/fotboll/osk/forum/9557.aspx/fotboll/osk/forum/9557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Erki
2006-04-27 13:08
Selakovic åtalas för skattebrott!!
Örebro Charlezzz
2006-04-27 13:07
Förstår inte att det är sån dålig stämning på forumet? Livet leker, ÖSK leder superettan, inte ens det dåliga väderet hämmar mina positiva vibbar. Det gäller bara o hålla ut resterande 28 omgångar genom o vinna, sen om det är Kuhi eller Pettersson som gör målen skiter jag i. Det viktigaste är o vinna o gå upp till allsvenskan igen... Eller??
Örebro Börje
2006-04-27 13:06
crazyberra// Så du menar att SvFF ska hjälpa klubbarna klara elitlicensen?
Örebro jappel
2006-04-27 13:06
Ara//
Vad spelar det för roll att det var kurder?
Kan man inte inse att Kuhi inte platsar i ett Superettanlag bara för att man är kurd?
Jag antar att några av dina vänner var där för att titta på lite bra fotboll också.
Jag gillar inte på något sätt den underliga form av patriotism som du hänvisar till nu. Så lägg ner.
Eller menar du på fullt allvar att jag ska ringa till Rijkaard varje gång Henke får sitta på bänken och skälla ut honom, bara för att både jag och henke är svenskar???? hör du inte själv hur dumt det låter?????

Sedan är det självklart så att intresset i Sverige för Barcelona eller Juventus för den delen har ökat tack vare att vi har spelare i dessa lag, men jag har inte hört talas om denna kontiga form av patriotism som du kör med!

Bäst för dagen ska spela! Enda undantaget är om det är väldigt jämt mellan några spelare för då tycker jag att den som spelade senast ska få fortsätta.
Assyriska Michael AFF
2006-04-27 12:59
Örebro och Assyriska mot allsvenskan iår...
Fortsätt så här..
Konstgräs rules :P
haha
Forward ara
2006-04-27 12:54
jappel/
Alla som stod där var Kurder. Och hur många var det ca 20 personer.
Örebro Erki
2006-04-27 12:52
crazyberra// Varför skulle vi skriva på? Vi har ju redan Sveriges jämnaste och grönaste plan ;-)
crazyberra
2006-04-27 12:47
Skriv på namninsamlingen snälla ni! :)
Så att våra planer kanske kan bli bättre.
Klicka dej vidare med hjälp av länktipset!

Sören Åkeby är förvånad över att det inte händer någonting med utvecklingen av de allsvenska fotbollsplanerna. Nu kräver han att Svenska Fotbollsförbundet tar sitt ansvar för att göra planerna bättre.

–Det blir lite ängsligt spel när planen är så dålig som den är i dag. Det blir mycket kamp och mycket krigande. Det är synd om publiken, säger Sören Åkeby.

Skriv på listan!! Förändra!! =)
Örebro D. McGrain
2006-04-27 12:45
Förvisso var det kanske bara en anfallare som nätade (JP) men om laget gör 4 mål varje match så står jag ut med att Mirza och Seb/JP inte gör ett enda på hela säsongen...

FÖ: Angående Herish - Han har fått otaliga chanser under de sista åren och han har aldrig tagit den. Vad är hans bästa säsong - 4-5 mål? Det räcker inte som anfallare tyvärr. Att Herish är sympatisk el har varit länge i klubben räknas inte. Den brutala sanningen är att du ska leverera resultat om du är aktiv inom elitidrott. Skulle vi acceptera 30 raka förluster och säga att Walker ska vara kvar för de spelar rolig fotboll? Herish har inte gjort mål när han har spelat - det är kalla fakta. Och du får inte hur många chanser som helst. JP har gjort två inhopp och ett mål - alltså producerar han och därför spelar. Tyvärr alla Herish-fans men han räcker inte till för SE el Allsvenskan.
Örebro Farsen fortsätter
2006-04-27 12:38
Var det inte till Västerås?
Örebro jappel
2006-04-27 12:21
Robbban //
ja jag vill också minnas detta....kommer bara inte ihåg vem som lovade detta har inte heller hört att det blivit genomfört...han kanske väntar på att någon mer ska lova något liknande så att han får sällskap :-)
Örebro jappel
2006-04-27 12:08
nedo801 //
kul att du kommenterar.
Alltid bra med lite vettiga objektiva synpunkter, då vi tenderar att bli lite insnöade härinne ibland :-)
GAIS Robbban
2006-04-27 11:54
He he, det yppades i någon artikel före matchen Örebro-GAIS, var en hel del snack om det på forumet också.

Förövrigt så håller jag en stor tumme för er i årets superetta. Ni hör hemma i allsvenskan och jag vill ha fler "hemmamatcher" .
Örebro jappel
2006-04-27 11:48
Robbban //
Bra fråga...var det mackan som lovade detta eller hur var det??
GAIS Robbban
2006-04-27 11:45
Blev det ingen cykeltur till Arboga?
Örebro Nikki Sixx
2006-04-27 11:40
ara//
"80-100 personer "

Heja ara! Snart kan du starta ett Kuhiparti och ställa upp i riksdagsvalet.

Lägg ner nu!
Örebro 1908
2006-04-27 11:38
Och på den sista rösten läser jag... Ara.
Örebro nedo801
2006-04-27 11:36
Brukar hålla mig från att kommentera så mycket utan läser mest kommentarer. Men får lov den här gången.

Hur exakt tror du att det ska hjälpa Kuhi att du kör en "diss på Walker"? Alltså ok han kanske tar åt sig men han är proffesionell fotbollstränare och lär ju inte byta laguppställning för att nån gör nått sånt. Dessutom är det ju patetiskt illojalt mot ÖSK att börja göra såna grejer.
Örebro jappel
2006-04-27 11:20
ara //
50 pers!!!!!!
Konstigt att man aldrig sett röken av dessa vid alla andra tillfällen som ÖSK och Kuhi spelat i Stockholmsregionen.. Sist jag såg dig var du tillsammans med en person till förutom resten av "dom riktiga" ÖSK suportrarna!

Men du får säkert med dig 50 personer i en galen kampanj där ni säger till ett fördetag och dess personalchef eller kanske VD att ni som totalt oinsatta och outbildade(inom aktuellt område) privatpersoner tycker att eran kompis ska få lite bättre vilkor...
allvarligt ara.
Vem tror du bryr sig om sådant?? och vilka tror du att du kan få med dig i ett sådant upptåg?

Nej återgå till att stötta Kuhi på det mentala planet genom att uttrycka ert stöd till honom på och vidsidan om planen i stället, och låt sedan dom som kan (Läs Walker och resten av ÖSK:s ledning!), ta hand om resten.
Örebro Hilltop
2006-04-27 11:20
Följande inlägg är INTE ironiskt:

Ara!
Jag är oerhört imponerad över hur du står bakom Herish Kuhi i med och motgång.
Imponerande och inte alltför vanligt i dessa tider. Jag håller väl inte alltid med om det du skriver, men just att du själv tror så benhårt på Kuhi imponerar iaf på mig. Heders! :-)
Forward ara
2006-04-27 11:16
Förlåt, bara på playahead är vi ca 50 personer.
Det finns många fler som inte har playahead.
ca 80-100 personer som känner till Herish bra.

De flesta är håller till i Örebro, mer exakt i vivalla
Örebro Ösk tjejen
2006-04-27 11:13
"Det gåt bra nu svartvitt det går bra nu"(från petters nya låt det går bra nu)
vad kul att ösk leder tabellen,hoppas det fortsätter så. tror på larsen,mirza,riddes målar mot GIF.
kom igen svartvitt kom igen!!
Forward ara
2006-04-27 11:10
Det finns ett team på playahead som heter Herish_Kuhi. Vi är ca 50 personer som stöttar herish i vått och tort.

titta på bilden...
Örebro jappel
2006-04-27 11:02
Nikki Sixx//
Om han inte får med sig kuhi i sin manifestation ;o)

Ara//
lite bättre om du i alla fall hade en annan anledning att ringa i förstaläget....
Örebro Nikki Sixx
2006-04-27 10:58
//ara
"Det skulle bli skönt om se hur Walker reagerar när han ser vår diss till honom."

Vår diss? Du kan väl ändå inte mena att det finns fler med samma enögdhetsproblem som dig?
Örebro Arx
2006-04-27 10:52
Walker får stå ut med mycket.
Forward ara
2006-04-27 10:44
jappel/
Jag höll på med en intervju om Herish framtid i ÖSK. Det var när han nyss kom tillbaka från Boden.

Innan intervjun skulle börja så ställde jag en fråga, Har du och Herish kommit i konflikt?
Så plöstligt fick han flipp och han såg rött.
Då kunde jag inte hålla mig så båda kom i gungning.

Men efter så lugande han ner sig och berättade att han tycker om Herish, att han aldrig gått ut i media osv.
Örebro Arx
2006-04-27 10:41
ara//
"Vadå när ÖSK gör mål tittar du snabbt efter Herish eller?,
kåt eller? "

Jag satt på läktaren strax bakom där Herish stod, så han var svår att undvika. Och det var inte exakt i samma ögonblick som målet utan strax efter.

Och, jag bara undrar, VEM är det som är mest kåt på Herish??? Tror inte att många skulle svara "Arx".
Örebro jappel
2006-04-27 10:37
ara //
Är du så korkad att du ringer Walker och för fram dina krav på att Kuhi ska spela?? då är det värre än jag kunde tro i mina vildaste fantasier!
Är det så har du och jag inget mer att säga till varandra!!!
AIK Saywee
2006-04-27 10:36
Nu loggar jag ur, det är som att tjöta med en papegoja ...

C U later
Annons: