stanna i Spanien med sin familj, där alla inkl honom endast talar spanska, utan också för att han nybyggda hus och att han faktiskt måste sänka sin lön i City. Jag tror han hade en personlig deal klar med Real redan i vintras där de lovade honom att de skulle värva honom., men allt gick käärätt åt helsike då Real ändrade sig för att bevara relationerna mellan klubbarna. Inget gick som Kun hade planerat. Just nu vill han säkert vara kvar i Atlético tills vidare eller till nästa vinter/sommar fönster, men han vet att han har bränt alla sina broar bland Atléticos fans och klubben för att vända om nu. Han sitter i en knepig sits och om han en gång hamnar i City så kommer han inte därifrån för City lär begära megasummor för att sälja honom. Jag har ett råd till Kun, byt rådgivare och agent, you messed up big time boy!
Aupa Atleti---
2011-07-25 19:16
Criff/

Agüero är Agüero, Atleti-fans kan inte hata honom för det han sagt med tanke på vad han gjort för klubben. Men det han sagt om Real har äcklat mig och kommer alltid att äckla mig. Att vilja sälja sig som en wh*re på industrigatan i Malmö (Malmö-bor fattar) till största rivalen är bara lågt. Men sagt är sagt. Nu är det bara till att se honom ångra sig att han lämnade för Man City. Som du sa, vi är Atleti och vi återhämtar oss alltid. Oavsett spelare... Torres kommer nästa säsong, tro mig ;-) !!!
Barcelona Criff -Llourinho
2011-07-25 18:35
Lugnt, sorgligt att se honom gå :/ Men med tanke på hur dåligt klubben sköts på kostym nivå så är det kanske inte så konstigt. Skönt att han inte gick till Real heller. Trots att min respekt för honom sjunkit rejält med tanke på att det verkar som han hade kunnat tänka sig det. Usch!
Men Atletico är Atletico, ni återhämtar er & kommer tillbaks. Precis som efter Torres!
Valencia rågi - Kung M.Llorente!
2011-07-25 13:28
Det är andå en bra affär, dels genom att Kun inte matar de som redan är mätta i ligan (RM/Barca) och att ATM får maximalt betalt eftersom Man C står som köpare. Trots familjen Gil y Gils personlig skulder lär väl ändå en hel del av de 45 milj € att användas för att förstärka laget?
Aupa Atleti---
2011-07-25 13:10
Criff/

Tack för informationen. Du var den första som sa det till oss. Tacksam för det!

Sk018/

Det får han gärna motbevisa mig i kommande träningsmatcherna och inte supa för mycket med sin kelgris Suarez..
Barcelona Criff -Llourinho
2011-07-25 12:38
Verkar som Aguero till City är klar.
Atlético Sk018
2011-07-25 08:51
@ Aupa
Skulle nog vilja påstå att VM va sista dödsrycket som tog kål på honom, detta är förhoppningsvis bara början på den forlan vi är vana att se och älska. Tycker det är underbart att kanske till sist se ljuset på hans enorma svacka! :)
Nicname
2011-07-24 23:01
fyfan vad jag unnar forlan det här. såg nyss en video med alla hans 32 mål från 08/09 och påmindes om vilken otrolig spelare det här ändå är....
Aupa Atleti---
2011-07-24 22:57
patrik (red)//

Var det inte det alla trodde efter VM?
Atlético patrik (red)
2011-07-24 22:52
Grattis till Forlán och Godín. Två mäktiga avslut av Forlán som äntligen fick göra mål. Perfekt att han spelat bra i turneringen och fått tillbaka självförtroendet, det kan gynna oss enormt om han nu stannar.
Atlético rawkus
2011-07-24 22:52
Makalos kontring av Uruguay!! 3-0, signerat Cacha!
Atlético Razor
2011-07-24 22:03
Forlans form verkar vara helt ok nu...
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: