/spanien/atletico/forum/1017.aspx/spanien/atletico/forum/1017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Tian
2011-09-18 00:03
GRYMT managerspel på nätet !

Ge det en chans att skapa ditt alldeles eget fotbollslag, coacha, vinn titlar, bygg upp arena+faciliteter !!

//Tian
www.powerplaymanager.com/r259992
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-17 22:56
Torres betyder OERHÖRT mycket för klubben och fansen. Han är vår ambassadör, typ. Hade dock hellre sett han komma efter säsongen än mitt i. Beroende på hur det går förstås.

Varför skulle Morrati vilja anställa QSF? Då kan han ju lika gärna ta jobbet själv..
Aupa Atleti---
2011-09-17 22:43
Vadå så du tar våran 5e mittback över Fernando Torres? Skojar du med mig 20corona? Torres över alla i laget förutom Falcao. Hoppas vi tar honom. Hade bytt ut både Godin och Reyes... Torres-Falcao, nya dödliga anfallsparet!
Atlético 20corona
2011-09-17 22:31
Varför är ni så ivriga att våran bästa mittback ska lämna?
Skulle Torres komma nu så blir det bara problem, ska Falcao petas eller byta taktik helt nu när vi äntligen funkar som ett lag? Sen så vet vi alla vilken form Torres är i.
Låt Torres komma tillbaks när han är 30 som en ikon + att det gör inget om han sitter på bänken då. ;-)

Synd att Forlan lämnade för han spelar bra nu i Inter.
Tycker lite synd om Forlan, lämnar ett lag med en dålig säsong och hamnar i ett nytt som med all sannolikhet kommer ha en dålig säsong! Dessutom så ryktas det att QSF ska ta över Inter! :-)
Atlético Luff
2011-09-17 16:15
Ytterligare en bild från middagen i länktips, man skulle varit där alltså, ser ut att ha varit en närmast ELEKTRISK stämning.
Atlético DeBe
2011-09-17 15:23
Slänga in Godin i ett byte låter lockande, vi har back up med Perea, vi tappar lite av spelet i backlinjen men får in en skön anfallare, bra byte i min mening. att få Courtois + Torres med godin i byte och 20 mille låter lite väl billigt. jag undrar vad det realistiska priset i en affär skulle sluta på.
Atlético DeBe
2011-09-17 15:17
Torres... Men vart i elvan ska han in...

det enda rimliga skulle väll vara att skapa en 4-3-1-2 med

-------Torres - Falcao
-------------Diego
----Arda---Gabi---Tiago
Filipe-Domintr-Miranda-Sivio
---------Courtois
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-17 02:40
Skulle Torres anlända så skulle det nog vara det största som hänt mig som supporter. Att klubbens Son återvänder skulle vara helt helt perfekt. Hade köpt en Tröja, DIREKT.

Vattnas i munnen av bara tanken!
Atlético Sk018
2011-09-17 01:06
Jäklar va kul! 250 miljoner ryktades det om där. Ska jag vara ärlig så känns prislappen hög med tanke på senaste åren, men för klubben så tycker jag han trots allt är värd det. Att än en gång få se honom i den röd vita tröjan vore en ovärderlig dröm för många av oss supportrar! Om Falcao genererar tröjförsäljningar, tänk då att än en gång kunna få köpa Torres!

Även fast jag verkligen gillar hur taktiken artat sig under Manzanos tid, samt truppen, så skulle jag inte tacka nej till Torres. Truppen känns för tillfället näst intill komplett, men duon Torres Falcao på topp... Vilken jäävla mardröm för försvar när det väl närmar sig straffområdet! Får man ut bra med värde av Godin så ser jag inga fel, men har en känsla av att han knappt ens kan matcha Curtois värde (Har ju inte sänkt sin prislapp på senaste tiden direkt).
Atlético Antonio Lopez
2011-09-17 00:35
Någon skrev innan något om Torresövergång till Atletico. Nu börjar ryktena. Godin för Torres och Courtois säger jag :)
Atlético Antonio Lopez
2011-09-16 21:14
GSupporter@
Vad är skillnaden? Det är väl fortfarande hans namn, så länge man vet att det är Arda Turan man talar om. Kommentatorerna till matcherna hänvisar alltjämt till Turan eller El Turko. De flesta av oss är väl för övrigt inte turkiska supportrar heller. Spelar väl ingen vidare roll egentligen eller?
Atlético Antonio Lopez
2011-09-16 21:10
Jesper@
Än så länge en riktig målvakt av klass, känns inte bra att släppa honom när säsongen är slut. Han har stått för väldigt fina räddningar och är säkerheten själv i mål. Överskridit alla förväntningar jag hade på honom!
GSupporter
2011-09-16 20:04
Tjo, jag märkte att ni oftast skriver "Turan" när ni talar om Arda i era artiklar, medan ni skriver förnamnen på många andra spelare. Jag tycker att ni borde skriva Arda eller Arda Turan eftersom han har Arda på ryggen och inte Turan. Inga turkiska supportrar kallar honom endast Turan t.ex.
Jesper
2011-09-16 17:55
Tjena!

Simpel fråga, hur har Thibaut Courtois skött sig. Vore snällt om ni kunde berätta lite! /Chelseafan!
Atlético DeBe
2011-09-16 17:55
QSF suger som tränare, jag har aldrig sett hans storhet, inte någonstans. Tror Manzano är bra mycket bättre på att leda ett lag bra som dåliga.
Ametix
2011-09-16 15:51
Skön seger som kommer lyfta moralen i laget. Gäller nu att släppa Celtic matchen och fokusera på söndagen. Glad att Arda, Diego och Falcao börjar betala tillbaka.
Atlético henry garvis carlsson
2011-09-16 15:00
Stackars Cacha.... Det talas om QSF som ny tränare i inter.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético rawkus
2011-09-16 02:58
Maste bara citera ESPNs underbara kommentatorer:

"Santo Diego!!! Santo Diego!!! Santo Diego!!!" :)
Atlético DeBe
2011-09-16 00:13
förstår inte att mjällby inte drog till real när han fick budet ;D
Atlético Monokel
2011-09-16 00:02
Kan lova att vi skulle kört över Celtic fullständigt om Reyes, Arda, Diego och Falcao fick starta matchen ;)
Atlético Monokel
2011-09-15 23:59
SKÖNT med säsongens försa vinst! Ännu skönare var nog att våra nyförvärv visar framfötterna!! :)
Atlético El Rojoblanco
2011-09-15 23:31
Så Skönt! Såg stabilt ut mer eller mindre hela matchen. Skönt att se Falcao och Diego näta på Calderon! Falcao gör ett klassiskt Falcao mål på huvudet;) Ser grymt bra ut inför säsongen!
Atlético Sk018
2011-09-15 23:22
Nöjd.

Tycker det är viktigt att man får utdelning och faktiskt producerar något framåt. Känns som att spelarna hittar varandra bättre och glimtvis ser man potentialen i det "nya" Atleti. Arda är fotbollsgodis och det verkar som att björnen Diego börjar fundera på att gå ur sitt ide.

Hoppas de fortsätter med tidiga inlägg på löpandes Falcao, då backarna inte såg ut att ha en suck. Även då han inte gjorde mål på de två chanser han fick på detta vis(strax efter första målet och slutet), så var han klart före chanslös back båda gångerna. Används grabben rätt kommer han att vara ovärderlig. Ser väldigt stark ut!
Taco Arda
2011-09-15 23:07
Ja grabbar vad tycker ni om Arda , Diego , Falcao ?
Atlético linus (red)
2011-09-15 23:06
Debe

Inget blåbärsgäng direkt med Bangura, Hosvield och Mjällby i laget i :D

Både härligt och viktigt att nyförvärven fick göra mål :)
Atlético DeBe
2011-09-15 22:59
celtic är ett blåbärsgäng, inte direkt Rea$ vi möter men ack så väld genomförd match och mycket bra rotation på spelarna. enda korpbytet va väll Gabi - Adrian, inte för att köra med en pivote mot Celtic utan att mario hade gult kort
Atlético Deion (red)
2011-09-15 22:57
Ser bättre ut för varje match. De hittar varandra bättre. Tyckte Reyes var bra idag. Inte lika självsk. Idag var han en lagspelare och sökte passningar. Undrar dock hur det ligger till med Salvio? Är han matchotränad eller bara i dålig form? Han måste ju få spela snart.
Taco Arda
2011-09-15 22:56
Så ja bra vinst grabbar ! :) God natt !
Atlético DeBe
2011-09-15 22:52
vilken trupp vi har. länge sedan vi hade en så komplett trupp.
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-15 22:52
Jo, Reyes behöver förstå att man måste passa bollen när man spelar i ett lag. Vilket han glömt bort nu när han får bära Nr 10. "Ska visa vägen i det nya Atlético.." Bla bla bla.

Han måste höja sig annars platsar han inte. Därav kan en petning vara bra. Han måste liksom inse att han inte är bäst i vårt lag. Falcao, Arda, Diego är minst lika bra om inte bättre offensiva spelare.
Annons: