/spanien/atletico/forum/1032.aspx/spanien/atletico/forum/1032.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-28 12:21
Arda är lite småskadad. Och Falcaos registrering är inte fullbordad.
Postat via SvenskaFans-appen
KPRZ
2011-08-28 12:20
Vart är Falcao? Varför startar han inte?

Och varför sitter Turan på bänken? Obegripligt
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-28 12:20
Missade jag :o Reyes imponerar inte.
Aupa Atleti---
2011-08-28 12:17
VA?! Varför är Falcao med Forlan på läktarna? Är det något jag missat?
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-28 12:15
Klipp*
Atlético Kakan_Atletico
2011-08-28 12:15
Klippt dig Mario....
Aupa Atleti---
2011-08-28 12:12
VEM HAR SAGT ÅT MARIO O TIAGO ATT ENS FÖRSÖKA PÅ LÅNGSKOTT...?
Atlético Bobban (red)
2011-08-28 12:10
Salvio med nr 8
Atlético atmd
2011-08-28 12:08
Ser väl rätt bra ut hittills...
Atlético Bobban (red)
2011-08-28 12:07
Adrián har tagit över nummer 7 från Forlán...
Atlético henry garvis carlsson
2011-08-28 12:04
Idiotiskt att satsa på chelsea spelaren som förstaval i mål...
Atlético Bobban (red)
2011-08-28 12:00
Courtois
Silvio - Perea - Domínguez - Filipe
Tiago - Mario - Gabi
Salvio - Adrián - Reyes
Aupa Atleti---
2011-08-28 11:35
Startelvan publiceras av Marca. Stream hittar ni på Myp2p, Rojadirecta.es, atdhenet.tv.
Nicname
2011-08-28 11:32
Startelva?
Barcelona Forza Espana
2011-08-28 11:27
Finns det nån stream till matchen?
Atlético 20corona
2011-08-28 11:27
bakis och redo! Aupa!!
Atlético Vamos Atleti
2011-08-28 11:09
I vem som skulle fått gå i Salvio-Elias frågan så tycker jag mig hålla med nedom sående angående det mesta, det jag vill till lägga är att igen av dom riktigt är några start spelare om vi har en full och frisk trupp, dock vill jag tillägga att om någon ska göra ett inhopp för att förändra en match bild är det definitivt INTE Salvio (tyvärr) Men det känns som denna diskussionen kan på gå i evighet, vilket är bra på ett sätt för det bevisar att det finns en konkurrens om platserna på något sätt ;) Det sista jag vill säga är Vamos Atleti! En timme till match start, TAGGAD TILL TUSEN!!
Atlético Erik_
2011-08-28 10:30
Den här Pizzi, är han alltså en ytter som även spelar forward, och är tänkt som ersättare som Forlán?
Atlético DeBe
2011-08-28 05:54
För att försvara ledningen något så tror jag att de skulle villat skeppa iväg Miranda under förutsättningen att en ny back värvades in. Det är såklart så att de inte litar på att Pulido klar av att hantera en backposition mot vilket motstånd som helst och skulle vi råka ut för två backavbräck som tex en avstängning och skada under samma period så skulle vi stå där med Pulido som förstaval och enda backuppen i en sådan match skulle således vara en kantera spelare.

En situation vi ej velat hamna i enligt ledningen, så de försökte med Coates men han avböjde, väl där fanns det bara två spelare kvar att välja emellan, och då de vill satsa på Salvio var det tråkigt nog Elias som fick lämna.

Nu är det ju så att jag tror min analys stämmer och att jag förmodligen inte är allt för duktig som tränare men det fråntar mig inte rätten att tycka att Salvio lik förbannat skulle lämnat till fördel för Elias som verkar vara precis det vi behöver på ett sterilt mittfällt. och nu är det så att Pizzi med största sannolikhet anländer på ett 6 månaders lån och förmodas göra läkarundersökningen redan imorgon vilket i sig gör mig ännu mer förbannad då han som sagt är en wingspelare.

men ja ja, nu är skadan skedd, vi fårväll hoppas att Elias än en gång får bekläda den vackraste av tröjor.
Atlético DeBe
2011-08-28 03:14
han dras väll med några småskavanker så lämnas förmodligen utanför truppen. om en vecka kanske vi får se ett inhopp.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-28 02:54
Hej ska arda spela idag?
Atlético rawkus
2011-08-28 01:18
DeBe: Amen, haller med helt och hallet. Salvio ar fortfarande i utvecklingsaldern, medans Elias ar "just nu" sa att saga. Mattligt forbannad, aven efter en 6a Coronas och 2 shots acklig javla Mezcal ;O

Gaboro: Haha, annars kan jag gora som Jose "Jag hatar allt och alla, speciellt era maaaaaaammooooor!" Mourinho och peta folk i ogonen samt grina i femtioelva ar ;)

Knasigt beslut gallande Elias och jag hoppas han fattar att iaf jag(haha!) INTE stodjer beslutet alls ;O Dette eftersom jag ar en respekterad snubbe inom klubbfotbollen, saklart :D

AUPA ELIAS!!
Atlético DeBe
2011-08-28 01:10
En annan anledning varför jag tycker att ledningen agerar underligt i Elias fallet är att vi förmodligen kommer värva Pizzi som i sig är en wing spelare och i sin tur gör att vi har inte bara 4 utan 5 spelare som kommer slåss om wingpositionerna

Juanfran
Pizzi
Salvio
Reyes
Arda

att vi inte släppte Salvio på ett nytt lånekontrakt i Spanien den här gången är för mig helt ofattbart. livet är hårt och visst skulle jag lidit med grabben men jag tror det skulle vara för lagets bästa då kvalitet skulle finnas trots hans uttåg vilket vi inte kommer ha på samma sätt i mittfältet utan Elias.
Atlético Gaboro
2011-08-28 00:08
Rawkus

Du gör helt rätt med att släppa ut din "ilska" här på forumet haha
Det är nog det bästa stället att göra de på och självklart att släppa ut son glädje på också, vilket ja hoppas innerligt att vi får göra efter matchen imorrn
Vamos !!!
Atlético DeBe
2011-08-28 00:07
@ rawkus
om jag fick svära på något och samtidigt vara 99% säker så gäller tre år för de flesta latino länder inklusive brasilien (har för mig honduras inte är inkluderat men hela sydamerika inklusive brasilien skall ha det avtalet. vet ej hur det funkar med Surinam och franska Guyana, men de lär väll ha rättigheter till franska och holländska pass rätt omgående).

Godin fick efter tre år i landet, Diego Costa kommer få det i vart fall till och med januari fönstret vilket är tre år och 4 månader (månaderna har att göra med det administrativa som ej fungerar prickfritt i spanien)

för övriga vårlden har jag för mig det gäller något mellan 5 till 10 år.
Atlético Polkagrisen
2011-08-28 00:01
Jag tycker det låter som ett misstag att inte ta med Elias. Han är en garanti för icke-statiskt mittfältsspel och utan honom har vi en valmöjlighet mindre.
Å andra sidan var det nog svårt att undvara någon av de andra också, men jag hade valt Salvio.
Atlético rawkus
2011-08-27 23:58
Ber om ursakt om det blir en hel del gnall - ej menat att vara en surpuppa.

Bara sa jadrans frustrerad, haha.

Nu ar det Lordag och Tacoland erbjuder bade fotboll, UFC och boxning ikvall, sa nu skall alkoholen fram for att lindra min galla gentemot varan "kara" ledning.

Aupa Elias y Atleti!
Aupa Atleti---
2011-08-27 23:57
rawkus:

Ja du har rätt. För en bosnier så tar det ungefär 1860 dagar att få medborgarsap och för en argentinare så tar det exakt 730 dagar!
Atlético rawkus
2011-08-27 23:53
Kakan: Elias KAN lira som slapande, men gor sig battre i en balansroll pa mitten. Tank dig lite i banrona som Lampard, Gerrard, Xabi Alonso mfl. En som haller till hemat, kan vanda spelet pa egen hand och dra igang kontringar osv.

Sedan ar det en laaaaang sasong och rotation kommer behovas, garanterat.
Atlético rawkus
2011-08-27 23:51
DeBe: Ar du saker pa att det ar 3 ar?

Forr var det val lite drygt 700 dagar(2 ar)?

Har for mig att det ar olika beroende pa vart ifran spelaren kommer ifran. Exemeplvis sa gar det snabbare for typ Argentinare an for Bosnier och liknande.

Notera att jag spekulerar.
Annons: