/fotboll/osk/forum/9614.aspx/fotboll/osk/forum/9614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-04-18 13:45
Krya på dig Klas.
Och se till att äta mycket glass så att din överhettade hjärna kommer ner i normala siffror igen...6-9?? verkar som att din feberfrossa är över 39,6 ;-)
Örebro jappel
2006-04-18 13:41
Forsa bois//
det jag skrev var
Namn: jappel » Svara på inlägg » Har tippat lBoIS-ÖSK 1-2 » Redigera eget inlägg
Sänt: 2006-04-18 10:35:37
ForZa Bois//
Vilken tävlingsmatch gjorde ni 4 mål i senast???
du tror inte att du underskattar oss en aning?

Lär dig läsa innan du svarar på sånt du inte vet!
Örebro rirobban
2006-04-18 13:35
Greve//
Förhoppningsvis inte mer än vad som får rum:) Tror att vi blir ett stadigt gäng som hejar fram Sveriges stolthet... ÖSK
Örebro Klas ÖSK
2006-04-18 13:32
Arx//
Logik och tippande hänger väl inte ihop? :-)
Landskrona ForZa Bois
2006-04-18 13:25
Ämne: ForZa Bois//
Vilken....
mot mjällby den senaste tränings matchen...
då van vi med 6-0. så snacka inte om sånt du inte vet
Greve
2006-04-18 13:23
Blir vi många på pitchers ikväll??
Örebro Arx
2006-04-18 13:18
Var jag än letar, hittar jag ingen som tippar 0-0. Känns inte det egentligen som det mest logiska resultatet? Mötena mellan de här två svartvita lagen brukar inte vara några målfester, direkt.
Örebro joth
2006-04-18 13:11
jocke//Matchen mot Umeå som sänds i TV är hemmamatchen... allt annat är önskemål.
Örebro Kronblom
2006-04-18 13:01
kunskap är makt//
Assyriska tillhör inte favoriterna i år,tror dock ni kan hamna runt 5-6!
Örebro Mittåt
2006-04-18 12:17
Arx// Det luktar maktstrid lång väg, tycker jag. Santos kan ju inte gärna vara dummare än att han inser att även om han får börja på bänken mot Assyriska så lär det inte dröja länge innan han är på plan igen.

Om han vägrar att åka med till Södertälje kan det väl bara betyda att han vill ha en konflikt nu. Annars skulle han väl inte (om tidningsuppgifterna stämmer) redan nu snacka om att riva kontraktet.

Efter en match på bänken!

Jg ser det nog som att det finns en djupare konflikt här och att Santos använder petningen som ett skäl för att driva saken till sin spets.
Örebro zxcv
2006-04-18 12:16
Jahopp, ny säsong.

Jag är livrädd för matchen ikväll.
men det ska bli sköt att komma igång igen.

1-1 blir det nog...men hoppas såklart att vi vinner!
Örebro jocke.
2006-04-18 12:14
jappel//

jag hoppas att du kommer från ørebro från børjan - annars ær det mycket imponerande att du ær en så hængiven øsk-supporter ;)

...Har vi inte vældans tur med matcherna som visas på tv iallafall - landskrona och umeå borta- dom två matcherna længst ifrån Sveriges hjærta - Ørebro =)

Nån live-rapportering på internet ikvæll om man varken har chans att se matchen live eller på tv ?
Örebro jappel
2006-04-18 12:02
ja jinga hamnar ofta i blåsväder. Återstår att se om han är rätt man att leda peking tillbaka till AS.
Örebro jappel
2006-04-18 12:01
rirobban //
stockholm mest hela tiden.. men det händer att jag lämnar stan ibland, ska se till att det blir många resor till Örebro på matchdagarna i år!
Örebro Arx
2006-04-18 12:00
Mittåt//
Låter det inte väldigt bekant det som hände mellan Jinga och Jörgen Pettersson förra säsongen...?
Örebro Mittåt
2006-04-18 11:58
Bruno Santos.
Intressant reaktion från Santos sida. Han tycker tydligen att han är större än klubben han har betalt för att representera.

Jag undar om det inte rör sig om någon slags revirstridighet med Jingblad och Santos inblandade på var sin sida. Båda har intresse av att markera vem det är som bestämmer.

Jingblad kan i så fall inte gärna backa ner utan att förlora både ansikte och spelartruppens förtroende. Santos torde under alla omständigheter ha förlorat förtoendet både hos tränare och lagkamrater.
Örebro rirobban
2006-04-18 11:55
jappel//
Vart bor/är du?
Inte fy skam att vara forumet troget:) Vilka gör ÖSK:s mål idag då?
Örebro jappel
2006-04-18 11:48
Web tv på NA har med en liten inför intervju med Walker i dag.
Inte lång men den är kort, och avslutas snyggt!
Örebro jappel
2006-04-18 11:40
rirobban //
Missar det.
Känns lite långt att resa 18 mil för att kolla på matchen i TV..(trots trevligt sällskap och god öl.) Så jag blir forumet trogen.
Hade jag suttit i Örebro hade jag troligtvis letat mig ner till er på Pitchers.
Örebro rirobban
2006-04-18 11:35
Ikväll kan resultatet bli hur som helst. Bollen är rund likväl även om inte ens en rund boll rullar på leråkern i Landskrona idag! Jag är rädd för att det kan bli som AIK förra året, storförlust alltså... samtidigt som chansen att det blir tvärtom är väldigt stor. ÖSK:s +statistik på BOIS under 2000-talet talat helt klart för det svartvita laget från Närke. Fan vad skönt det vore ifall vi kunde ta 3-poängaren idag:)

För övrigt;
ALLA SOM INTE ÅKER TILL SKÅNE... KOM TILL PITCHERS OCH SKRIK PÅ ERAT LAG...ÖSSSSSK!

PS: vilka ska ditt?
Örebro jappel
2006-04-18 11:34
Kunskap Är Makt //
Tack för ditt stöd..
Tyvärr kan jag inte återgälda artigheten då jag hemskt gärna vill ha med våra rivaler Peking upp i AS.
Men lycka till i alla fall.
Örebro jappel
2006-04-18 11:33
Kronblom //
jag ser tusen gånger heldre en spelare som Seb i ÖSK än Santos typen. Bara en sån här sak som att vägra följa med och sitta på bänken.
Vilken härlig stämning det måste vara i truppen då. NOT!!
Nej bit i det sura äpplet och jobba vidare är enda sättet att visa att man förtjänar en plats i laget, precis som vår outtröttlige Kuhi! Så ska man sköta det. Inte ett ord ut till press om att man är besviken (vilket nog alla är som inte får spela!) Keep up the good work Kuhi!
Assyriska Kunskap Är Makt
2006-04-18 11:32
tror starkt på ösk ikväll, bois verkar vara överskattade. 1-1 mot bkforward var juh ingen höjdare precis!

hoppas ni slår dem!!

lycka till.
Assyriska Kunskap Är Makt
2006-04-18 11:29
då var det äntligen dax för seriepremiär!!!

bois-ösk
assyriska-peking

4 favoriter som möts direkt!!

Let The Play Begin!!!!!
Örebro jappel
2006-04-18 11:29
Sedan kan tilläggas att vi inte lagt ner någon tid på att leta efter radiosändningar då matchen sänds live på sportexpressen..
Örebro Kronblom
2006-04-18 11:27
jappel//
Santos var faktiskt en spelare på min önskelista i höstas men man valde Seb,något som jag starkt ogillade just då men nu är läget som det är och jag tycker inte man ska ta in Santos utan satsa på de toppar som redan finns i laget(Seb,Mirza och JPettersson)så Jinga får väl ta och tänka om.

Ikväll vinner vi!!!
Örebro jappel
2006-04-18 11:26
men om du slår igång sportextra så kommer det säkerligen att rapporteras från matchen med jämna mellanrum. Det spelas ju inga allsvenska matcher idag. Men hockeyfinalen kommer nog att uppta en hel del av sändningen..
Örebro jappel
2006-04-18 11:23
jensamannen //
Alla de Allsvenska matcherna sänds i webb radion på sr.se, men jag har tyvärr inte sett något om Superettan.
Örebro jappel
2006-04-18 11:22
Snacka om dåligt psyke....
Vill riva kontraktet för att han petas i en match.. Visserligen kan man undra vad som hänt under vintern. han var trots allt deras klart bästa spelare förra året..
Inte så lyckat av jinga om santos lämnar ifk p.g.a. det här...han är kanske en anfallare för oss, men då måste han jobba på det här med psyket!
Landskrona jensamannen
2006-04-18 11:18
Vet nan om det finns nagon form av rapportering via radio?
Annons: