/fotboll/osk/forum/9552.aspx/fotboll/osk/forum/9552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro *Korpen*
2006-04-29 01:00
Luthagenliraren//

Stäm skiten ur Lagrell och hans medbrottslingar!!
SWE117
2006-04-29 00:56
Philbaoge

På vad sätt bidrar IFK till att svensk fotboll blir bättre?

Kul att du även refererar till dumma bönder, när du i egen hög person bevisar att det kan appliceras även på göteborgare.
Örebro
2006-04-29 00:54
Mycket bra krönika Björn!
Djurgården Luthagenliraren
2006-04-29 00:50
Klockrehn krönika...

SvFFs regelstiftningskunskap är anmärkningsmärt dålig. Jag är strax klar jurist och kommer ägna stora delar av mitt examensarbete till att bevisa att SvFFs stadgar faktiskt är olagliga, kanske även när det gäller elitlicensreglerna.

Skulle inte skada med lite kunnigt folk inom förbundet..
SWE117
2006-04-29 00:47
Bra krönika.

Det bevisades väl redan genom Helsingborgs Kommun att vissa är mer lika inför "lagen" än andra. Att IFK kommer att räddas kvar en riktig lågoddsare tyvärr. Att man själv håller på en klubb som änligen jobbar efter sina ekonomiska förutsättningar, medan andra fuskar vilt utan straff, känns minst sagt bittert.
Örebro Mr. Milton
2006-04-29 00:39
Har alltid gillar IFK som klubb men den senaste tidens turer (oavsett brott eller ej) har verkligen svärtat ner bilden av dem. Många år av fin fotbollskultur raseras helt. Sorgligt.

Sen är det ju självklart att om ett brott anses ha begåtts skall IFK omedelbart degraderas. Trodde vi levde i en demokrati. Men Svff har en tendens att bortse från svenska lagar.

Philbaoge där har vi en kille som verkligen står över andra. Du är komisk att läsa. Kliv ner från pidestalen och umgås med oss andra. Oavsett om vi är "bonnjävlar" eller inte har någon fotbollstradotion att falla tillbaka på så är vi lika inför lagen.