/fotboll/osk/forum/9686.aspx/fotboll/osk/forum/9686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 22:54
en sak till vill jag tillägga:

Hur kan en sån tråkigt förening som örebro sk tacka nej till stjärnspelare som Abgar Barsoum och samuel Wowoah?? Båda är och har varit 2 stora profiler i Djurgårn.

Har även hört att Örebro tackade nej till sharbel touma för några år sedan??
sharbel som va den stora dif-stjärnan -99 och som idag e proff??

Har ni verkligen mer sevärda spelare än dessa i Örebro sk att dessa nobbas??
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:53
Ämne: jag kan svara på din....
Ok tre bra svar. Men du missad 2 frågor
1. Varför nobbade Larsen er och skrev på för ÖSK om vi är tråkigast i Sverige?
2. Varför nobbade P er och skrev på för ÖSK?
3. Har inget emot att du skriver här. Men är det inte lite konstigt att alla dina inlägg är här och inte något på Djurgårdens forum?
4. Har du varit i Örebro så att du kan dra en bra slutsats av fansen? Hur kommer det sig att sportbladet inte håller med?
5. De året vi blev kallade för tråkiga gjorde vi 45 mål. Ok kom på några extra men du kan säkert svara på dem också? :)
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 22:42
jag kan svara på dina frågor//kubanen_90.

1 jonnson lämnade er för minst 10 år sedan(räknas knappast som dagens öskare)
2 jag menar dagens ösk(larsen e den enda spelaren jag kan komma på)
3 jag är på varje hemmamatch och hysen e den stora favoriten,han e helt klart bäst.amoah känner jag då jag pratat med honom ett antal ggr.

något mer??

Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:34
Ämne: djurgårn slår örebro....Varför fegade du ut ur min fråga för? Ps. Namn ska ha stor bokstav och du har stavt ditt lag fel!
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:33
Ämne: Är det någon som för....
Ja just det tänkte jag inte på! :P
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 22:33
djurgårn slår örebro 10 av 10 ggr....

Djurgårn e svenska mästarna.

djurgårn har sveriges bästa klack

Djurgårn betyder respekt!!

Örebro-Falkenberg 0-1....Ni e på rätt väg grabbar....hahahahahahh
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:32
Ämne: assyriska ff har Get....
För det första snacka om att slå undan benen på sig själv när du först nämner Jonsson och sen säger du att du inte kommer på någon spelare från Örebro! Och om du är en så jävla bra kompis med Amohoa varför hyllar du Hysen i ditt nick för? För övrigt ville ni köpa Larsen men han gick till ÖSK vad säger det om Djurgården? Dessutom har jag för mig att ni jagade P men han skrev på för ÖSK!
_nightflier_
2006-03-22 22:25
verkar som hysen-kung håller på assyriska.
han skriver mer om dom än om sitt sketna djurgården
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 22:14
assyriska ff har Gett oss Stefan Batan och därför e vi jävligt tacksamma dem....Det är en blivande landslagsspelare och nu spelar han i dif dif dif!!!

vad sägs som jonsson-hysen-batan mot era stjärn anfallare...vad de nu heter...kommer inte på någon...förlåt kommer inte på någon spelare från örebro.
Forward ara
2006-03-22 22:14
Hysên /

Ta ut din tunga från Assyriskas röv, anledningen på grund av att du torskar efter dem är för att DIF HÅRT torska mot AFF i Svenska Cupen.
haha 4-0 mot assyriska
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:12
Hysen_pajas// Jag ser att du har skrivit 4 inlägg var av tre på vårat forum! Du verkar ju kunna väldigt mycket du!
Örebro Erki
2006-03-22 22:11
Ämne: Ämne: till er....
bör tilläggas att DIF = Degerfors
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:08
Ämne: till erki// hahahhah....
Kanske inte så jävla konstigt med tanke på att det är derby! I så fall kan jag kontra med att DIF hade mycket bättre klacken en er på BA i sommras! ( Och de är inte bra)
Örebro Erki
2006-03-22 22:07
Hysên bla bla bla//
Ja, jag driver med dig...
Örebro kubanen_90
2006-03-22 22:06
Ämne: till Erki// ville ba....
Kagiga Djurgården! Du ligger säker och gråter efter fölusten på EV för tre år sen!
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 22:04
till erki// hahahhaha...driver du med mig??

vi har mött både assyriska och örebro genom åren....och ni kan inte ens jämföra er varken när det gäller publicitet fans och fotbollskunnandet....så jag tycker Amoah gjorde helt rätt som valde aff!!! Vem fan vill komma till det tråkigaste laget i hela landet....sluta va naiva!!! varför tror ni annars att ni blev tvångsnedflyttade??? kolla på gtb,,,örgryte...helsingborg alla dessa klubbar har större problem än örebros men varför spelar de i allsvenskan tror du???

hahahhahaha...vi ses i allsvenskan om 10 år!!!!!
Örebro go_osk
2006-03-22 21:56
Ämne: till Erki// ville ba....
Med facit i hand känns det riktigt skönt att Marklund valde gnaget istället för ÖSK. Jag vet inte om han även var på gång till Sport inför den här säsongen, men man kan ju helt klart säga att vi åter drog en vinstlott eftersom han skadade sig i första träningsmatchen med AFF.

Det är mycket möjligt att Assyriska spelar en mer underhållande fotboll än oss. Men jag tror inte AFF-supportrarna tycker det är speciellt väsentligt när man åker på däng med 6-0 mot defensiva Kalmar. Då väljer jag hellre en kanon från Larsen, en uppoffrande köttmur och där med en härlig 1-0 seger mot DIF :-)
Örebro Erki
2006-03-22 21:53
Hysên-Kung//
publiksnitt 2005
Assyriska FF 3 859 (allsvenskan)
ÖSK 5 034 (superettan)

decibelsnitt i klacken

Assyriska FF 40 dB
ÖSK 240 dB

Visst har Assyriska betydligt bättre fans än vad vi har!
Forward ara
2006-03-22 21:46
Hysên-kung!!! /
- " amoah valde assyriska framför örebro är att ni spelar den tråkigaste fotbollen i sverige och för att ni inte har några fans alls....varken i örebro och absolut inga utanför örebros gränser.... "

1. Lilleström körde över er!
2. Vem fan utanför Sverige håller på ett gäng vilsna djur?. Ni är från skansen och ni hör hemma i skansen.
Örebro Erki
2006-03-22 21:41
Hysen-Kung???//
Lars Åke Lagrell e en bra vän till mig och han säger att han har stora planer på att frånta er elitlicensen till nästa år...

För vi har Kristoffer Näfver, För vi har Kristoffer Näfver, För vi har Kristoffer Nääääääfver!!! Vem fan är Tobias Hysen???
Örebro Klas ÖSK
2006-03-22 21:35
Nämen.. ännu en djurgårdare vars konto är dagsfärskt och som vill dela med sig av sina djupa insikter och *host* jättefärska nyheter.

Det är ju bara att tacka och ta emot för denna ynnest.
Eller le lite åt det hela...
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 21:29
till Erki// ville bara rätta dig lite...amoah e en bra vän till mig och anledningen att amoah valde assyriska framför örebro är att ni spelar den tråkigaste fotbollen i sverige och för att ni inte har några fans alls....varken i örebro och absolut inga utanför örebros gränser....så enligt amoah själv så var det ett mycket enkelt val att välja assyriska ff...som i sina bästa stunder slår vilket lag som helst i sverige och som har en fotbollsatmosfär där det alltid händer något speciellt.

håll dig till fakta grabben.

ps. ni ville ha göran marklund oxå men även han valde assyriska ff...förklara det om du kan
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-22 21:24
hej örebro...ville bara säga att med det spelarmatrialet ni har så ska ni va glada om ni kommer bland de 8 bästa i serien....Ni har juh bara en massa fotbollsförstörare och inga fotbollslirare....inte undra på att ni blev utkickade från allsvenskan...trodde ni hade lärt er en läxa....men icke sa nicke....ni får väl vara kvar i superettan 10 år till minst

ps. dif dif dif
Örebro Erki
2006-03-22 20:47
Tror inte artikeln finns på nätet.
Det stod några rader längst ner i artikeln om Ian Jeffs "agentstrul".

"Tidigare i vintras var Djurgårdens kvicke anfallare Patrick Amoah högaktuell för ÖSK. Men 19 åringen valde spel i Assyriska. - Det var ganska nära att han kom till oss men det blev inte så, säger Gustav Melin."

Anledningen var att Amoah ville bo kvar i Stockholm. Surt, Örebro som är en så fin stad :-)
Örebro *Korpen*
2006-03-22 20:40
Erki//

Det står inget på nätet va? Kanske va det som den där djurgårdaren syftade på häromdagen?
Örebro Erki
2006-03-22 20:08
Surt att läsa i nerikes idag om P. Amoah som tydligen var ganska nära att gå till ÖSK.
Snabb, ung (19) och teknisk, tror han hade haft en bra chans att lyckas i Svart-vitt...
Örebro Erki
2006-03-22 20:01
//jappel
Med risk för att låta som en besserwisser:
Svart = Sort på danska, bara så du sjunger rätt på vallen när 1:an drar igång...;-)
Vi er sorte vi er hvide...
Örebro joth
2006-03-22 18:17
Aspen//Kan bara instämma! NA går från klarhet till klarhet. Jag behåller nog min prenumeration ett tag till... ;-)
Örebro Aspen
2006-03-22 18:14
Beröm tycker jag ska utdelas till NA för deras rapporter från Turkiet.
Örebro joth
2006-03-22 18:02
jappel//Jag kan lugna dig med att stavarna har varit med sedan december, dom ingår i fysträningen i ett antal moment. Tror faktiskt att det är Anders Karlsson som kör detta...

Pitur_//Eftersom nivån var låg försökte jag bara sänka humorn till samma nivå. ;-)
Annons: