/spanien/atletico/forum/1004.aspx/spanien/atletico/forum/1004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético atmd
2011-09-24 22:57
Ursäkta? Ska jag skaffa erfarenhet?
Till skillnad från 50% av er andra forumbesökare, som blev fans för Atlético Madrid samma dag som Arda skrev på, så har jag följt det här laget länge. I och med det så vet jag att laget knappast har någon chans emot Barcelona borta, oavsett om någon turk spelar eller inte spelar.

Det gör mig illa till mods att Atlético helt plötsligt fått supportrar som kommer in just på grund av att de supportrar en specifik spelare och sedan inte drar sig för att kasta skit över klubben så fort den spelaren blir behandlad på ett sätt som de inte är tilllfreds med. Vi har alla personliga favoriter, men laget är och ska alltid vara nummer 1. Det klart att även jag hoppades på att Arda skulle spela, men vem vet - han kanske är skadad?
Taco Arda
2011-09-24 22:55
Mert1988

Arda är både bra deffensivt och Speciellt på kanten där hjan kan ta sig förbi några och skapa lugnet i laget.. Vem kan göra det nu ? Gabi? Mario? tomte Thiago ?!? Ingen kan.. Falcao har inte fått 1 pass denna halvlek..

atmd du e efterbliven acceptera det, som att aa vi bänkar ronaldo och Pepe mot en match mot barca. aa visst. :S
Atlético Kakan_Atletico
Manzano måste ha en förklaring till varför inte Dominguez, Filipe och Arda inte spelar. Reyes har varit helt under isen, som vanligt denna säsongen. Diego är ingen kantspelare... Orättvist mot honom. Tiago, hallå? Shiit vad dålig. Och Lopez.. Men vafan.. Har vi ingen i canteran som kan göra något vettigt från den positionen?

Godin och Miranda???? VAd sysslar ni med? Godin assisterar till självmålet SOM VAR OFFSIDE! Messi har 7 meter offside och han påverkade spelet eftersom att han hoppade över bollen. Men ändå dåligt av backlinjen. Miranda går bort sig helt vid första, rusar på en spelare av världsklass. VAd tänker du?

Och Messis 3e, vad gör Godin? Messi hinner inte ens göra sin lilla fint innan Godin vikit av åt ett annat håll. Och Curtois får inte släppa första stolpen. Men han ska inte lastas för mycket då allt bottnar i LIGANS SÄMSTA FÖRSVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utan Dominguez, Silvio, Filipe.

Är ruskigt förbannad nu, mest på Manzano men också på Godin, Tiago och Reyes som ännu en gång bevisar att de inte hör hemma i startelvan. In med Koke, Arda och Dominguez Direkt!
Nicname
jag blev förvånad när jag inte såg arda i startelvan
Atlético tallepojken 78
Nä det verkar som vi bara tar in träskallar som tränare! Viktig match och vi bänkar arda, silvio och dominguez. Hur fan tänker människan
Atlético Polkagrisen
...eller vårda språket...

Fattar inte vad Godin tänker vid 3-0!?
fido108
2011-09-24 22:54
Startelvan mot Celtic 4ever tack!!!!!!! Diego-falcao-arda
Atlético Deion (red)
2011-09-24 22:53
Total hjärnkollaps av backlinjen. Vad är meningen med 3 defensiva mittfältare om man inte pressar högt??!! Messi mål är nog det lataste försvarsspelet jag har sett. Jag hoppas innerligt Manzano har en vetiig förklaring att han bänkad 3/4 delar av våran ordinarie backlinje (Dominguez, Silvio och Filipe), och istället satt in Lopez som inte inte spelat mer än 2 matcher på typ 2 år och Godín som just kommit tillbaka från en lång skada.
Atlético Polkagrisen
Erkano77, Dan24 mfl....STICK!
Arda11
atmd/// det handlar inte om att hålla på Arda mer än laget i det här läget.... det är ett tjänstefel att bänka en spelare som Arda i en match mot barca eller vilken jävla match som helst, tror du vet om det lika mycket som jag..... du kommer säker få höra det i media och från alla möjliga håll oxå.
Nicname
Jag fattar inte varför man gör sådana ändringar i laget när man kommer med 2st 4-0 matcher i ryggen?! Det funkar inte att spela så här mot Barca!
Dan24
2011-09-24 22:52
Hörru atmd ser du några andra möjligheter. Eller vill du satsa defensivt och kanske stoppa ett 5-0 förlust. Gå skaffa erfarenhet!
Mert1988
2011-09-24 22:50
Det skulle inte spela någon roll om Arda spelade. Hela laget ser ju ut som yra höns på planen.

De bara backar tills de nästan går in i sitt eget mål. Det är taktiken det är fel på, ingen vågar ju pressa. Kolla bara på Barca, de pressar med tre spelare så fort en Atletico-spelare får bollen.
Atlético 20corona
2011-09-24 22:50
är så frustrerad just nu, hade velat se hur den riktiga start 11 klarat sig mot Barca!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético DeBe
2011-09-24 22:49
skamligt. kan någon förklara vad fan Manzano tänkte!!!

Gabi på kanten, helt otroligt!!!
Atlético atmd
2011-09-24 22:48
Vad är det med alla nya "fans" här på forumet som håller på Arda mer än de håller på Atlético?
Arda11
2011-09-24 22:47
Manzano har gjort bort sig och sjunkit något enormt i mina ögon... hur fan kan man bänka en av ligans bästa spelare Arda Turan i en match mot barca.... det här gjorde mig illamående, stort fel av Manzano!
Atlético henry garvis carlsson
2011-09-24 22:42
Efter en sån här skamlig halvlek är det bara att skriva under på uttrycket Patetico!!
Spanien El Spanjako
2011-09-24 22:36
LoL alltså....
Nicname
2011-09-24 22:35
hahaha Manzano vilken jävla pajjas.... aldrig sätt en så korkad tränare, hur i hellvete kan man bänka Arda en sånn här match?!!?!? vilket äckel..... lagets kanske bästa spelare sitter bänkad, jävla nolla som tränare vi har måste jag säga
Atlético Gaboro
2011-09-24 22:31
Manzano verkar ju föööörfaaan inte förstå att man inte kan försvara sig mot barca, man måste köra offensivt
Atlético atmd
2011-09-24 22:30
jahapp.

då är det väl lika bra att stänga av skiten, eventuellt sätta på en film på datorn och ha fotbollen i bakgrunden ifall nu falcao skulle knoppa in en hörna.
Atlético Kun Kun Kun
Vad gör Perea,Miranda,Thiago,Lopez i Atlético? Varför spelar inte Ardan? Varför spelar inte Dominguez? Spelare som behövs borta mot Barca. Istället spelar vi med jävla höns. Suck. Sen måste någon berätta för Reyes att han inte är Messi, som han verkar tro han är.

Blir trevligt med 8-0 i röven, Falaco längtar redan tillbaka till Porto.
Atlético henry garvis carlsson
Hade velat höra taktiska genomgången inför matchen.... Dra ner byxorna, vänd häcken till och bara ta emot!!!
Taco Arda
2011-09-24 22:29
Haha stängde av matchen.. Orkar inte blir bara förbannad.
Atlético Erik_
2011-09-24 22:21
Man märker ju hästvag att Filipe och Silvio inte spelar,..
Atlético Gaboro
2011-09-24 22:19
Miranda hahah släng han fyfaaaaaan va kassss spelare
Taco Arda
1 Tabba av backarna och 1 självmål (back) Herregud
Valencia Kral38
Måste Atletico torska med 5-0 mot barca på nou camp varje år. Ni borde seriöst överväga walk over.
Atlético Gaboro
2011-09-24 22:18
Sk018

Haha, stackars människa

Annons: