/spanien/atletico/forum/1053.aspx/spanien/atletico/forum/1053.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sportuga
2011-08-16 21:53
tallepojken78 / Falcao är en Grym spelare, men han är en spelare som behöver mycket stöd från andra, man får inte glömma att Hulk spelat fram till många av Falcao's mål
Atlético tallepojken 78
2011-08-16 20:14
köp in Falcao och behåll forlan! köp inte nå mer spelare vi klarar oss med dom mittfältare vi har, Får vi Falcao tror jag vi tar en tredje plats
Tian
2011-08-16 19:33
GRYMT managerspel på nätet !

Ge det en chans att skapa ditt alldeles eget fotbollslag, coacha, vinn titlar, bygg upp arena+faciliteter !!

//Tian

Länktips: www.powerplaymanager.com/r259992
Atlético DeBe
2011-08-16 19:00
@Gaboro.
Diego och Falcao är inte samma typ av spelare. Diego är bäst i en Trequartista roll, alla snackar om att Forlan skulle kunna ha en sådan men han gör sig bäst som släpande anfallare och har inte samma blick för spelet som Diego har när han spelar på topp. jag tycker Diego i sig är en liten chansning som mycket väl skulle kunna floppa men han kanske är värd en chansning.
Atlético LeopoldStrand
2011-08-16 18:49
Tottenhams ordförande Daniel Levy ska befinna sig i Portugal, det ryktas att även Spurs är ute efter Falcao. Kanske de är extra angelägna efter deras misslyckade försök att signa Hulken tidigare i somras. Anyway, hoppas och tror Falcao blir klar snart, vore en drömvärvning.
Atlético zoran
2011-08-16 18:44
@Turkiskfotboll.com

Det är en standard procedur när spelarna skall presenteras.

Ofta tränar de med laget, sedan tar de sig till arenan, klär på sig lite snyggare (förutom Ufo..haha) och efter det så presenteras de. Efter att de svarat på frågorna från journalister så drar de på sig matchstället, duttar lite, trixar, möter supportrarna och sedan så går de in igen.

Det var exempelvis "bara" 1,000 supportrar på Kuns presentation 2006.

Folk har jobb, ni vet.
Atlético Gaboro
2011-08-16 17:46
Monokel

Det fixar sig, kompis ! haha...
Men behåller vi forlan och får Falcao ser ja inte varför klubben vill värva diego.. till vilken nytta??
Falcao spelar ensam anfallare och forlan strax bakom.. sen 2 def mitt och 2 yttrar.. funkar perfekt, eller vill manzano kanske spela 4-4-2 med diego som en offensiv central mittfältare strax bakom anfallarna eller?
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-16 17:42
Precis. Det är lönen som är problemet kring Diego. Men det löser sig.
Atlético Monokel
2011-08-16 17:20
Nu får vi skynda oss med Falcao innan Inter ser honom som en ersättare till eto'o!!

Gaboro,
Jag tror inte det är övergångssumman som var/är problemet med Diego utan hans lönekrav!?
Atlético Antonio Lopez
2011-08-16 17:09
Såg bara den förkortade versionen men en presskonferens och sedan kicka lite boll inför fansen på Vicente Calderon. Inget annorlunda gentemot resterande värvningar av vad jag sett. Kanske missade något?
Postat via SvenskaFans-appen
Spanien Turkiskfotboll.com
2011-08-16 16:23
Hej!

En fråga. Läste i någon turkisk tidning att sättet som Arda presenterades på var första gången någonsin i AM? Stämmer detta.

Tack
Atlético Gaboro
2011-08-16 16:05
Jag hoppas verkligen att Forlan stannar, i och med det så slipper vi betala alldeles för mycket pengar för Osvaldo..
Sedan att vi får Falcao och om vi har turen på vår sida så kommer Diego också till ett fynd pris, hörde nånstans att han skulle kosta 5 mille Euro, vilket jag tycker att ett väldigt lågt pris för hans kaliber som spelare. För han besitter ett riktigt grymt spelsinne och kan slå många avgörande passningar.
Arda Kung!
2011-08-16 15:27
grabbar bry er inte om avundsjuka fener supportrar som kommer in o pratar dåligt om Arda.... jag lovar er alla att Arda kommer ta spansk fotboll med storm, Arda är en sjuk bolltrollare som i sina bästa och tillomed dåliga dagar kan bära hela laget på sina egna axlar.
Aupa Atleti---
2011-08-16 15:14
20corona@

Jo men vem vill stanna i en klubb där man "tvingas" dra, alltså lovad att han inte ska få speltid. Det kan mycket väl hända. Men jag hoppas inte..
Cesko
2011-08-16 14:01
Hagi:Hirsiz....... , Fenerbahce ska ju spela division 2, vad fattar ni av fotbollsvärvningar?

För Arda Turan var det Atletico Madrid eller Liverpool som gällde.
Och jag är SÅ glad att han valde Atletico Madrid.

Han är en stjärna! Ni kommer få se

Avundsjuka Fenerbahce fans, kan hålla sig till att diskutera turkisk division 2 fotboll (de håller ju på att åka ner för mutskandaler)

Fenerbahce är ju dömda för att "fixat" 19 matcher i Turkiet förra året.
Atlético Gaboro
2011-08-16 13:54
Tycker verkligen synd om De gea.. Många sågar honom och tycker att vinegaard, Man Utds andre målvakt ska få chansen.. Men jag hoppas verkligen de går vägen för de gea.
Hagi:hirsiz 6S
2011-08-16 13:40
Hahaha det va knappt 100st som kom på presentationen. Han pratar mer om Real än Atleti hahahahha. Sicken usel värvning! Överskattad spelare som är enformig i sitt spelstil och skadebenägen in i helvete. Har ett doping rykte bakom sig som kommer förfölja honom hela livet. Ni ska vara glada om han äns platsar på bänken. 12milj euro? bortkastad i sjön!
Atlético zoran
2011-08-16 13:35
Presentationen kunde du se på NTV Spor.
Nicname
2011-08-16 11:46
Tja!

Jag håller på Fenerbahce men kommer trots det följa Ardas utveckling i Atletico. Jag hoppas verkligen på att han lyckas bli den stjärna alla förväntar sig!

Är det någon som vet om man kan följa dagens cermoni live någonstans?
Atlético Sportuga
2011-08-16 11:26
Jag vill ha kvar Forlan....sådana spelare med hans intällning växer inte på träd i dagens Ego-samhälle
Atlético 20corona
2011-08-16 11:20
@ Aupa Atleti

Är inte det helt upp till Forlan? Finns ju ett kontrakt att följa, eller har jag fel?

PS:
Såg precis en intervju med Arda och det kändes sjukt positivt av nån anledning, riktig genuin kille verkar han vara. Hoppas han skapar underverk för Atleti! :)
Aupa Atleti---
2011-08-16 11:16
Forlan VILL stanna, men saken är, får han?
Atlético 20corona
2011-08-16 11:07
@Bobban (red)

Men det står att Osvaldo är färdig På "Altas y Bajas"
Om det är som du säger Bobban så kommer inte Osvaldo, Forlan vill ju stanna! :)
Atlético Bobban (red)
2011-08-16 10:13
@ 20corona

Atlético de Madrid kommer INTE att köpa Osvaldo om Forlán blir kvar! Han är endast utsedd som ersättare till Cacha...
Atlético 20corona
2011-08-16 09:13
kan det inte vara så att Äpplet (Manzano) kör en diamant formation med Forlan bakom Osvaldo & Falcao?

Tiago
Reyes. Arda
Forlan

Osvaldo. Falcao
Atlético Sportuga
2011-08-16 08:34
Och så var man inte inloggad när man skrev här nedanför....
Nicname
2011-08-16 08:30
Läser i Port Press att Falcao håller på att göra en Aguero....så om jag ska kunna bli glad för en ev övergång a vhonom till oss, får jag nog officiellt säga att jag inte längre hyser något hat över Kun , Kun allt är förlåtet & lycka till i Shitty lol
Barcelona excellence
2011-08-16 03:50
Deion; Kolla din mail, Arda artikeln/brevet du frågade efter är färdigt
Aupa Atleti---
2011-08-16 00:55
Lopez@

Visst, men jag står fortfarande vid my story av faktan, helst :)
Atlético rawkus
2011-08-16 00:36
Lopez: Milian kan du behalla for dig sjalv, men Alba ar min, bara min ;)
Annons: