/spanien/atletico/forum/1022.aspx/spanien/atletico/forum/1022.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sundbyberg
2011-09-09 22:53
@ AL

Precis det jag menar. Salvio och Koke ska gå före Juanfran/ Assuncao.
Atlético Antonio Lopez
2011-09-09 19:51
Sundbyberg@
Skulle gissa på att det har något med rotation att göra samt att hålla motivationen på topp och visa att ingen i laget minus Reyes och antagligen Falcao har en säker plats i laget. Visst kan det vara en bra ide, hade dock fortfarande velat se Salvio/koke med istället för Juanfran/Assuncao. Godin är väl antagligen inte matchklar.

Så jag längtar till imorgon kväll!!
Atlético Sundbyberg
2011-09-09 19:01
Är Salvio inte uttagen i truppen tilll morgondagens möte mot Valencia? Verkar lite skumt tycker jag. Kanske är trött efter landslagsuppehållet (även fast han inte spelade)... nån som har koll?
Atlético Blyger
2011-09-09 18:40
Hur anser ni laget bör formeras nuförtiden? Det är så många som har lämnat och många som har tillkommit. Jag kan inte bedöma vårt lag/vår trupp nuförtiden! Hjälp mig med tips por favor!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
2011-09-09 11:11
Som jag anade gick inte Gil Marin eller Valencias president till mötet och öppet stödja hela grejen. De var där på mötet som åskådare, smart kan tyckas då jag personligen också skulle vilja se en ändring av det hela men att dela upp pengarna lika mellan alla klubbar i La Liga är bara löjligt. Visst får man några extra miljoner pga presentationer, fans på arenan m.m. Men någon skillnad ska det väl vara mellan Barcelona och Granada... Har jag förstått det rätt ska alla få en "startsumma" på 18 miljoner euro. Kan ha missuppfattat dock, tack för länken Seb!
Atlético Chewie
2011-09-09 01:46
@Özil vs Sahin även vi vet att Mendez hustlar sig till pengar på alla håll och kanter, men håll rent i ditt eget hus innan du kommer och påpekar saker!
Atlético Antonio Lopez
2011-09-08 23:47
Komiskt att ett Fenerbache/Realfan ska komma in i Atleticos forum och påstå att det händer konstiga saker i VÅR klubb...
Atlético tallepojken 78
2011-09-08 22:55
Äckel united och fyllnäsan ska lämmna våra spelare i fred
Atlético LeopoldStrand
2011-09-08 22:20
Nystartad blogg + en aktiv twitter med reflektioner och tankar kring La Liga och SeriA, läs gärna :)

Nu senast bloggat om bl.a. målvaktssituationen i Atleti, Juventus nya satsning och tankar kring alla matcher i helgens La Liga-omgång.

Twitter: http://twitter.com/#!/LeopoldStrand
Blogg: http://leopoldstrand.blogg.se/

Allt gott!

/Leo
Aupa Atleti---
2011-09-08 15:30
Asså vad snackar du om?!
Özil vs Sahin
2011-09-08 15:04
Varför köper ni spelare med fond som ägs av agenten Jorge Mendez? Är ni bundna till en agent som leker med er? Det ryktas om att Presidentens son Angel Gil Marin är nära vänn med agenten Mendez, därför är presidenten inte så glad. Va en av anledningarna till att han inte va på presentationen av Arda som va ett fond köp av sonen Gil och kompisen Medenz.. Händer konstiga saker i eran klubb.
Atlético rawkus
2011-09-08 14:01
Vamos: Jag kommer ladda ned Demot, sedan bestamma mig om det ar ett lyft uppat eller om 11an duger.
Atlético rawkus
2011-09-08 13:59
Aupa: far val vanta pa att nagon kor en sedvanlig "hemmagjord" patch. Det enda jg vill ha ar de nya spelarna - nya funktioner ar ej det viktigaste for mig personligen :)

Atlético Kakan_Atletico
2011-09-08 13:42
Är också en flitig FM lirare. Spelat 10an och 11an väldigt mycket. Jag har dock laddat ner de båda. Ska försöka köpa 12an då det känns bättre. :p
Atlético Vamos Atleti
2011-09-08 12:43
Har också svårt att tänka mig att dom släpper en uppdatering av 11an, dock ska det bli grymt spännande med 12an

Köper ni det eller laddar ner?
Aupa Atleti---
2011-09-08 12:35
Jag spelar Fm och de väntar tills 2012, alltså kommer inte någon ny patch eller uppdatering, eftersom det inte skulle vara roligt inför ´12
Atlético rawkus
2011-09-08 06:25
linus: Japp, hoppas pa iaf annu en uppdatering av 11an, speciellt med tanke pa att FM12 ej verkar slappas forran November...
Atlético linus (red)
2011-09-07 21:54
rawkus/

Tror du det kommer en ny? Skulle nog gissa på att dem väntar till FM 12 :)
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-07 21:37
Så länge Barca och Real tappar är jag nöjd.
Atlético DeBe
2011-09-07 20:31
Problemet för oss med ett nytt TV-Avtal är att vi förmodligen kommer förlora pengar, samtidigt som vi kommer tappa mark mot lagen underifrån. Men jag är starkt för en förändring. Det kommer bli mycket spännande att se hur utgången blir.
Sevilla Biri Biri
2011-09-07 19:47
Riktigt bra att ni och Valencia kommer att komma till mötet på torsdag, vet att ni är inte har visat full stöd än men med ni två on board så kommer detta visa hur seriöst man är om att förändra Tv-avtalet.

The more, the merrier.
Atlético Seb Sánchez
2011-09-07 17:40
Antonio Lopez@
Det är min inställning också, men om man läser artikeln så verkar han vilja göra större förändringar än bara fördelningen av just tv-pengarna. Här verkar han vilja göra riktigt stora förändringar, och låter nästan som en visionär som vill att man skapar en organisation som kan garantera och samtidigt har fullständig koll på klubbarnas ekonomi och hur deras kontrakt ser ut med sina spelare bl.a. Samtidigt, precis som du säger, så är vår ledning mästare på "Quick Fix" och inte tvärt om, vilket allt som oftast har varit anledning till ett klart ohälsosammare mentalt tillstånd än vad man förtjänar, som Atlético supporter. Hursomhelst så ska det bli spännande att se vad dom kommer fram till och om det överhuvudtaget går att genomföra inom den närmsta framtiden. Tänkte bara på dom där 5 miljonerna som ” Cacha” fick vid övergången till Inter......... Eller kan det vara.... EL COMIENZO DE UN NUEVO CAPITULO!
Atlético rawkus
2011-09-07 15:48
Lite halvt off topic: Nagon som vet nar senaste uppdateringen pa FM11 slapps? Ar spand pa att borja en ny save med Rojiblancos, haha ;)
Atlético Antonio Lopez
2011-09-07 14:51
A.K@
The more the marrier ;)

Seb Sánchez@
Oj, det skulle jag aldrig tro. Visst är det en enorm skillnad mellan Atletico och Barca/Real men eftersom de ligger på 3/4 plats när det gäller utbetalning av tvpengarna så trodde jag att de mest skulle sitta och kolla på. Långsiktigt är det nog något som kan hjälpa Atletico komma ikapp de 2 stora men kortsiktigt förlorar nog Atletico på det. Och alla vet att ledningen inte kan tänka långsiktigt...
Atlético Seb Sánchez
2011-09-07 14:48
Lite sent kanske..... Men Miguel Àngel Gil Marin kommer att ansluta till mötet i morgon som Sevillas president Del Nido har ordnat angående den orättvisa fördelningen av tv pengarna i ligan, kortfattat enligt Marca.
Atlético A.K.
2011-09-07 12:48
Chewie

Blir många bärs för att kompensera för reskostnaderna då ;)

Lopez

En tredje bröstvårta på utväxt eller? =)
Atlético Chewie
2011-09-07 03:31
A.K kom till Chalmers så bjuder jag på bärs!
Atlético Antonio Lopez
2011-09-07 00:53
A.K.@
Läkemedelstester är Linneuniversitetets studenters sponsor!
Atlético A.K.
2011-09-07 00:30
Lopez

I know men eftersom jag bara tog 5 poäng i våras så får jag inget CSN, så 20 kr blir en öl i alla fall. Eller mat, beror på hur man prioriterar.
Sahin
2011-09-07 00:20
Jag såg hela matchen det var synd att han missade straffen men dock så blev ju han hjälten i fredags mot Kazachstan
Annons: