/spanien/atletico/forum/1041.aspx/spanien/atletico/forum/1041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético LeoFranco
2011-08-23 14:42
Vamos Atleti, tack som fan för länkarna! Nu är en Falcao, Domínguez och Filipe på ingång :D Tycker dom borde lösa strejken NU..
Atlético Vamos Atleti
2011-08-23 11:26
Den sida som jag skulle rekommendera är en dansk sida som heter Unisport.dk eller en svensk som heter Supportersplace.com, jag länkar till dom båda här nedanför så kan du själv kolla precis och sådant

Den danska sidan är lite billigare (beroende på hur valutan är) + att du kan trycka namn och nr.

http://www.unisport.dk/Kategorier/kategori/270/Atletico_Madrid_troeje_fodboldtroeje_troejer_shorts_mm..html

http://www.supportersplace.com/se/category/1561/Atletico+Madrid.html?gclid=CJKYz6aL5aoCFYIXzQodwRl28w
Atlético aupa atletico
2011-08-23 08:40
är det någon som vet en bra hemsida att beställa billiga match tröjor ?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético rawkus
2011-08-23 05:30
Falcao pa Vicente Calderon :)

Kul att han fick #9 ocksa - emda numret jag nagonsinn spelat med sjalv ;O
Atlético Chewie
2011-08-23 01:55
Köp Diego ifall han är beredd att minska sin lön, om Forlan skall stanna eller inte är oerhört svårt för oss fans att bedömma då vi inte vet helt vad hans formsvacka grundar sig på, ifall det enbart var QSF eller om det även är han och andra spelare som inte kommer överens, eller om det är brist på motivation osv.. Ifall han kan bli sitt gamla jag tror jag ingen av oss vill bli av med honom. Det finns trots allt en anledning till att hans autograf sitter på mitt kylskåp.
Arda#66
2011-08-23 01:14
Deion, har du nån källa på det?
Atlético Gaboro
2011-08-23 00:24
Alltså om de står mellan att Diego kommer och Forlan lämnar
Eller att Forlan stannar och Diego ej värvas..
Då väljer jag Forlan alla gånger i veckan.. För jag har en känsla av att harmonin han hade förut kommer tillbaka och det han kan funka riktigt bra ihop med den nya offensiven, dessutom allt han har gjort för klubben.. Men Diego är en riktigt bra playmaker under sina bästa dagar..
Så OM det är möjligt att Diego kommer och Forlan stannar.. Pfffff då blir jag kär på nytt !!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-22 23:54
Forlan dementerar nu uppgifterna om att han skulle ha fått något erbjudande. Vill ändå ha kvar min Forlan. Han kan dra in en balja från 35 meter utan vidare. Behåll honom!
Atlético Deion (red)
2011-08-22 23:46
Som sagt, Diego är inte klar än. Galatasaray verkar dra i honom också som Ardas ersättare tror jag. Återstår att se. Personligen spelar jag gärna Forlán eller Elías i mitten.
Atlético Deion (red)
2011-08-22 23:44
Kompetent offensiv om Diego kommer? Vi har två "kedjor" som i hockey. Alla kan byta mellan kedjorna.

Första kedjan:

...Reyes..........Diego.........Arda...
......................Falcao...................

Andra kedjan:

...Salvio...........Elías........Adrían..
......................Forlán...................

Tycker lagets offensiv ser komplett ut. Det finns rotationsspelare, avbytare och ersättare. Manzano vet hur man bygger lag, även om han fotbollsfilosofi har varit lite boring, innan iallafall.

addeh//

Man kammar in många poppispoäng på Calderón om man säger sånt.
Atlético addeh
2011-08-22 23:25
Snacka om status när Falcao tågar in i klubben och får ta över nummer nio efter Adrián. Hoppas att man frågade spanjoren innan så man inte gick bakom hans rygg, men det vore väldigt otroligt.

Deion. Jag diggar det svaret. :-)
Atlético Deion (red)
2011-08-22 22:08
Kollade just på Ardas intervju. Är det någon som diggar hans sista svar?

Drömmar? Arda svarar "Att göra mål mot Real och vinna matchen"

Aupa!
Atlético Deion (red)
2011-08-22 20:26
Our new number 9
Atlético Gaboro
2011-08-22 20:17
Forlan måste säljas för att Diego ska värvas ?!

Varför de? är de inte så att Forlan lämnar = Osvaldo kommer in ?
vad har diego med saken att göra?
Atlético zoran
2011-08-22 19:58
Falcãos presentation, live: http://www.marca.com/multimedia/directo/marcatv.html
Atlético Gaboro
2011-08-22 17:47
Zander sågar totalt.. Men Snubben heter zander i efternamn haha komigen de synd om killen, och vem fan är hans vän som är ett atleti "fan" som också sågar laget och tror att vi kommer hamna bland nedflyttningskandidaterna ??
Troget fan kan man ju undra..
Atlético henry garvis carlsson
2011-08-22 17:38
Per Zander älskar verkligen att såga Atleti.... Falcao flytten utgör inget undantag. http://zander.fotbollskanalen.se/2011/08/22/hur-mycket-det-an-jublas-over-falcao…/
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-22 16:01
Sägs att Inter budar på Kuyt istället! :O
Atlético DeBe
2011-08-22 01:32
0-0

gabo se länktippset, de lägger upp alla möjliga tabeller på den siten
Atlético Gaboro
2011-08-21 23:51
Hur gick de för canteran i premiären??
Nån som har koll ??
Atlético Joakim Jönsson - La Perla!
2011-08-21 23:25
Undertecknad på plats under dagens träning. Längst ner till vänster i bildkant, sjutton sekunder in. Brorsan i blå keps.
Atlético Joakim Jönsson - La Perla!
2011-08-21 23:24
Undertecknad på plats, längst ner i bildkanten utan keps efter sjutton sekunder.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-21 21:53
Jocke, Hälsa från Sverige! :)
Atlético Bobban (red)
2011-08-21 21:43
Jocke kommer att stå och skrika på El Tigre i morrn på Vicente Calderón:)
Atlético zoran
2011-08-21 20:16
MARCA TV kommer nog sända från presentationen, precis som de gjorde när Manzano blev presenterad.
Atlético Bobban (red)
2011-08-21 20:06
Falcao presenteras i morgon måndag kl 20:00!
Atlético Vamos Atleti
2011-08-21 18:52
Jag får nog hålla med rawkus, man vill egentligen inte att forlan ska lämna med tanke på allt han gjort för atletico, men som alla vet har allt ett slut och kanske, kanske är det dags nu för vår kära forlan att lämna över till yngre förmågor. Är det så att man kan få 10 millioner för honom tycker jag att man bör accepterade.
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-21 18:14
Imorgon, har jag läst nånstans.
atmd
2011-08-21 18:05
När presenteras Falcao för fans och media??
Atlético rawkus
2011-08-21 16:09
Sportuga: Jag lade ju till ett stort "OM", hehe ;)

Salvio vill jag ej kasta bort, men det kanns mest logiskt att han lanas ut, sa han ar yngst, medans exempelvis Miranda och Elias befinner sig i den aldern da en spelare skall vara "fardig".

@Nicname: Trangsynt, eller realistisk..? Jag vill INTE skicka ivag Forlan, men med tanke pa formen sedan Juni 2010, samt att det snackas om lite drygt 10 milj EU, sa anser jag att man kanske skall ta chansen medans man kan fa en hyffsad summa.

Hade vi ej shoppa loss med Falcao, Arda mfl, sa hade jag inte ens diskuterat en forsaljning av Cacha overhuvudtaget...

Forsoker se det ur den ekonomiska vinkeln, vilket ibland inte ar den roligaste, men tyvarr sa behovs det emellanat... :/
Annons: