/spanien/atletico/forum/1002.aspx/spanien/atletico/forum/1002.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético A.K.
2011-09-25 23:23
Jaja, det är inte borta mot Barcelona som poängen ska plockas. Trist bara att det inte ens var nära. Men men hellre 0-5 på Camp Nou än 0-1 hemma mot typ Levante, Granada eller liknande lag.

Hoppas bara nivån på forumet under matchen var en engångsföreteelse för något liknande har jag bara läst när någon vittröjad kommit med något mindre smart inlägg.. Självklart har vi olika åsikter men jag tror att alla här kan diskutera utan att nivån blir löjligt låg.

Bara att ta nya tag mot Rennes på torsdag.
Atlético Bobban (red)
2011-09-25 21:16
Svarat;)
Fenernetta
2011-09-25 20:48
Skickat!
Atlético Bobban (red)
2011-09-25 20:40
Fenernetta

Skicka ett pm till mig
Fenernetta
2011-09-25 20:05
Vem i redaktionen kan jag PMa?
Atlético Sportuga
2011-09-25 18:44
Lugn och fin nu....vi förlorar mot Barcelona, skulle det vara Jordens undergång ?

Man måste kunna ta både vinster & förluster....eller trodde en del här (ser många nya namn) att vi skulle vinna ligan bara för att vi har haft en bra start ?

hoppas verkligen inte vi ska bli ett nytt Puerta här nu
Atlético mecus
2011-09-25 13:57
Det bästa citatet på forumet på länge "Hade velat höra taktiska genomgången inför matchen.... Dra ner byxorna, vänd häcken till och bara ta emot!!!" hehehe kunde inte sagt det bättre själv
Atlético tallepojken 78
2011-09-25 13:33
Manzanos fel att matchen förlorades, ska man spela 4-3-3 så måste man ju ha ytterbackar som kan fylla på. Inte ett träben som perea som inte kan slå en 2 meters passning rätt, och Lopez är helt slut som spelare. Nä bespara oss alla nötter som vi haft som tränare
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-25 12:18
Men vi vet att Perea inte är duglig som högerback. Inte hans fel att han hamnar där och det är inte hans fel att vi inte har någon riktig högerback som back up. Lopez har varit kass de senaste åren och borde definitivt inte få någon speltid borta mot världens bästa lag.

Godin gjorde nog sin sämsta match någonsin i vår vackra tröja. Godin är enligt mig fjärdevalet som mittback nuförtiden. Nästa 5e då Pulido har sett vass ut när han lirat.

Men allt är Manzanos fel. Vi hade kanske inte vunnit med vårt bästa lag men vi hade iaf inte släppt in 5 och blivit till åtlöje.
Atlético DeBe
2011-09-25 11:37
@ zoran

hålller med dig, är djävligt less men du har rätt. enda spelaren jag tar i försvar är lopez, han är en ok back up, men Perea...
Atlético rawkus
2011-09-25 06:21
Vet ej vad som ar varsst: En utskapning mot Barca eller en intern javla Kickers fight pa forumet.

Lagg ned for i helvete - PM ar till for personliga saker, sasom kuk matning, stora ord och liknande skit.
Atlético Monokel
2011-09-25 02:48
En liten fråga.... Varför startade vi inte med våra bästa spelare för?
Barcelona Senor Grande Pep
2011-09-25 02:05

Atlético Chewie
2011-09-25 00:43
Pinsam match från alla inblandade, att spela ett 4-3-3 mot Barcelona utan offensivt dugliga ytterbackar är svårt. Ingen ville framåt och alla står och tittar när motståndarna ångar på i full fart. Dom får inte ha tid på sig att slå den där första passen, Manzano lärde sig en läxa, och även laget. Silvio och Filipe är förhoppningsvis med på Calderon. Bara att blicka framåt nu.. Svårare än såhär blir det inte.
Taco Arda
2011-09-25 00:30
Kakan

Nej verkligen inte, Om vi ser siffermässigt så var andr halvlek bättre..
Tar dom hemma sen. Messi har sin magi han kan göra mot vilket lag i världen. Det är hans lilla trolleri. inget man kan göra åt det.
Atlético Polkagrisen
2011-09-25 00:29
Jag inser att det är lite löjligt att fortsätta älta det, men jag hade gärna sett Elias på plan idag. Det saknades liksom energi på mittfältet. Jag tyckte att det framför allt var det som Salvio och Arda tillförde när de kom in.
Perea gör förvisso bort sig duktigt vid 1-0 men å andra sidan får ju Barcas mittfält stå och måtta inspel mot Pereas hörn av straffområdet. Och då har ju Barca 25 spelare som kan pricka en femkrona från 50 meter...
Jag tycker förresten att Falcao var bästa rödvit ikväll. Han visade lite glöd och hade åtminstone bra intentioner.
Atlético zoran
2011-09-25 00:15
Det här är Atléticos verklighet och Primera División 2011. Tyvärr. Klasskilnaden är enorm, speciellt synligt är det när man gästar ett av världens genom tiderna bästa lag. Samtidigt som Manzanos startelva inte är i närheten av idealet så kan ni väl tänka igenom vad som är bäst..

a) spela bästa möjliga elvan och förlora respektabelt
b) spela med en sämre och fokusera på de matcherna vi faktiskt kan vinna; Rennes och Sevilla.

Det låter inget vidare, tro mig, jag vet, men samtidigt är det här ett helt nytt lagbygge. Vi har helt enkelt inte bredden. Kanske öppnar det upp Gil Maríns ögon och kanske sker ett mirakel och vi får dugliga back-up spelare till Sílvio och Filipe.
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-25 00:10
Taco.

Messis två mål i andra var bra från hans sida. De tre målen i första var rena bjudningar från vår sida... Men Curtois såg rädd ut idag. Var inte sig själv. Inte bra!
Taco Arda
2011-09-25 00:02
3-0 mot 2-0 Andra halvlek bättre.
Atlético Kakan_Atletico
2011-09-25 00:01
Grabbar, släpp dessa onödiga kommentarerna. Arda skulle ha spelat, liksom Filipe och Dominguez.

Man måste få uttrycka sin besvikelse och forumet är ett bra ställe att göra det på. Dock så gör vissa det på lite fel sätt. Men att skicka ett hotbrev till Manzano är sannerligen väldigt lockande efter detta.. Alla är besvikna på framförallt Manzano. Enligt mig är det hans fel till 100% att det går som det går.

Var det bara jag som såg en grym skillnad i andra halvlek gentemot första? Vi slapp Reyes som bara ville driva själv och vi slapp ett träben på mitten. Dock hade jag hellre sett att Tiago gått ut istället för Mario.
Taco Arda
2011-09-24 23:59
mordhot, och hånfulla? Wow. Det menade jag inte. Har inte gjort något av dom. Men de synd. Hemma plan tar ni barca. Tycker bara tränaren gjorde ett stort misstag, inte bara med arda utan backlinjen oxå. Mende e över nu strunt samma, Ber om ursäkt om jag var för hårt idag. Natti natt !
Atlético Polkagrisen
2011-09-24 23:57
@Taco Arda: Läs forumreglerna...

Arda är en uppenbarligen mycket duktig spelare. Synd att hans fans inte håller samma nivå här inne.
Mordhot mot tränare, hånfulla kommentarer mot andra Atleti-fans, etc mm osv kan man väl syssla med nån annanstans än här.
Tobbe22
2011-09-24 23:56
Jag kommer må skit resten av veckan. Barcelona var otroligt bra. Men fattar inte hur andra lag kunde göra mål mot Barca. Är det ngn uppgörelse denna match???
Atlético Sportuga
2011-09-24 23:52
Jahapp
Atlético Sundbyberg
2011-09-24 23:42
Ingen fara debe. Jag läste det i zorans införrapport. Om han varit hel så vore det såklart tjänstefel att inte nyttja honom som högerback.
Postat via SvenskaFans-appen
Robin Hood
2011-09-24 23:40
Lekstuga lekstuga
Atlético DeBe
2011-09-24 23:38
vad fan är det sant sundbyberg. tyckte mig läsa någonstans att han var tillgänglig, my bad :D
Robin Hood
2011-09-24 23:37
Den där messi är ingen människa. Som att styra honom med ps3 kontroll.
Atlético henry garvis carlsson
Ta ett rött nästa match för att bryta benet på messi...
Atlético DeBe
4-0 det räcker nu skall sova på saken och drömma om hur det kunnat sett ut med en lite bättre uppställning.
Annons: