/spanien/atletico/forum/1011.aspx/spanien/atletico/forum/1011.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2011-10-16 01:41
Nytt lag, nytt system, svåra matcher avverkade.

Detta var en miss i protokollet och förhoppningsvis lägger Manzano ner trivoten mot sämre lag även på bortaplan, så chilla med domedagsklockan ett par matcher till tack..
Atlético Sk018
2011-10-16 00:49
Känns som att det inte finns någon glöd, samt ren underskattning. Tycker fortfarande att vår kära trio är helt fel i denna typer av matcher, sett likadant ut i alla. Hoppas Manzano får sig en tankeställare och att han vågar spelare som är hungriga i fortsättningen!
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-16 00:43
Håller med dig där angående Reyes. Har sätt loj ut hela säsongen. Han var pigg mot Strömsgodset.. Sen har han varit katastrofalt dåligt. Borde inte få spela överhuvudtaget. Hellre Perea på högerbacken än Reyes på planen!
Atlético Deion (red)
2011-10-16 00:06
En annan sak. Reyes tror han är Messi. Maken till nonchalantare avslutare får man leta efter. Det fanns ett läge i andra där han fick bollen precis vid boxen och hade ingen på honom. Han kunde lätt ha tagit ner den, knatat in någon meter in i boxen och avslutat kyligt rakt på mål. Istället ska han ta ett direktskott mot krysset på första touchen halv vänd med kroppen utanför boxen. Ett annat läge i andra halvlek var han usla lilla försök till "Thierry Henry" bredsida i bortre. Uselt! Spela efter din kompetens istället!!

Om det är nån spelare som mitt tålamod börjar ta slut för så är det Reyes.

Pizzi såg jäkligt spännande ut. Riktig trixig liten sak.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-16 00:03
Deion@

Man borde åtminstone kunna visa vilja, skapa bättre chanser osv om man vill hamna på övre halvan av tabellen. Detta var fanemig inte bra. Och som det ser ut nu så ser jag ingen utveckling. Vi möter ett av ligans sämsta lag och vi förlorar nästan. Skamligt dåligt. Mitt tålamod har nåt botten.
Atlético Deion (red)
2011-10-15 23:59
Ett steg i taget. Ganska nykomponerat lag. Förut hade vi garanterat slarvat bort alla poäng i såna här matcher. Jag tar gärna 1 poäng. Låt dom spela ihop sig lite. Dock kan man ifrågsätta varför Manzano alltid startar med Tres Busquets i mitten när vi i varenda match blir mycket vassare när Diego får flytta in centralt. Om jag får misstänka så är syftet att Manzano vill trötta ut motståndarna först med tre köttare för att sen ta över spelet med några taktiska byten där Diego flyttar in centralt. Jag har tålamod med laget. Vi kommer igång till jul ordentligt. Jag har sett Villarreal ta en CL plats när de nästan legat i botten runt jul. En stark vårsäsong är underskattat. Have faith.
Valencia Piatti
2011-10-15 23:59
lol hejdå Manzano :p
Aupa Atleti---
2011-10-15 23:54
Gaboro@

Och vad får utav att alla avgår? Ett lag utan styrelse.. Kan knappast bli bättre?
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 23:54
Detta var nog det sämsta jag bevittnat i min 18 åriga karriär som åskådare. Vad håller Reyes på med? Stannar upp.. Funderar i en kvart vad han ska göra springer rakt in i motståndaren som tar bollen.. Vafan?

Tiago, Mario, Reyes får Minus 20 i betyg. Fyfan vad illa. Bedrövligt. In med Pizzi i nästa match istället för Reyes. Och Tiago kan vi ge till kanibalerna. FRUKTANSVÄRT USEL FOTBOLLSSPELARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte ord som går att beskriva min frustration just nu. Var är inställningen? Den ända som försöker något offensivt var ju Diego. Och Adrian gjorde det väldigt bra när han kom in. Undrar vad Falcao har ätit de senaste veckorna. Kan ju inte ta emot en ända boll :s
Atlético henry garvis carlsson
2011-10-15 23:51
0-0 mot Osasuna och Granada.... Ridå!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sundbyberg
2011-10-15 23:50
Förbannat svårt att göra mål tydligen...
Atlético Erik_
2011-10-15 23:50
skitmatch.
Atlético Gaboro
2011-10-15 23:49
Och vi har som målsättning att ta en CL plats?
Jag skrattar, oavgjort mot nykomlingar? Ähh fyfan avgå alla !!!!
Detta är magsår i allra högsta grad, fast det ser så mycket bättre ut nu på slutet, men matchen i allmänt kan beskrivas med AVGÅ ALLA !!
Atlético Erik_
2011-10-15 23:27
Pizzi på väg in?
Atlético Bobban (red)
2011-10-15 23:25
Falcao har det tungt med bollmottagningen i kväll...
Aupa Atleti---
2011-10-15 23:11
Inget verkar funka för grabbarna där uppe...
Atlético Erik_
2011-10-15 23:10
Assuncao ersätter Mario. Adrian in för Tiago. Tack o lov!
Atlético Bobban (red)
2011-10-15 23:09
Måste vara väldigt frusterande att spela mot Granada där spelarna slänger sig i varje jävla närkamp...
Atlético Erik_
2011-10-15 23:07
Billigt kort på Juanfran...
Atlético Seb Sánchez
2011-10-15 22:55
Juanfran är hekt ok offensivt och katastrof defensivt, det är där dom kommer igenom nästan varje gång.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 22:50
Varför är vi darriga? Vi möter ett jäkla ängagäng och vi spelar fan ta mig sämre. JAg blir mer och mer orolig efter varje match som går. Falcao har ju knappt rört bollen.. Diegos passningar är på tok för hårda. Ingen känsla. Och Reyes dräller och segar sig för mycket. Tiago är som vanligt kass. Ut med Tiago och in med Adrian eller nåt. Juanfran ser ändå ok ut med tanke på sin nya position.

Nu har min fina feeling i magen vänts åt andra hållet. Vill nästan spy..
Atlético Erik_
2011-10-15 22:47
Väldigt ineffektiv första halvlek. Tråkigt om Granadaspelarna ska gnälla sig igenom matchen. Till slut kommer en sympatistraff..
Atlético Sundbyberg
2011-10-15 22:43
Förbättring krävs i andra
Atlético Gaboro
2011-10-15 22:25
Alltså vad e det för hörnvarianter som aldrig går hem?
Vilka FAN tror Atletico att dom är??? Jävligt nonchalanta och spelar bort alltför många passningar, och detta säger jag nu 1 gång för alla suarez, tiago och gabi är en otroligt misslyckad kombination, alldels för statiska, inge rörelse alls, usch !!!
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 22:22
Man hittar nog bättre om man har lust att leta men jag kör på denna.
Atlético Ruedii
2011-10-15 22:12
Stream?
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 22:11
Ser inte bra ut alls!
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 21:48
Sant. Men när Tiago inte presterar så fattar jag inte varför han får spela. Nästan ett hån mot Koke m.f. Men men. Får se hur pass nöjd jag är om två timmar annars lär mitt tangentbord gå varmt.. :p

KOM IGEN NU GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 21:37
Kakan@
Lär väl komma i Cupen om något. Laget har precis hunnit spela ihop sig lite, att slänga in ynglingarna i skiten när säsongen nyligen börjat skulle nog varken gynna dem eller Atletico.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 21:31
Varför får inte Koke lira? :p Tyckte han gjorde det bra mycket bättre än vad Tiago gjort på hela säsongen. Ångrar nästan att vi tog in honom på fri transfer. Han måste höja sig rejält annars kan han gå i Januari.

En sak till som gör mig lite irriterad är. Var är våra ungdomar som skulle få chansen? :s En sak som diskuterades i somras var ju att vi skulle satsa mer på vår cantera. Inget som man sett röken av hittills.
Annons: