/spanien/atletico/forum/1066.aspx/spanien/atletico/forum/1066.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-08 10:21
Valera är inget att hänga i Julgranen, det kan jag hålla med om. Men vi har säkert nån i vår Cantera som kan backa upp på ett bra sätt. Lopez har ju dessvärre varit mer eller mindre värdelös på senare tid. Hoppas han rycker upp sig!
Atlético 20corona
2011-08-08 07:13
Fuci spelar både som höger o vänster, förutom Filipe och Silvio så har vi inga duktiga som är yterbackar. En värvning som kan behövas iallafall.. :) (..Drömmer..) A.lopes och speciellt Valera duger ju inte för 5 öre! Som ikon kan vi behålla Lopes men hejdå Valera!
Aupa Atleti---
2011-08-08 00:58
Ja men vi ville köpa honom innan Silvio kom upp på kartan :)
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-08 00:38
Högerback? Vi behöver ingen back. Vi har Silvio - Filipe. Det räcker. Resever hittar vi i canteran.
Aupa Atleti---
2011-08-07 23:41
Det enda problemet var att han inte är EU-spelare.
Atlético Sportuga
2011-08-07 23:29
Fucile skulle vi pröva att värva.....h-e vad han kutar upp & ner hela tiden bra inlägg som fan oxå
Atlético Sportuga
2011-08-07 23:19
På tal om Falco, så är han på väg in på plan nu.....
Aupa Atleti---
2011-08-07 23:15
Nej jag menade att han skulle peta Moutinho hehehe
Atlético Sportuga
2011-08-07 23:07
Porto behöver inte Salvio då man redan har folk på den possitionen

Vad var det med Moutinho ?
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-07 23:06
Moutinho? Han lär vara dyr.. Dessutom har vi tillräckligt med mittfältare :p
Aupa Atleti---
2011-08-07 22:56
Kakan/

Hahaha visst! Moutinho who?
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-07 22:54
Även om Porto skulle acceptera budet så har jag svårt att tro att Falcao vill komma till en klubb som i Europa spelet är sämre än hans nuvarande. Men allt har ett pris. Salvio vill jag dock ha kvar. Byta bort Raul Garcia istället. :p
Aupa Atleti---
2011-08-07 22:12
Haha allt har handlat om 2 spelare under EL kvalet. Reyes och Adrian. De har assisterat till varandra varje mål.
Atlético Gaboro
2011-08-07 22:06
Atleticos senaste bud är 25 miljoner Euro + Salvio till Porto för deras anfallare Falcao..
Enligt mig är detta en bra deal tycker jag faktiskt, och Salvio är också ganska het i Portugal efter sin senaste säsong i Benfica..

Källa: Goal.com
Aupa Atleti---
2011-08-07 21:58
Kakan/

Tänk på detta då.

Joel
Silvio- Miranda- Godin- Filipe
----Gabi----
Tiago- Koke/Mario
----Diego----
Reyes/Forlan-- Osvaldo(Falcao)/resten...

Med den här taktiken kan vi få det bästa utav dessa spelare. Utan tvekan. Om inte Falcao/Osvaldo går hem, vi kan lika gärna satsa på Zarate eller Shaqiri som någon nämnde här innan.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-07 21:22
/Aupa

Jo men Zarate är ju minst 200 000 000 billigare än både Osvaldo och Falcao. Han är dessutom bara 24 år.

Joel
Silvio - Miranda - Dominguez - Filipe
Tiago- Gabi - Diego
Reyes - Adrian - Zarate/Forlan/Salvio/Borja

Hur ska vi få plats med alla lirare? Diego, Griezmann och Zarate är mina högtsa önskningar i nuläget.

Vad finns det för fler alternativ som forward förutom Osvaldo, Zarate, Falcao? Realistiska alltså.
Aupa Atleti---
2011-08-07 18:51
Har någon koll på Peña?
Atlético Sportuga
2011-08-07 17:45
Ikväll spelar Guimareas mot Porto i Port. supercupen , finns säkert någon länk att hitta om ni vill bekanta er med vår kommande motståndare i E.L
Atlético Sportuga
2011-08-07 16:24
Stackars De Gea han verkar få en "Roberto" start på sin karriär i United....
Atlético 20corona
2011-08-07 16:21
Tycker synd om De Gea, inte bra debut för han.
Aupa Atleti---
2011-08-07 16:16
De Gea är ski* än så länge. Det kan bara bli bättre från och med nu.
Aupa Atleti---
2011-08-07 15:34
Sk018/

Haha, precis! Då kan han få Perea att må illa till mods och inse hur fult man egentligen kan spela.

Agüero vs De Gea, själv hoppas jag att Man C får straff som Agüero ska ta hand om, och De Gea räddar!
Atlético Sk018
2011-08-07 14:30
Aupa/

Bästa jag hört på länge! På det sättet kanske RG faktiskt skulle kunna göra NÅGON nytta på plan! :D
Aupa Atleti---
2011-08-07 13:09
Kakan/

R.G måste bort. Men dock har jag en rolig idé. Vi spelar en viktigt match, t.ex mot Valencia, Sevilla eller Athletic, och vi leder. Sista kvarten, släng in R.G låt han kapa sönder allt och alla och vinn matchen på så sätt. Raul Gladiator! (Inte för att det skulle funkat, men...)

Zarate är dock överskattad tycker jag. Min bästa kompis favorit lag är Roma, så jag brukar kolla på derbyt. Han gör ett fint mål på 6 matcher, resten är han osynlig.
Griezmann är otrolig kille, han hade jag velat se i Atléti! Diego, Griezmann och Osvaldo/Falcao.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-07 12:38
Transferfönstret ser bra ut hittills. Men vi behöver en spelare som Diego, hoppas han kommer. Sen måste vi ha en anfallare till. Zarate hade varit riktigt rolig att se i vår tröja. En otroligt snabb spelare som nog skulle kunna ersätta Agüero på ett bra sätt. Osvaldo och Falcao känns lite för dyra, särskilt Falcao. Osvaldo är jag väldigt tveksam på. Hellre Zarate för min del. Sen måste vi göra oss av med Raul Garcia.. Så dålig som han var förra säsongen så platsar han knappt i segunda.. Han behöver en nystart men inte i mitt Atletico. Vad tycker ni andra om hans vara eller icke vara i klubben? Griezmann hade inte varit fel heller att få in. Diego, Zarate och Griezmann hade gjort detta fönstret till det bästa på väldigt länge.
Aupa Atleti---
2011-08-07 12:34
Antonio Lopez/

Förstår dig helt och hållet angående Thiago. Men har vi några spelare i canteran på den positionen som har en ärlig sannolikhet att få chans i laget? Sergio Marcos är för ung, vet inte vad som händer med Gallegos? Thiago skulle tillföra en ny dimension till vårt spel, oavsett om vi tappar honom efter säsongen. Jag ser inga som helst problem om vi "fostrar" Thiago på La Liga nivå. Men jag vet inte om det kommer att gå hem, och jag bryr mig inte. Jag vill bara få in Diego..

addeh/ Okej.
Atlético Deion (red)
2011-08-07 12:31
addeh//

Thank god ! Tack för infon vännen, nu blev min dag bättre.
Atlético addeh
2011-08-07 12:19
Aupa Atleti---

Thiago kommer aldrig gå till er på lån, oavsett om Fábregas kommer.
Atlético Chewie
2011-08-07 07:06
Med tanke på att Barcelona ser honom som sin framtida stjärna så kommer det inte finnas någon utköpsklausul av den snälla sorten i ett lånekontrakt av honom, håller helt med Lopez här.
Atlético Antonio Lopez
2011-08-07 04:41
Aupa@
Hoppas verkligen på Falcao trots att chansen är väldigt liten, men skulle det vara upp till mig skulle jag inte vilja se Barcelonas Thiago komma i närheten av klubben. Atletico är ingen farmarklubb och det hoppas jag de aldrig kommer bli. Ser inte riktigt vad han skulle kunna ge på en säsong som inte våra resterande innermittfältare inte skulle kunna.

Skulle förvisso vara okej med en utköpsklausus, men att träna han gratis för Barcelona ser jag verkligen ingen poäng i när det endast lär fördröja utvecklingen för våra nuvarande spelare.
Annons: