/spanien/atletico/forum/1038.aspx/spanien/atletico/forum/1038.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sk018
9/10/2011 21:35
Nu när wirren väl är framme så lirar inte Perea som tänkt. Med Miranda och Dominguez kanske jag inte ens behöver spriten!?.. Men, en match utan Perea och Raul Garcia firas väl ändå med en sup hursom? ;)

@Deion
Har länge sett Torres olycka i England, började redan i LIverpool och har knappast blivit bättre i Chelsea, gnistan som en gång fanns där har slocknat helt. Finns knappast någon vilja över huvud taget! Grabben behöver en rejäl nytändning och låt oss hoppas han väljer att återvända. Större legend för nutida fans finns nog inte, då han är själet till att många av oss "yngre" valde den finaste av tröjor.
Atlético Bobban (red)
9/10/2011 21:23
Streams, välj och vraka på Rojadirecta. Eller kolla in matchen på bet365 och deras livestreamning, valet är ditt...
Länktips: 209.44.113.146/
Nicname
9/10/2011 21:18
Hejsan,
Var kan man se matchen streamad?

Hoppas ni vinner ikväll.
Atlético Bobban (red)
9/10/2011 21:16
Kvällens motståndare:

Guaita;
Miguel, Víctor Ruiz, Rami, Mathieu;
Albelda, Tino Costa;
Pablo, Jonas, Piatti;
Soldado
Atlético Bobban (red)
9/10/2011 21:14
Kvällens startelva:

Courtois;
Sìlvio - Miranda - Domínguez - Filipe
Tiago - Mario - Gabi
Adrián - Falcao - Reyes
Atlético Antonio Lopez
9/10/2011 21:10
Gaboro@ Tror på 20-0 till oss ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Deion (red)
9/10/2011 20:09
Torres gör återigen en horribel insats när han byttes in från bänken. Chelseaforum har tillägnat två sidor i rad under matchen i att svära grovt åt Torres. Han är nu mer eller mindre permanent bänkad och avbytare till förmån för en briljant Sturridge. Fernando ser enormt olycklig ut i Chelsea. Han har tappat passionen för fotboll. Kanske dag för grabben att komma hem och hittat gnistan igen? Caminero kan säkert prata med Torres och se till att han presterar ännu värre så Atlético kan hämta hem honom billigt. Torres-Falcao skulle vara lika med = mumma.
Atlético Gaboro
9/10/2011 19:27
Kakan

Varför ögar du hela matchen??
Om du tror vi vinner övertygat med 3-0 håll de för dig själv
Atlético Kakan_Atletico
9/10/2011 18:31
Har satsat en hel tjuga på vårt älskade lag ikväll. Tror vi tar en övertygande seger faktiskt, 3-0?
Atlético Antonio Lopez
9/10/2011 18:10
Villarreal - Sevilla matchen har börjat väldigt bra om någon inte har något annat för sig i väntan på matchen!
Aupa Atleti---
9/10/2011 17:24
Aguero är på hugget..
Atlético Sundbyberg
9/10/2011 02:05
@ Gaboro

Precis som salvio, koke & asenjo; ej uttagna i truppen pga "tekniska beslut" som Marca så fint kallar det.
Atlético Gaboro
9/10/2011 01:03
Grabbar, vart är godin?
Atlético Sundbyberg
9/9/2011 22:53
@ AL

Precis det jag menar. Salvio och Koke ska gå före Juanfran/ Assuncao.
Atlético Antonio Lopez
9/9/2011 19:51
Sundbyberg@
Skulle gissa på att det har något med rotation att göra samt att hålla motivationen på topp och visa att ingen i laget minus Reyes och antagligen Falcao har en säker plats i laget. Visst kan det vara en bra ide, hade dock fortfarande velat se Salvio/koke med istället för Juanfran/Assuncao. Godin är väl antagligen inte matchklar.

Så jag längtar till imorgon kväll!!
Atlético Sundbyberg
9/9/2011 19:01
Är Salvio inte uttagen i truppen tilll morgondagens möte mot Valencia? Verkar lite skumt tycker jag. Kanske är trött efter landslagsuppehållet (även fast han inte spelade)... nån som har koll?
Atlético Blyger
9/9/2011 18:40
Hur anser ni laget bör formeras nuförtiden? Det är så många som har lämnat och många som har tillkommit. Jag kan inte bedöma vårt lag/vår trupp nuförtiden! Hjälp mig med tips por favor!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
9/9/2011 11:11
Som jag anade gick inte Gil Marin eller Valencias president till mötet och öppet stödja hela grejen. De var där på mötet som åskådare, smart kan tyckas då jag personligen också skulle vilja se en ändring av det hela men att dela upp pengarna lika mellan alla klubbar i La Liga är bara löjligt. Visst får man några extra miljoner pga presentationer, fans på arenan m.m. Men någon skillnad ska det väl vara mellan Barcelona och Granada... Har jag förstått det rätt ska alla få en "startsumma" på 18 miljoner euro. Kan ha missuppfattat dock, tack för länken Seb!
Atlético Chewie
9/9/2011 01:46
@Özil vs Sahin även vi vet att Mendez hustlar sig till pengar på alla håll och kanter, men håll rent i ditt eget hus innan du kommer och påpekar saker!
Atlético Antonio Lopez
9/8/2011 23:47
Komiskt att ett Fenerbache/Realfan ska komma in i Atleticos forum och påstå att det händer konstiga saker i VÅR klubb...
Atlético tallepojken 78
9/8/2011 22:55
Äckel united och fyllnäsan ska lämmna våra spelare i fred
Atlético LeopoldStrand
9/8/2011 22:20
Nystartad blogg + en aktiv twitter med reflektioner och tankar kring La Liga och SeriA, läs gärna :)

Nu senast bloggat om bl.a. målvaktssituationen i Atleti, Juventus nya satsning och tankar kring alla matcher i helgens La Liga-omgång.

Twitter: http://twitter.com/#!/LeopoldStrand
Blogg: http://leopoldstrand.blogg.se/

Allt gott!

/Leo
Aupa Atleti---
9/8/2011 15:30
Asså vad snackar du om?!
Özil vs Sahin
9/8/2011 15:04
Varför köper ni spelare med fond som ägs av agenten Jorge Mendez? Är ni bundna till en agent som leker med er? Det ryktas om att Presidentens son Angel Gil Marin är nära vänn med agenten Mendez, därför är presidenten inte så glad. Va en av anledningarna till att han inte va på presentationen av Arda som va ett fond köp av sonen Gil och kompisen Medenz.. Händer konstiga saker i eran klubb.
Atlético rawkus
9/8/2011 14:01
Vamos: Jag kommer ladda ned Demot, sedan bestamma mig om det ar ett lyft uppat eller om 11an duger.
Atlético rawkus
9/8/2011 13:59
Aupa: far val vanta pa att nagon kor en sedvanlig "hemmagjord" patch. Det enda jg vill ha ar de nya spelarna - nya funktioner ar ej det viktigaste for mig personligen :)

Atlético Kakan_Atletico
9/8/2011 13:42
Är också en flitig FM lirare. Spelat 10an och 11an väldigt mycket. Jag har dock laddat ner de båda. Ska försöka köpa 12an då det känns bättre. :p
Atlético Vamos Atleti
9/8/2011 12:43
Har också svårt att tänka mig att dom släpper en uppdatering av 11an, dock ska det bli grymt spännande med 12an

Köper ni det eller laddar ner?
Aupa Atleti---
9/8/2011 12:35
Jag spelar Fm och de väntar tills 2012, alltså kommer inte någon ny patch eller uppdatering, eftersom det inte skulle vara roligt inför ´12
Atlético rawkus
9/8/2011 06:25
linus: Japp, hoppas pa iaf annu en uppdatering av 11an, speciellt med tanke pa att FM12 ej verkar slappas forran November...
Annons: