/spanien/atletico/forum/1070.aspx/spanien/atletico/forum/1070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético 20corona
2011-08-07 16:21
Tycker synd om De Gea, inte bra debut för han.
Aupa Atleti---
2011-08-07 16:16
De Gea är ski* än så länge. Det kan bara bli bättre från och med nu.
Aupa Atleti---
2011-08-07 15:34
Sk018/

Haha, precis! Då kan han få Perea att må illa till mods och inse hur fult man egentligen kan spela.

Agüero vs De Gea, själv hoppas jag att Man C får straff som Agüero ska ta hand om, och De Gea räddar!
Atlético Sk018
2011-08-07 14:30
Aupa/

Bästa jag hört på länge! På det sättet kanske RG faktiskt skulle kunna göra NÅGON nytta på plan! :D
Aupa Atleti---
2011-08-07 13:09
Kakan/

R.G måste bort. Men dock har jag en rolig idé. Vi spelar en viktigt match, t.ex mot Valencia, Sevilla eller Athletic, och vi leder. Sista kvarten, släng in R.G låt han kapa sönder allt och alla och vinn matchen på så sätt. Raul Gladiator! (Inte för att det skulle funkat, men...)

Zarate är dock överskattad tycker jag. Min bästa kompis favorit lag är Roma, så jag brukar kolla på derbyt. Han gör ett fint mål på 6 matcher, resten är han osynlig.
Griezmann är otrolig kille, han hade jag velat se i Atléti! Diego, Griezmann och Osvaldo/Falcao.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-07 12:38
Transferfönstret ser bra ut hittills. Men vi behöver en spelare som Diego, hoppas han kommer. Sen måste vi ha en anfallare till. Zarate hade varit riktigt rolig att se i vår tröja. En otroligt snabb spelare som nog skulle kunna ersätta Agüero på ett bra sätt. Osvaldo och Falcao känns lite för dyra, särskilt Falcao. Osvaldo är jag väldigt tveksam på. Hellre Zarate för min del. Sen måste vi göra oss av med Raul Garcia.. Så dålig som han var förra säsongen så platsar han knappt i segunda.. Han behöver en nystart men inte i mitt Atletico. Vad tycker ni andra om hans vara eller icke vara i klubben? Griezmann hade inte varit fel heller att få in. Diego, Zarate och Griezmann hade gjort detta fönstret till det bästa på väldigt länge.
Aupa Atleti---
2011-08-07 12:34
Antonio Lopez/

Förstår dig helt och hållet angående Thiago. Men har vi några spelare i canteran på den positionen som har en ärlig sannolikhet att få chans i laget? Sergio Marcos är för ung, vet inte vad som händer med Gallegos? Thiago skulle tillföra en ny dimension till vårt spel, oavsett om vi tappar honom efter säsongen. Jag ser inga som helst problem om vi "fostrar" Thiago på La Liga nivå. Men jag vet inte om det kommer att gå hem, och jag bryr mig inte. Jag vill bara få in Diego..

addeh/ Okej.
Atlético Deion (red)
2011-08-07 12:31
addeh//

Thank god ! Tack för infon vännen, nu blev min dag bättre.
Atlético addeh
2011-08-07 12:19
Aupa Atleti---

Thiago kommer aldrig gå till er på lån, oavsett om Fábregas kommer.
Atlético Chewie
2011-08-07 07:06
Med tanke på att Barcelona ser honom som sin framtida stjärna så kommer det inte finnas någon utköpsklausul av den snälla sorten i ett lånekontrakt av honom, håller helt med Lopez här.
Atlético Antonio Lopez
2011-08-07 04:41
Aupa@
Hoppas verkligen på Falcao trots att chansen är väldigt liten, men skulle det vara upp till mig skulle jag inte vilja se Barcelonas Thiago komma i närheten av klubben. Atletico är ingen farmarklubb och det hoppas jag de aldrig kommer bli. Ser inte riktigt vad han skulle kunna ge på en säsong som inte våra resterande innermittfältare inte skulle kunna.

Skulle förvisso vara okej med en utköpsklausus, men att träna han gratis för Barcelona ser jag verkligen ingen poäng i när det endast lär fördröja utvecklingen för våra nuvarande spelare.
Aupa Atleti---
2011-08-06 23:10
Sk018/

Din tanke är helt rätt! Vi fick 3 talangfulla spelare, påväg att få en dunderstjärna om Cesc-affären går hem. Alltså, Thiago Alcantara. Om han kommer så ser jag verkligen fram emot hur han och Diego kommer kämpa om platserna. Som du säger, bara en anfallare behövs, bryr mig inte om det blir antingen Osvaldo eller Falcao. Dock hade jag älskat att se "rawkus" reaktion om Falcao kommer till den ljuva sidan av Madrid. :D
Atlético Sk018
2011-08-06 21:40
Tycker de lyckats bra i år.. Bara att jämföra ut och in.. Ut: Alberto Perea, Pacecho (tbx klausul), Aguero, De Gea och Ujfalusi. In:Gabi, Miranda, Silvio, Adrian. Tillbaka från lån Salvio. På lån Curtios...

Tycker det är roligt att de unga riktigt duktiga målvakterna får chansen att pushas lite, försvaret är bättre än tidigare, gabi förstärker mittfält och med en bra anfallare till så ser även anfallet helt ok ut inför säsongen.

Får vi en spelfördelare av rang och en bra anfallare så tycker jag de skött detta år bra. Trots allt är det mycket pengar in och ganska lite ut hittils
Aupa Atleti---
2011-08-06 20:20
akeesson/

Ta det lugnt. Vi har precis fått en ny sportchef. Han kan inte värva en världsstjärna direkt. Det tar lite tid.
Atlético akeesson
2011-08-06 18:25
Seriöst, när kommer våra efterlängtade transfers? Tiden börjar verkligen rinna ut...

Suck, avgå Ledningen!
Atlético Nahro
2011-08-06 13:08
Alright, tack! Då vet jag! Satt på jobbet och följde lottningen på Uefas hemsida. Sen blev jag till ett litet frågetecken när jag såg att vi som enda seedat lag hade hemmamatch första mötet.
Aupa Atleti---
2011-08-05 18:39
Zoran/

I don't blame you :)

Mattheus#77/

Amen!
Mattheus#77
2011-08-05 18:14
Nahro: Det togs en boll från två olika skålar och lades tillsammans i en ny skål. Den som först drogs av de två bollarna fick hemmamatch först.
Atlético Nahro
2011-08-05 17:36
@Aupa

Ja, men alltså jag menar av vilken anledning, för det var ju två skålar (antar jag, såg inte lottningen).
Atlético Sportuga
2011-08-05 15:28
DeBe / Säger så här....Portugisiska ligan är ju överlag nedvärderad, speciellt här uppe i Norr, men detta fixar vi, det skulle vara just en skräll om vi onte lyckades med detta, Dock måste vi spela på topp, blir ingen promenad seger
Aupa Atleti---
2011-08-05 15:25
För att de tog upp Atlético före Vitoria i lottningsbollarna
Atlético Nahro
2011-08-05 14:34
Varför har vi hemmamatch första mötet? De andra seedade lagen i seedningsgruppen har bortamatch första matchen.
Atlético DeBe
2011-08-05 13:47
sportuga, hur mäter sig Vitoria gent emot oss. vad tror du, hur stor chans har de att skrälla här?
Aupa Atleti---
2011-08-05 13:41
Zoran/

Det är hemmamatch som gäller den 18e och bortamatch 25e.

La eliminatoria arrancará en el Vicente Calderón el próximo día 18 y se resolverá en Portugal una semana después.
Atlético Sportuga
2011-08-05 13:39
Va fan...varför alltid lag från portugal lol

Aupa Atleti---
2011-08-05 13:32
Atlético de Madrid - Vitoria SC

Hemmamatch
Aupa Atleti---
2011-08-05 13:27
Men VDB vill inte kalla honom, EFTER ALLT han gjort... Tyvärr Monokel, den sagan kommer vi inte att få uppleva :(

Tänk vi får MFF eller HIF i EL gruppen. Fyfan vad skönt det hade varit!!!
Atlético Monokel
2011-08-05 11:37
Jag tror till och med att Reyes kan ta en ordentlig plats i landslaget den här säsongen!
Atlético DeBe
2011-08-05 10:54
Sochaux är förbannat duktiga, de va enorma på hemmaplan ifjol, de är helt klart den stora skräcken för mig i gruppen.
Atlético Nahro
2011-08-05 10:45
Jag hoppas att vi får Sochaux. Då finns det ingen risk för underskattning, känns det som. Hoppas vi slipper möta Shamrock, jag är rädd för att irländarna på nåt sätt kan brunka sig vidare till gruppspelet. Hoppas också att vi slipper ryssarna.
Annons: