/spanien/atletico/forum/1063.aspx/spanien/atletico/forum/1063.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-10 10:56
Ehh Lol?

Efter 3-4 månader i den Rödvitrandiga dressen så är jag nästan 100 på att han kommer visa hur bra han är. Och 110-120 miljoner är inte så värst mycket pengar om det nu skulle gå åt helvete vilket jag tvivlar på. Men det låter som om du håller på Real, hur många bra affärer har ni gjort? Kaka för 620 miljoner kanske säljer honom för 100 miljoner 2 år senare. Väldigt bra deal..
SampiyonFener
2011-08-10 10:34
Haha ni har värvat en riktigt flopp spelare som är superhypad. Killen kan inte prestera mot bra motståndare, inga bra matcher på samtliga derby matcherna.

muhahahahaa
Atlético Chewie
2011-08-10 02:24
----------------Forlan/adrian-------------------
Arda-------------Diego---------Reyes/Salvio
---------Koke/Mario-Elias/Tiago--------------
Filipe-----Godin--Miranda/Dominguez-Silvio

Om man vågar drömma så kommer Falcao också, men det vågar jag inte.
Real Madrid Figolina
2011-08-10 01:51
Vet inte om ni följer U20 VM men är ni intresserade så kan ni läsa om det här. Jag följer Frankrike och bl.a Griezmann då.
Aupa Atleti---
2011-08-10 01:39
Om Lavezzi och Falcao kommer så är det lugnt för min del om Salvio och Elias sticker.
Atlético Gaboro
2011-08-10 01:32
Aupa Atleti---

Fifa 12 ska spelas med Syrianska FC hahaha.. Längtar till spelet kommer ut, kommer vara historiskt haha

Enligt Goal.com så ska Atletico erbjuda både Salvio och Elias för Falcao...
Ja ser det fortfarande som en bra deal om man då hämtar in Diego efter man skeppat iväg Salvio och Elias, faktiskt.. Ni kanske tycker jag är dum i huvudet men jag tycker det är en bra deal faktiskt
Spanien Cristiano #7
2011-08-10 01:32
Bästa videon
Atlético Chewie
2011-08-10 01:25
oj! nykter är jag inte, men Arda! vilket jävla tillskott.. mycket värdig ersättare till Simao. Fixar vi Diego och/eller Falcao nu så kommer vi slåss om Cl platserna i år. Inget snack om saken!
Aupa Atleti---
2011-08-10 01:00
Fifa 12 med Atléti!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-10 00:57
Antingen Lavezzi eller Falcao, inte båda. Vi är inte Real ;)

Om Diego kommer har jag ingen aning om. Om Falcao kommer så kommer nog Diego också då vi troligtvis blandar i Elias i Falcao dealen. Men om Lavezzi kommer så stannar Elias och Diego kommer inte. Det är vad jag tror.
Aupa Atleti---
2011-08-10 00:48
Gaboro/

Det just det som gör mig confused....
Atlético Gaboro
2011-08-10 00:38
Om Lavezzi kommer så kommer inte Falcao eller?
Och tror ni att Diego värvas fast vi nu har värvat Arda?? ..
UA-Hasse
2011-08-10 00:37
http://www.sporxtv.com/futbol/superlig/galatasaray/bir-arda-turan-klibiSXTVQ22679SXQ

Känns oerhört jobbigt att förlora GS och Turkiets bästa spelare .

Men vi hoppas honom all lycka i Atletico och kommer följa alla hans matcher.

MVH
Ultraslan Hasan
Aupa Atleti---
2011-08-10 00:20
Jag hoppas inte Málaga går över Man City gränsen bara...
Atlético addeh
2011-08-10 00:09
Gratulerar till en kanonvärvning. Får ni även Falcao, Lavezzi eller Greizmann på det så kan detta sluta riktigt väl för er.

Cigge

Håller med. Har aldrig tidigare inför en säsong varit så spänd, känns otroligt ovisst och spännande.
Cigge
2011-08-10 00:05
Det väldigt få har tagit upp som hans styrkor är att han är otroligt bra med båda fötterna. Bra tillslag på bollen, målskytt, framspelare och dribbler i ett. Jag är riktigt imponerad över hur ni kunde få honom till er. Han har enligt turkisk press tidigare varit nära Liverpool vid ett antal tillfällen.
Cigge
2011-08-10 00:01
Hahaha, vilket pinsamt fel det blev där. Haha, reagerade inte ens att jag skrev hans namn. Visst gick han till PSG, men får skylla på alla transferrykten som flöder i dessa silly-tider.
Aupa Atleti---
2011-08-09 23:59
Asså jag vet inte. Detta känns för bra för att va sant.. Where's the catch?
Nicname
2011-08-09 23:48
Fantastisk video med Arda Turan!
Nicname
2011-08-09 23:44
Cigge, Pastore gick till PSG.
Cigge
2011-08-09 23:41
Deion (red)

Såg att du använde Reyes centralt istället för Arda. Arda är nog mer lämplig att spela som trequartista än vad Reyes är. Han har gjort det vid ett flertal tillfällen i både Galatasaray och i det turkiska landslaget. En rutinerad räv som endast är 24 år med spetsegenskaper som är relativt ovanliga i dagens fotboll för maximalt €13,5M är inte fy skam.

Utan att vara alltför negativ hade han senast en skadefylld säsong samtidigt som jag sätter ett frågetecken för tempot. Enligt mig borde han ha lämnat Galatasaray för efter EM 2008 och gått till en större liga för att inte hamna efter i just tempot. Ardas svaghet genom åren har varit hans fysiska status, som han dock har förbättrat på senare tid, men som ändå inte är så bra som den kanske borde vara.

Gratulerar till en mycket bra och intressant värvning. La Liga ser minst sagt intressant ut med värvningar som Sahin, Coentrao, Arda, Sanchez & Toulalan.
Barcelona The Gerrard
2011-08-09 23:39
Kul att ni fick Arda! Vi, Liverpool, har varit och nosat efter honom i flera år nu asså. Ska bli kul att se honom i ett nytt lag, och framförallt ett lag som jag respekterar.
Atlético rawkus
2011-08-09 23:35
Deion: Ditt as!! Haha :D

RG - the one ingredient that can fuck up the world, all on his own ;)

@Kakan: Ah, Perea, Miranda och CO fixar biffen ;O Arda sags ju vara stark aven defensivt och standigt jobba hem, sa det kanske skulle funka?
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-09 23:32
Absolut ingen omöjlighet. Lite väl offensiv kanske. Med tanke på att vi har Mario, Tiago, Gabi, Assuncao, Koke m.f som innermittfältare. :p
Atlético Deion (red)
2011-08-09 23:32
Jag ska förstöra din dröm!!

----Forlan--Falcao----
--------Diego-----------
Arda------------Reyes
-------Raul Garcia-----

Muhahaha!!
Sevilla Sevillaboy
2011-08-09 23:31
grattis till en mycket grym värvning!
Atlético rawkus
2011-08-09 23:27
Lat mig dromma:

----Forlan--Falcao----
--------Diego-----------
Arda------------Reyes

Hehe ;)
Atlético rawkus
2011-08-09 23:23
Mama mia... Kanns som att De Gea och Kun pengarna anvands till BRA saker for en gangs skull ;O

Knock on wood, saklart...

Bienvenidos, Arda! El Turco Loco! :D
G.BABE
2011-08-09 23:22
Arda klarar av att spela på hela mittfältet offensiva delen då. Han utmärker sig också i defensiven där han alltid jobbar hem. Har haft en del skadeproblem under säsong dels för att det spelas oerhört fult mot honom och för att han inte hade en optimal försäsong.

Dags att hitta en ersättare, kanske går Reyes andra hållet och tittar till i Istanbul.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-09 23:14
Arda och Reyes på en varsin kant skulle jag föredra. Sen Forlan som släpande bakom antingen Adrian, Falcao eller Lavezzi.
Annons: