/spanien/atletico/forum/1057.aspx/spanien/atletico/forum/1057.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-22 23:54
Forlan dementerar nu uppgifterna om att han skulle ha fått något erbjudande. Vill ändå ha kvar min Forlan. Han kan dra in en balja från 35 meter utan vidare. Behåll honom!
Atlético Deion (red)
2011-08-22 23:46
Som sagt, Diego är inte klar än. Galatasaray verkar dra i honom också som Ardas ersättare tror jag. Återstår att se. Personligen spelar jag gärna Forlán eller Elías i mitten.
Atlético Deion (red)
2011-08-22 23:44
Kompetent offensiv om Diego kommer? Vi har två "kedjor" som i hockey. Alla kan byta mellan kedjorna.

Första kedjan:

...Reyes..........Diego.........Arda...
......................Falcao...................

Andra kedjan:

...Salvio...........Elías........Adrían..
......................Forlán...................

Tycker lagets offensiv ser komplett ut. Det finns rotationsspelare, avbytare och ersättare. Manzano vet hur man bygger lag, även om han fotbollsfilosofi har varit lite boring, innan iallafall.

addeh//

Man kammar in många poppispoäng på Calderón om man säger sånt.
Atlético addeh
2011-08-22 23:25
Snacka om status när Falcao tågar in i klubben och får ta över nummer nio efter Adrián. Hoppas att man frågade spanjoren innan så man inte gick bakom hans rygg, men det vore väldigt otroligt.

Deion. Jag diggar det svaret. :-)
Atlético Deion (red)
2011-08-22 22:08
Kollade just på Ardas intervju. Är det någon som diggar hans sista svar?

Drömmar? Arda svarar "Att göra mål mot Real och vinna matchen"

Aupa!
Atlético Deion (red)
2011-08-22 20:26
Our new number 9
Atlético Gaboro
2011-08-22 20:17
Forlan måste säljas för att Diego ska värvas ?!

Varför de? är de inte så att Forlan lämnar = Osvaldo kommer in ?
vad har diego med saken att göra?
Atlético zoran
2011-08-22 19:58
Falcãos presentation, live: http://www.marca.com/multimedia/directo/marcatv.html
Atlético Gaboro
2011-08-22 17:47
Zander sågar totalt.. Men Snubben heter zander i efternamn haha komigen de synd om killen, och vem fan är hans vän som är ett atleti "fan" som också sågar laget och tror att vi kommer hamna bland nedflyttningskandidaterna ??
Troget fan kan man ju undra..
Atlético henry garvis carlsson
2011-08-22 17:38
Per Zander älskar verkligen att såga Atleti.... Falcao flytten utgör inget undantag. http://zander.fotbollskanalen.se/2011/08/22/hur-mycket-det-an-jublas-over-falcao…/
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-22 16:01
Sägs att Inter budar på Kuyt istället! :O
Atlético DeBe
2011-08-22 01:32
0-0

gabo se länktippset, de lägger upp alla möjliga tabeller på den siten
Atlético Gaboro
2011-08-21 23:51
Hur gick de för canteran i premiären??
Nån som har koll ??
Atlético Joakim Jönsson - La Perla!
2011-08-21 23:25
Undertecknad på plats under dagens träning. Längst ner till vänster i bildkant, sjutton sekunder in. Brorsan i blå keps.
Atlético Joakim Jönsson - La Perla!
2011-08-21 23:24
Undertecknad på plats, längst ner i bildkanten utan keps efter sjutton sekunder.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-21 21:53
Jocke, Hälsa från Sverige! :)
Atlético Bobban (red)
2011-08-21 21:43
Jocke kommer att stå och skrika på El Tigre i morrn på Vicente Calderón:)
Atlético zoran
2011-08-21 20:16
MARCA TV kommer nog sända från presentationen, precis som de gjorde när Manzano blev presenterad.
Atlético Bobban (red)
2011-08-21 20:06
Falcao presenteras i morgon måndag kl 20:00!
Atlético Vamos Atleti
2011-08-21 18:52
Jag får nog hålla med rawkus, man vill egentligen inte att forlan ska lämna med tanke på allt han gjort för atletico, men som alla vet har allt ett slut och kanske, kanske är det dags nu för vår kära forlan att lämna över till yngre förmågor. Är det så att man kan få 10 millioner för honom tycker jag att man bör accepterade.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-21 18:14
Imorgon, har jag läst nånstans.
atmd
2011-08-21 18:05
När presenteras Falcao för fans och media??
Atlético rawkus
2011-08-21 16:09
Sportuga: Jag lade ju till ett stort "OM", hehe ;)

Salvio vill jag ej kasta bort, men det kanns mest logiskt att han lanas ut, sa han ar yngst, medans exempelvis Miranda och Elias befinner sig i den aldern da en spelare skall vara "fardig".

@Nicname: Trangsynt, eller realistisk..? Jag vill INTE skicka ivag Forlan, men med tanke pa formen sedan Juni 2010, samt att det snackas om lite drygt 10 milj EU, sa anser jag att man kanske skall ta chansen medans man kan fa en hyffsad summa.

Hade vi ej shoppa loss med Falcao, Arda mfl, sa hade jag inte ens diskuterat en forsaljning av Cacha overhuvudtaget...

Forsoker se det ur den ekonomiska vinkeln, vilket ibland inte ar den roligaste, men tyvarr sa behovs det emellanat... :/
Nicname
2011-08-21 15:48
tycker vissa är lite trångsynta när det gäller forlan. han har haft en dålig säsong med oss och det var förra. Han sköt hem Finalen i Hamburg innan det, gjorde fan 32 mål innan det. Han är en gud i atletico och ni vill in ha kvar honom. Väljer honom före Adrian alla dagar i veckan, trots att Adrian gjort det super sen han kom är Forlan en bättre spelare och tycker han borde få en chans till för en som har glömt honom.
Atlético Sk018
2011-08-21 14:51
Enda själet till varför jag tycker Forlan vore något att ha kvar är rollen som släpande anfallare. För tillfället har vi ingen som jätte gärna tar den rollen, men värvning av Diego och kanske även Pizzi kan ta itu med detta? Som offensiv mitt så ser jag självfallet även Elias som bra val, men det är trots allt inte en släpande anfallare vad jag vet. Som vanlig anfallare anser jag att hans tid i våra tröjor är förbi, då Adrian visat tecken på bra mycket bättre spel än Forlan gjort i sina bästa matcher sen VM. Forlan har trots allt inte den lägsta lönen i laget heller..
Atlético Sportuga
2011-08-21 14:48
rawkus / med tanke på att Diego inte lyckats skaffa några "vänner" någonstans, ska vi verkligen lägga pengar på honom ?

Som jag skrev innan, då kan vi lika väl behålla Ruben i truppen som vi fick billet

Gällande Salvio....helt plötsligt vill alla skeppa iväg honom ???
Atlético rawkus
2011-08-21 14:26
Sa lange Diego haller skallen ratt, sa vore han nagot vi saknat sedan den lille magikerns Ibagaza drog.

Ohygglig talang, men en rejalt rorig snubbe OM det val gar at skogen.

Nar priset sags vara sa pass lagt som 5-8 milj EU, sa tycker jag helt klart det ar vart en chansning.

Gallande Forlan: Lyckas man casha in en del, sa ar jag ej alltfor panikslagen. Han har ej varit sig lik sedan VM och han blir inte direkt yngre... Det beror pa priset helt enkelt.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-21 13:46
Det sägs nu att Etoó är klar för ryssarna. Då försvinner troligtvis Forlan. Vilket gör att Pizzi tas in.

Så de transfers som återstår är Pizzi, Diego och kanske en högerback IN. Forlan samt en icke EU lirare ut. Typ?
Atlético Chewie
2011-08-21 12:54
Håller med dig Deion! Han är fortfarande ung, kan vi bara väcka hans glöd och motivation så kommer han blomma ut på nytt. Så bra som han var i Bremen, han kunde ta mig fan göra allt på planen, dribbla, passa och skjuta. Skulle vilja påstå att lagbygget ser riktigt bra ut inför kommande säsong om han kommer.
Atlético Deion (red)
2011-08-21 12:48
Tycker synd om honom. Bremenfansen har glömt honom, Wolfsburgfansen gillar inte honom, Juventufansen struntar ihonom och det Brasilianska landslaget har inte med honom längre, vilket gör att fans hemma i Brasilien inte bryr sig heller? Vilka är egentligen hans fans?
Annons: