/fotboll/osk/forum/9829.aspx/fotboll/osk/forum/9829.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MAD FOR IT!
2005-12-03 23:02
Herish Herish gör ett ryck, ända upp i hundra knyck!

Götta! i Herish har vi en perfekt ersättare till Sandro i ÖSK U! :)
Forward ara
2005-12-03 21:16
*Korpen* /

Jag pratade med Herish via telefon...
Han vill själv vara kvar i ÖSK han har förtronde för ledningen och tränarna...

Herish berättade att flera stora Svenska klubbar visat intresse men han har bestämt sig att vara kvar i Örebro SK...

Örebro *Korpen*
2005-12-03 19:47
ara//

Frågan är väl om Herish vill stanna med tanke på hur han har behandlats...
Örebro Charlezzz
2005-12-03 19:30
.... mellan bena hehehe!!
Forward ara
2005-12-03 19:20
" Utöver nyheten om Patriks provspel tar NA även upp Herish Kuhi. Beträffande denne så har klubben nu svängt och efter det att Jon Lunblad exporterats till Frankrike är någon utlåning av Herish inte längre aktuell. Patrick Walker räknar nu med att Kuhi skall vara en av anfallarna i truppen " www.orebro-sk.se

Off fan va grymt Herish kvar...
Tror själv att herish kommer vara nyttig denna säsong all kritik kommer göra honom STEN HÅRD...

-
Örebro Mr. Milton
2005-12-03 18:52
Lagrell förnekar sig inte den dj... idioten!!!

Är så trött på allt skit som Svff hittar på.

Finns det ingen rättvisa inom Svensk fotboll längre?

Förtroendet är sedan länge borta.

Avgå Lagrell!!!!!!

Örebro Henrik(ÖSK)
2005-12-03 18:17
Lagrell vill tydligen nöja sig med böter för IFK eftersom det är "orimligt att flyttas ner fyra år efter förseelsen". Hur orimligt är det då inte att tvingas ner för 100 000 kronors skull? Pajas.
Örebro *Korpen*
2005-12-03 17:02
Toro//
Tackar ;-)

M.G//
Som det ser ut just nu så stannar Riddez, men blir Chelsea intresserade så vet man aldrig ;)
Assyriska M.G
2005-12-03 17:00
Hejsan alla ÖSKare! Jag ser verkligen fram emot våra möten nästa år, det ska verkligen bli roligt, men hade hellre sett er i AS (där ÖSK hör hemma)! Någon som vet om Joel Riddez vill vara kvar i ÖSK, eller om det finns någon/några intresserade klubbar?
Örebro Toro
2005-12-03 16:04
*Korpen* //

De flesta som skrev sa bara "Välkommen till klubben".

Va en kille på slutet som hade sett han träna å skrev nåt i stil med: "Jag såg honom träna och jag tror han kommer bli en utmärkt spelare brevid Seb".

De va la de enda egentligen =)
Örebro Arx
2005-12-03 15:51
Med tanke på vad Anttonen visat i år, är det inte lite märkligt att en så pass etablerad klubb som Leeds är intresserat? Nog borde man dominera lite mer i Superettan för att kunna ha något att komma med i England?

Å andra sidan, kan affären ge ÖSK sköna miljoner, så OK för mig. Trots allt borde PA inte vara omöjlig att ersätta.

Innan alla PA-diggare blir sura: Jag gillar verkligen Patrik och han hörde trots allt till ÖSK:s bättre spelare. Men jag trodde att han skulle kunna prestera betydligt mer i SE än vad han faktiskt har gjort.

ÖSK Bandy-Finspång 7-2! Heja gulsvart!!! Men allvarligt talat, även om ÖSK Fotboll och ÖSK Bandy är olika föreningar, nog tusan borde de ha likadana dräkter! Så bandykillar, fimpa det gula och fram med vita tröjor till nästa år. Nya ställ skulle väl passa fint lagom till den allsvenska come-backen!
Örebro *Korpen*
2005-12-03 12:25
Någon som kan franska kanske? Vore kul att veta vad de tycker om superjon...
Örebro Ösk-Power
2005-12-03 11:30
Roligt för Anttonen att han får denna chans att åka till England och provspela. Men jag tycker det är oerhört tråkigt ifall han lämnar ÖSK. Han är en av våra viktigaste och bästa spelare. Om han nu försvinner, då har vi knappt någon annan spelare som kan ersätta honom. Det där intresset från GAIS tar jag med en nypa salt. Tror inte Patrik är villig att gå dit.
Är ekonomin så dålig att man verkligen måste sälja Anttonen? Om det nu blir av med Leeds så hoppas jag klubben är smarta nog att kräva mycket. Men helst ser jag honom kvar och hjälper oss upp till Allsvenskan igen..
Örebro Oskinaldo.
2005-12-03 11:17
Bra att ÖSK gör klart med sina spelare i tid!
det var ju inte direkt samma läge förra försäsongen om man säger så.

Tror knappast att ÖSK kommer att värva en ny anfallare nu när Kuhi får stanna.

Örebro Mittåt
2005-12-03 11:08
För de som inte läser vare sig NA eller Silly Season sidan på ÖSKs hemsida kan jag nämna att klubben nu verkar att ha ändrat uppfattning beträffande för vilken klubb Herish Kuhi skall spela nästa säsong.

Walker säger till tidningen att man nu räknar med att Herish skall ingå i truppen. Omsvängningen skyller han på att man inte hade räknat med att Lundblad skulle bli utlandsproffs.
Örebro Oskinaldo.
2005-12-03 11:02
Tror knappast Gais vill erbjuda mer än 1 miljon för Anntonen och iså fall är det bättre att vi behåller han en säsong eller säljer honom till någon annan klubb. Tror tyvär inte Leeds kommer vilja ha Anntonen när provträningsveckan är över, men man kan ju alltid hoppas
Örebro Charlezzz
2005-12-03 10:32
*Korpen*
Tror inte heller att Anttonen lämnar svartvitt för gais! på orebro-sk.se säger han att om han inte får kontrakt av leeds så ser han fram emot ett år med ÖSK, så nej. Ingen Anttonen i Gais!!
Örebro MAD FOR IT!
2005-12-03 00:10
El Maco:

Så du överlevde julbordet, besöker dig nästa vecka, har vart/är sjuk.

Örebro Taxi är tillsammans med Nerikes Allehanda Örebro's två största skämtföretag!
Örebro Mackan
2005-12-02 23:55
Smoothieman//

Man får ofta vänta på "MAD FOR IT" har jag märkt. Lönen kom väl för en vecka sedan? :)
Örebro Smoothieman
2005-12-02 23:37
gå ut MAD FOR IT !! Vi väntar!!!!!!!!!1
Örebro *Korpen*
2005-12-02 23:18
Jag tror inte att Anttonen lämnar ÖSK för GAIS, av samma anledning som han nobbade Landskrona. Jag tror att han hellre spelar i ÖSK än i ett bottengäng i Allsvenskan!
Örebro go_osk
2005-12-02 22:22
Intressant att Gais tydligen även har visat ett intresse
Örebro # brorzan
2005-12-02 22:19
Även Aftonbladet uppmärksammar Anttonens Englandsresa. Nu kan jag alltså titulera mig kvällstidningsjournalist?

Bäst att jag börjar slipa på nya rubriker med en gång! ;o)
Örebro MAD FOR IT!
2005-12-02 22:07
Nu inväntar vi bara Thomas Andersson's provspel i Fiorentina (:
Örebro *Korpen*
2005-12-02 21:48
Fan vad roligt för Patrik! Han om någon i ÖSK är värd den här chansen! Hoppas att han återvänder till ÖSK någon gång i framtiden om han nu får ett kontrakt. Några miljoner borde man väl få för honom ändå? Jag menar, får Degerfors 3 miljoner för Toivonen borde ÖSK få minst 5 miljoner om han nu går till Leeds!?
Hammarby Tommy.
2005-12-02 20:35
Mackan//

Leeds har stora problem just på högermittfältet, kanske därför man är intresserade. Jag hoppas också att han lyckas spela till sig ett kontrakt.
Örebro Mackan
2005-12-02 20:12
Tommy.//

Patrik är mycket snabb och spelar oftast, och bäst, som yttermittfältare till höger. I bland får han även hålla till på vänsterkanten men är där inte lika framgångsrik då han är bäst med högerfoten. Han kan springa hur mycket som helst och har bra spänst. Bra teknik, om än inte något utöver det vanliga och heller inget direkt superskott. Brukar bara göra ett par mål per säsong trots att han spelar i stort sett varje minut i varje match. I bland tycks han ha problem med självförtroendet (eller snarare bristen på detsamma) och vågar inte utmana motstånndarna i önskad omfattning.
Hoppas verkligen han lyckas hos Er. Unnar honom verkligen denna chans. Som en liten parantes kan nämnas att Patrik var uttagen i landslagstruppen som mötte Tjeckien på bortaplan för några år sedan.
Hammarby Tommy.
2005-12-02 19:54
MAD FOR IT!//

Leeds ekonomi är inte så dålig just nu. Skulderna är i princip borta. Vem är Patrik Antonen?
Örebro MAD FOR IT!
2005-12-02 19:33
Wow! Detta slog verkligen ner som en bomb!
Kul för Patrik att få chansen att åka över och träna med en sådan anrik klubb som Leeds Utd är.

Skulle Patrik lyckas spela till sig ett kontrakt så är jag den första att gratulera.

Dock är jag lite skeptisk, då the championship tillhör en av dom absolut tuffaste ligorna i hela världen sett till spelet. Brist på teknik hos dom hårt kämpande spelarna kompenseras med en enorm vilja och och ett otroligt tufft spel.

Än är inget klart, och en övergång skulle kunna ge fint klirr i kassan, även om Leeds ekonomi är körd i botten så handlar det om fina pengar sett i svenska ögon.

Lycka till och akta benen!
Örebro kubanen_90
2005-12-02 19:06
Ämne: om nu patrik antonne....
tror på mer om man tänker att PFO gick för 3 mille.
Annons: