/spanien/atletico/forum/1020.aspx/spanien/atletico/forum/1020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Profe
2011-09-24 21:24
El once del Atlético es el formado por Courtois, Perea, Miranda, Godín, Antonio López, Mario Suárez, Tiago, Gabi, Reyes, Diego y Falcao. Se caen Domínguez y Arda Turan, como veníamos anunciando durante toda la tarde.
Atlético Erik_
2011-09-24 21:20
Antagligen säsongens svåraste match.
Hoppas dock på poäng! :)
Mert1988
2011-09-24 21:02
Sett til oficella hemsidan verkar det som att Arda inte startar!
Är det någon som vet varför?!
Barcelona Barça-MeTi
2011-09-24 20:51
Hoppas på en grym match ;)
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
2011-09-24 20:39
Ser fram emot kvällens drabbning.
Hoppas på en bra match med mycket mål!
Må bäste lag vinna.

Atlético Sk018
2011-09-24 20:11
@Gaboro
Exakt det jag skrev, då jag påpeka att det är ett riktigt bra odds. Sluta lek tuff bara med "bara för att svenska spel shalal".. Funkar inte grabben, om ett lag i oddsvärlden har 13 så kan det vara felsatt, men knappast helt. Enda jag gjorde var att påpeka att det inte blir en barnlek. Snälla lägg allan attityden på någon som inte sitter i samma båt (forum)..
Atlético per.lesra
2011-09-24 19:39
Hej mina vänner! Längesen jag kände mig så här hoppfull när det gäller mitt kära Atlético! Men det är ju precis då dom brukar bjuda på sin ojämnhet och tatalfloppa. Jag vet inget lag i världen som har en lika hög högst nivå samt lika låg lägst nivå. Men laget känns stabilare nu än på väldigt länge! Kunde därför inte låta bli att bryta mitt "spela ALDRIG på Atletico" löfte och spel 500:- på oddset 13. Känns som att spelbolagen hånar oss med ett sånt odds! Hoppas verkligen att vi kan visa vad vi går för ikväll!
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-24 18:44
Är även jag grymt taggad. Förhoppningsvis kan vi ge världens bästa lag en match de sent kommer att glömma. Om de ska vinna så ska dem iaf få jobba grymt hårt för det. Är väldigt hoppfull när det gäller poäng.
Atlético Gaboro
2011-09-24 17:47
Sk018

Så bara för svenskaspel har gett oss 13 i odds så ska vi inte förvänta oss så mycket? De e fan ett riktigt spelvärt odds tycker ja faktiskt, atletico gör mål, barca har börjat svagt, de man gå
Atlético Chewie
2011-09-24 17:33
IN FALCAO WE TRUST
Atlético Sk018
2011-09-24 17:20
Grabbar, förvänta er inte för mycket idag. Vi har 13 i odds på att vinna ungefär, vilket må vara bra men tyder på att vi inte bör räkna med mirakel direkt. Men hoppas kan man alltid!
Atlético linus (red)
2011-09-24 17:07
Aupa//
Menar inte riktigt spelet, men inför varje säsong känns det som att vi värvar så otroligt bra och sen floppar vi ändå.. Det som jag ser som floppen är att vi inte kvalificerat oss för CL de två senaste åren, det är någonting som vi borde klarat av tycker jag.

Missade att dem skrivit Patetico, får kolla upp detta!
Atlético Kun Kun Kun
2011-09-24 17:01
Fan vad taggad man är då!!
Idag ska vi visa att vi slåss om första platsen när vi sätter Barca på plats på deras egna arena.
Aupa Atleti---
2011-09-24 01:58
Antonio Lopez@

Visst är det roligt, men det blir drygt när folk drar in Patetico, sen vi försvarar oss i onödan och sådana grejer...
Atlético Antonio Lopez
2011-09-24 00:53
Aupa Atleti@
Jovisst är det så men alltid roligt med diskussioner och höra folk från "utsidans" tankar. Vad vore nöjet om alla tänkte precis likadant :)?
Aupa Atleti---
2011-09-24 00:13
linus (red)@

Mönster kan du väl inte kalla det för. Vi startade otroligt bra förra säsongen. Säsongen innan var vi katastrofala i inledningen. Alltså bryts mönstret.

Nu vill jag inte vara negativ, såsom flera på forumet uppfattar mig, men jag försöker bara ´upplysa´ mina kamrater här på forumet att inte gå in i långa diskussioner på fältet under de artiklarna, då det är waste of time och hjärnceller..

Här på forumet har man gett 100 anledningar till varför man ska och till varför man inte ska lita på Atlétis inledning på säsongen. Men jag fortsätter vara pessimist förrän vi avklarat Barcelona på bästa möjliga sätt.
Atlético linus (red)
2011-09-23 22:37
Aupa Atleti---//

Tycker det är jävligt uppfriskande läsning, även om man inte tror att det inte går vägen för oss iår..
Meningen är ju att dem ska ha olika åsikter och få oss att fundera på två olika sätt.
Och följer man de senaste säsongernas mönster, varför ska man tro på oss egentligen?
Aupa Atleti---
2011-09-23 21:15
Hoppas inte ni koncentrerar er på Per vs Robert frågorna.. Robert är ju bara patetisk då det kommer till FOTBOLL. Han fokuserar bara på historia. Är det bara jag som skrattar åt folk som skriver Patetico?
Atlético rawkus
2011-09-23 21:03
zoran: One can dream, inte sant? ;)

Forst och framst skulle jag vilja se en central mittfaltare som har mer hjarna an fysik.

Diego? han skall ju vara bakom anfallaren/na for attfa ut sitt basta, om han nu ej "gjorts om" de senaste sasongerna till en rent central mittf.
Atlético linus (red)
2011-09-23 20:03
Hela fyra Atlétispelare i omgångens lag, Gabi, Sílvio, Álvaro och Tigern!
Atlético zoran
2011-09-23 18:23
Damião kostar tyvärr alldeles för mycket. Porto försökte värva honom som Falcaos ersättare tidigare i somras, men misslyckades eftersom Internacional vill ha €20 miljoner för honom. Santiago García från Atlético Paranaense är väldigt intressant dock, var väldigt bra hemma i Uruguay och är bara 20 år gammal. Dock icke EU.
Atlético Sk018
2011-09-23 15:39
@Antonio
Kände lite samma sak. Underbar spelare, utan Falcao hade det varit en drömvärvning. Hoppas mest på att vi får lira ihop laget vi har under så lång tid det bara går. Enda behovet som egentligen finns är väl en skaplig reserv på högerbacken, men med vår historia är det väl för mycket att önska ;)
Atlético rawkus
2011-09-23 15:13
Ser att bla Brasilianska Inter ar ny sammarbetsklubb. Hugg Leandro Damiao redan NU! Stortskon anfallare med en riktigt ljus framtid.

Club America och Chicago Fire ocksa - koolt!
Atlético Antonio Lopez
2011-09-23 15:03
Sk018@
Har alltid haft en liten kärlek för Negredo sedan han spelade i Castilla men ser inte poängen i att lägga alla de pengarna på honom för att han ska nöta bänk hos oss. Att spela med Falcao och Negredo som anfallspar skulle nog aldrig funka, tror nog bara de skulle komma i vägen för varandra.
Atlético Sk018
2011-09-23 14:44
Stod på Sevillas senaste artikel att Negredo kan vara på väg bort. Klubben det hintades om är vårt kära atleti. Endast rykten, men alltid kul att kopplas till såna namn. Vore riktigt synd för Sevilla att mista honom.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético atmd
2011-09-23 14:35
Haha, själv köpte jag tröja OCH shorts för 35 USD på ebay, inklusive frakt från Hong Kong. Varför gör inte alla så..?
Atlético Chewie
2011-09-23 14:09
det var inte bra.. vart är UFO när man behöver honom. Messi är säkert fortfarande rädd för honom
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
2011-09-23 13:56
Courtois, Asenjo; Godín, López, Filipe, Domínguez, Perea, Miranda; Mario, Tiago, Gabi, Koke, Diego; Adrián, Salvio, Falcao, Reyes, Arda and Juanfran.

Ingen Silvio mot Barcelona, lekstuga på Atleticos högerkant? Diego är uttagen iaf, får väl se om han startar.
Atlético rawkus
2011-09-23 03:31
Gallande klippet: Ar ju i Mexico, och det funkar bra har, sorry :/

For att sammanfatta det: Det ar highlights, helt utan kommentatorer och upphojt pubklikljud - som att sitta pa laktaren, typ :)
Alexander Ivanovski (red)
2011-09-22 19:33
"Nicname"..

Det är såhär att de spelar antingen lördag eller söndag (Finns möjlighet till måndag men det är ytterst sällan)
Vilken dag de blir bestäms två veckor innan. Om du vill ha ett bra pris på flyget och är garanterad biljett så rekomenderar jag dig att boka iallafall Fre/tidigt lördag-måndag/tisdag då man inte vet såhär långt i förväg.

Att fixa biljetter till matchen finns ju i guiden men det är inte så lätt till dessa matcher. Jag hade rekomenderat dig att boka biljett från någon resebyrå (fast det kan vara lite dyrare) annars kan du ju boka flyget och vänta till biljetterna släpps, om de skulle ta slut hos klubben så går du till någon resebyrå/agentur och bokar där, det brukar inte vara värsta rusch på biljetterna hos agenturer när det gäller Rojiblancos..

Dock vill jag tillägga att detta är tips och inget jag står för eller kan lova att det fungerar :)
Annons: