/fotboll/osk/forum/9575.aspx/fotboll/osk/forum/9575.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK mr.jonizz
2006-04-26 00:27
Se till att ni tar er till ALLSVENSKAN igen så vi får några korta borta resor :D

Lycka till mog Gifarn
Örebro Erki
2006-04-26 00:23
HAHA!! Jag tippade rätt ;-)

Underbart med en så pass komfortabel seger, det var ju dom här matcherna vi hade så svårt med förra säsongen.

Angående banderollerna så kan jag ha förståelse för att man inte vill att de företag som sponsrar ÖSK ska få sin reklam övertäckt under matcherna. Men jag tycker också att det är opassande att Socialdemokraterna har reklam precis över klacken. Jag vill inte att Kubanerna ska kopplas ihop med något politiskt parti eller ideologi utan de ska bara ÄLSKA ÖSK!!!
Örebro jappel
2006-04-26 00:22
# brorzan //
klart att er bevakning som jag inte vill mista för allt i världen! triggar igång NA att hänga på bevakningen. Sedan gör ju grabbarna på planen sitt till för att få lite mer plats i media!! Såg t.ex att ÖSK i form av Riddez var med på bild på förstasidan på Sportbladet :-)
Örebro Mittåt
2006-04-26 00:22
Lasse Wirström gillade visst dansken.
Elfsborg Mattias_Jonsson
2006-04-26 00:18
Vore underbart ifall målen kunde publiceras i efterhand på någon internet-sida. Vem vill inte spara mål som dessa ikväll, på datorn? :)
Riddez kanon i krysset och Sebs kyliga lobb var värt priset på hela säsongskortet! ;)
Örebro # brorzan
2006-04-26 00:14
jappel //

Telias stamnät ska få jobba häcken av sig!
Örebro # brorzan
2006-04-26 00:13
Det är inte utan att man undrar hur mycket konkurrensen/komplementet från Svartvitt och officiella har bidragit till att NA har lyft sig i bevakningen av ÖSK.
Örebro jappel
2006-04-26 00:12
# brorzan//
Fler än en server har väl krachat av textflödet från dina strålande rapporter :-)
Nu när du börjar få större resurser får väl T1 linan (backbone eller vad den heter) se upp :-)
Örebro jappel
2006-04-26 00:10
På tal om NA som bevakar fotbollen mycket bra, så är snart det enda dom måste lära sig att fota mål och andra intressanta situationer!! Kan inte vara så svårt att trycka av en sådär 3000 kort under en match och sedan välja ut dom bästa, ta en snabbkurs av HD:s fotograf som bevakade matchen bois-ÖSK han fick ju med både icke straffsituationen målet och annat smaskens!
Örebro # brorzan
2006-04-26 00:09
Kan tillägga att alla matcher filmas på ett eller annat sätt, även de som inte syns på rikskringkastning.
Örebro # brorzan
2006-04-26 00:09
Mittåt //

Det är precis så jag har förstått det också, så för att slippa den problematiken så har sidan stängts.

Eller hur det nu var... ;o)
Örebro # brorzan
2006-04-26 00:08
jappel //

Inte skulle väl jag vara för snabb på knapparna? ;o)
Örebro jappel
2006-04-26 00:08
Mittåt //
Det skulle ju sitta riktigt fint!!! Kan dom inte slänga in en 1Tbyte server och lägga upp hela matcherna efter ett dygn :-)
Örebro Ordem e Progresso
2006-04-26 00:06
Skön seger ikväll. Matchens delikatess, självklart lobben :-).
Örebro Mittåt
2006-04-26 00:05
#brorzan// Har jag fattat det nya TV-avtalet korrekt om jag påstår att ÖSK har rätt att visa inspelat material 24 timmar efter sändning?

Om TV4/Sport-Expressen har spelat in något (t.ex målen) så skulle man alltså kunna visa dem på ÖSKs hemsida. Under förutsättning att någon kan återuppliva hemsidan.
Örebro *Korpen*
2006-04-26 00:03
jappel//

Tror inte att det var kubanernas banderoll!
Örebro jappel
2006-04-26 00:03
Tycker att det verkade som att NA lärt sig hur en liverapport ska skrivas!!! ögnade bara igenom den som snabbast men den hängde ju nästan med ösk-liven :-)
Örebro GT
2006-04-26 00:02
Mittåt ///

Grrr....
Örebro jappel
2006-04-26 00:00
# brorzan //
undrar vem det knaset var, mr triggerhappy?? ;o)
Örebro Mittåt
2006-04-26 00:00
Ja, jag hade artikeln den konventionella vägen under tiden. Min gissning om en månad träffade väl rätt så rätt då.
Örebro jappel
2006-04-25 23:58
rirobban //
Klart att kubanernas banderoll skulle ner. Men förhoppningsvis går det att ordna så att dom 10 metrarna ovanför kubanerna reserveras för just kubanerna! Går väl att skarva på ytterligare en meter på reklampelaren, eller helt enkelt flytta lite på reklamen någon plats måste finnas, Sedan år det självklart att är det fullt överallt annars så får kubanerna hitta på något annat eller köpa platsen, men jag har på känn att det finns några meter reklamutrymme kvar någonstans runt arenana! ;-)
Örebro # brorzan
2006-04-25 23:58
Ämne: Ämne: För er ....
Blev något knas i länkningen. Samma adress två ggr efter varandra.
Örebro Mittåt
2006-04-25 23:56
Matchen mot Visby/Gute har nu fått ett rött klockslag framför sig på tomteförbundets hemsida. Det bör betyda att båda parter kommit överens om en tid. Det blir den 18 maj med matchstart klockan 19.99
Örebro Mittåt
2006-04-25 23:54
Ämne: För er som inte vill....
Aha, det hade jag misstänkt hela tiden.

ADODB.Command error 魸a0d5d'

Tack för länken.
Örebro rirobban
2006-04-25 23:53
Skön seger idag men måste säga att det är lite larvigt att inte kunna acceptera och ta ned bannerollen vid kubanerna på en gång. Jag stog precis vid den och tyckte att man kunnat skött det där smidigare. Helt klart behöver ÖSK sponsorerna man väl har. Varför inte flytta ner den under reklamskylten?

Angående matchen så var det skönt spel av ÖSK... men det finns alltid något att förbättra (men inte mkt;)
Mot giffarna så blir det tuffare men hoppas man kan bjuda upp på samma spel som idag... skönt också att ÖSK för en gångs skull fortsatte att spela trots man ledde med ett par mål. När såg man det förra året? Nu gjorde man 2 mål till vilket är bra för målskillnaden.

Forzzzzzzzzzzzza svartvitt
Örebro Mittåt
2006-04-25 23:53
Ett uttänjt ledband låter inte så farligt. Max en månad skulle jag tro. Huvudsaken är ju att ingenting gått av.

Men diagnosen är nog inte fastställd än. Den som skrev bildtexten åt NA hade väl hört någon som gissade något.
Örebro jappel
2006-04-25 23:51
# brorzan//
Ja den går inte av för hacker!!!

Don't mess with Ed or you'll be dead :-)
Hittade inget rim på larsen med samma coolhetsfaktor! ;o)
Örebro kubanen_90
2006-04-25 23:50
Ämne: Var finns det en läk....
Det där sista skulle man nog kunna lista ut! :) :D
Örebro # brorzan
2006-04-25 23:50
För er som inte vill spekulera om Jeffs.
Örebro jappel
2006-04-25 23:48
Var finns det en läkare när man behöver en?? :-)
Hoppas hur som helst att skadan är så lindrig den bara kan vara och att Jeffs har bra läkkött!
Annons: